|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Lennart Drieu Ravenclaw Aantal berichten : 28 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15 years old 'Partner: Not yet ' | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 1:39 pm | |
| Ghehe c:
Jups ik vind Noors een leuke taal (alle scandinavische landen in het algemeen eigenlijk) en Frans is de taal van de liefde mon amour <3 |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 1:45 pm | |
| Noors ken ik niet! Een vriendin van mij is nu in Zweden en ze liet een jongen Noors naar mij typen (hij kwam uit Noorwegen) en ik was like lmao whut maar Frans is nice <3 |
|
| |
▲ Lennart Drieu Ravenclaw Aantal berichten : 28 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15 years old 'Partner: Not yet ' | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 1:46 pm | |
| Hehehe het is echt een hele mooie taal <3 ik versta er ook geen sikkepit van hoor, maar het is heel mooi. |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 1:47 pm | |
| Haha, Noors is indd echt zo weird. Ik was een tijd in Amerika en zo'n Noorse gast ging in z'n taal tegen mij praten en ik kon enkel awkward knikken (A)
Frans ben ik ook echt slecht in helaas.. Inderdaad wel een mooie taal <3 |
|
| |
▲ Lennart Drieu Ravenclaw Aantal berichten : 28 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15 years old 'Partner: Not yet ' | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 1:50 pm | |
| De Hollandse TV heeft echt veel detectives en de gene die wij daarvan zien is in het Engels, Noors, Fins, Zweeds of Deens. Maar Fins heel weinig.
En Frans O.O' dat is zo erg niet normaal, 1ste twee toetsen van het jaar: dik gebuisd c': |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 1:55 pm | |
| @Mim; oh shit man :'D Ben nu al benieuwd hoe ons topic gaat lopen |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:05 pm | |
| Ik ben al een paar uur thuis oeps. Altijd leuk als je treinen niet rijden en je dan gewoon weer naar huis gaat van fuck dis shit :"D |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:08 pm | |
| - Stefan Bergström schreef:
- Ik ben al een paar uur thuis oeps. Altijd leuk als je treinen niet rijden en je dan gewoon weer naar huis gaat van fuck dis shit :"D
Stomme treinen :') Weet je wat ook stom is? Helemaal naar school toe reizen om er daar achter te komen dat je docent ziek is, waardoor je weer naar huis kan ._. |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:08 pm | |
| Ik ben langzaam aan het sterven bij m'n blokuur aardrijkskunde |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:09 pm | |
| Goedemorgen! middag inmiddels
Morgen is dan toch echt mijn laatste vakantie dagje.. ): |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:11 pm | |
| @Cat; You'll survive, I know you will @Juul; lekker hoorr :3 Geniet er van~
Oehh, de oven geeft aan klaar te zijn <3 |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:11 pm | |
| Heey Juultje Oeeeh ben heeeel benieuwd naar je opleiding!!
Thanks Nathiee |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:12 pm | |
| Juul if yoy need a model ghihi |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:13 pm | |
| Ik heb een nieuwe hobby, denk ik zo :'D |
|
| |
▲ Vyndi Montgomery Ravenclaw Aantal berichten : 77 IC posts : 21 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 15 y.o.Partner: We belong way down below~ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 26, 2016 2:14 pm | |
| Mweh hoofdpijn begint alweer te komen en ik moet nog 6 uur |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|