IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

{OPEN} Drawing & chill KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

{OPEN} Drawing & chill

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

{OPEN} Drawing & chill Empty
BerichtOnderwerp: {OPEN} Drawing & chill {OPEN} Drawing & chill Icon_minitimedo sep 22, 2016 12:56 am


"Accio potlood," klonk de stem van Mason. Hij pakte zijn tekenboek voor hem en verliet vervolgens zijn kamer, die hij deelde met de knappe Torrance Hayes. Hij glimlachte even en sloot de deur achter hem dicht. Vervolgens liep hij door de gangen naar de uitgang van de school. Trapje op, trapje af, letten waar je je voeten neerzette, anders kon je wel eens vast komen te zitten. Mason grinnikte even bij het idee. Hij was afkomstig uit een Muggle gezin, maar toch was hij een tovenaar. Het was dan ook een enorme verassing geweest om die brief te ontvangen. Toch was het niet onbekend geweest voor zijn ouder, want blijkbaar was zijn opa een tovenaar geweest van zijn vaderskant. Mason had daarom zowel muggle eigenschappen als tovenaars eigenschappen. Zo hield hij enorm van tekenen, op de muggle manier, zonder toverkunsten. Hij had daarom een normale potlood, geen veer, en een normale tekenblok. Geen vliegende boek. Deze nam hij mee naar buiten de school, waar hij een afzonderlijk plekje zocht. Hij had geen zin in opmerkingen over zijn hobby's. Hij had zeker geen zin dat anderen over zijn schouder gingen kijken. De tekeningen konden namelijk niet bij iedereen evengoed in de smaak vallen, omdat hij graag portretten maakte van knappe jongens. Niet jongens die hij kende, of het was nog niet echt voorgekomen. Maar gewoon zijn ideaal beelden. Zo was hij nu ook aan het tekenen. Een blonde jonge, met half lang haar en strakke gelaatstrekken. Zijn ogen waren gesloten terwijl hij hartelijk lachte. Mond open en een mooi, strak gebit zichtbaar. Hij kraste nog wat door, tot hij iemand hoorde passeren, en sloot daarom ook snel zijn tekenboek. Er waren wel eens gewone schoolboeken voor de grap afgepakt om hem uit de tent te lokken, want anderen vonden dat blijkbaar grappig. Maar dit mocht dus echt niet gebeuren wanneer iemand zijn tekenblok zou pakken. Wat zou hij dan voor schut staan.

OOC: Open
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith Morris
Lilith Morris
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 32
IC posts : 17

Hogwarts ID
Schooljaar: First year
Leeftijd: 11
Partner: forever alone :p

{OPEN} Drawing & chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Drawing & chill {OPEN} Drawing & chill Icon_minitimedo sep 22, 2016 5:21 pm

{OPEN} Drawing & chill Ae493f8eccbdce4946af2f9b11f39d9d

Lilith liep half dansend de trap af. Niet oplettend draaide ze en mompelde ze mee in haar hoofd met een liedje van de Rolling Stones. 'Brown Sugar' altijd al een van haar favorieten, en een heerlijke beat om op te dansen. Hoewel ze er voor zorgde nergens vanaf te vallen had ze geen besef van waar ze heen liep, behalve dan dat ze een beetje naar beneden ging. Ze keek op haar horloge in het midden van een soort geïmproviseerde pirouette midden op een trap, en struikelde haast over haar eigen benen. Nu ze de tijd wist moest ze er nog achter komen wat ze nu had, maar als ze het goed had was ze nu meer dan een uur vrij. Daarnaast had ze geen idee wat ze daarna had, maar dat zag ze later wel. Met een iets geruster gevoel danste ze verder de trap af, nu met 'Highwire' in haar hoofd. Ook zo'n lekker nummer, met een goede tekst. Met een huppeltje er voor zette ze haar handen op de treden voor zich en duwde ze zich af. Wat ze zich natuurlijk niet had bedacht was dat ze een soort halve jurk/toga aanhad en deze dus compleet over haar hoofd heen viel. Niet dat ze zich blind niet kon bewegen, maar het was lichtelijk akward dat iedereen nu haar regenboogmaillot kon zien. Snel zette ze haar voeten neer, een paar trede's verder natuurlijk. Ze klopte haar uniform wat naar beneden, en liep normaal verder, langs de persoon die op de trap zat. Met haar gedachtes ergens anders keek ze over diens schouder naar zijn tekenblok, en zag daar een mooie tekening. Tegen de tijd dat ze doorhad wat ze had gezien was ze dus al een stuk verder gelopen. Toen het doordring dat ze iemand had zien tekenen op de voor haar normale manier draaide ze zich plotseling om, en liep ze terug. Toen ze weer voor hem stond had hij echter zijn tekenblok gesloten, wat Lilith een blik van twijfel gaf. ''Hoi.'' Zei ze toen maar, om het net iets minder vaag te maken. ''Je kan goed tekenen, ik bedoel, ik zag je tekening zonet -Als dat niet mocht, sorry- en ik dacht, wow gaaf, maar ik registreerde het zegmaar pas later en toen was ik je al voorbij, en toen dacht ik, kan ik net zo goed teruglopen en hem een compliment geven!'' Na deze lange zin, haalde ze diep adem en keek ze hem aan met een blik die duidelijk 'sorry' uitsprak. ''Sorry.. Ik ben gewoon blij iemand op een normale manier te zien tekenen.'' Fluisterde ze toen maar, niet helemaal in staat hardop te praten.

Lilith Morris
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

{OPEN} Drawing & chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Drawing & chill {OPEN} Drawing & chill Icon_minitimevr sep 23, 2016 4:24 pm

Hij had snel zijn tekenblok dicht geslagen, bang dat er weer zo'n Slytherin dude een opmerking zou gaan maken, of dat zijn tekenblok afgepakt zou worden. Of wie wist dat híj het zou zien. Dat zou pas een enorme afknapper zijn. Maar het bleek geen van zijn benarde scenario's te zijn. Het viel heel erg mee zelfs. Een schattig meisje stond naast hem, een getint meisje met een mooie, dikke bos, krullende zwarte haren. Ze begroette hem en gaf vervolgens een compliment over de tekening die Mason gemaakt had. "Dat is heel lief van je," reageerde Mason met een glimlach. Vervolgens verontschuldigde ze zich en zei dat ze blij was iemand op een normale manier te zien tekenen. Mason lachte. "Ah ja. Ik teken al mijn hele leven, of nou ja, sinds mijn muggle moeder en mijn vader me hebben geleerd hoe ik een potlood vast moest houden" vertelde hij. "Teken jij ook?" Vroeg Mason vervolgens, schoof wat op en gebaarde dat het meisje wel naast hem mocht komen zitten. "Mijn naam is trouwens Mason Stark, uit Gryffindor, zoals je waarschijnlijk al had kunnen zien," vertelde hij. Zijn stem was een beetje nichterig, wat anderen snel aan het lachen kon maken, maar dat deerde hem niet en dit meisje leek hem wel aardig. Wanneer Mason het gevoel had iemand te kunnen vertrouwen, kwam al snel zijn praatgraag, vrolijke, enthousiaste karakter naar voren. De gene die hij eigenlijk graag vierentwintig uur zeven had willen zijn. Maar helaas, niet iedereen was aardig en kon hem waarderen zoals hij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith Morris
Lilith Morris
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 32
IC posts : 17

Hogwarts ID
Schooljaar: First year
Leeftijd: 11
Partner: forever alone :p

{OPEN} Drawing & chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Drawing & chill {OPEN} Drawing & chill Icon_minitimevr sep 23, 2016 6:29 pm

{OPEN} Drawing & chill Ae493f8eccbdce4946af2f9b11f39d9d

Hij leek niet boos te worden op haar gepraat, en hij glimlachte. "Ah ja. Ik teken al mijn hele leven, of nou ja, sinds mijn muggle moeder en mijn vader me hebben geleerd hoe ik een potlood vast moest houden" Oh ja, dat was het woord, Muggle. Eigenlijk vond ze het raar, waarom zo'n woord? Het klonk als Modder ofzo, niet echt positief. "Teken jij ook?" Vroeg de jongen toen, waarop Lilith knikte. ''Yup, Ik teken al best lang.'' Ze sprak zacht, niet zeker of ze weer door zou ratelen als ze hardop zou praten. De jongen was ondertussen opzij geschoven, en Lilith ging in een lotushouding naast hem zitten. "Mijn naam is trouwens Mason Stark, uit Gryffindor, zoals je waarschijnlijk al had kunnen zien," Met een glimlach keek ze hem aan. ''Ik ben Lilith Morris, Lilith voor de meesten, soms Lil of Lith. Ik ben een eerstejaars Ravenclaw. Leuk je te ontmoeten!'' Met deze woorden stak ze haar hand uit om die van hem te schudden. ''Mag ik vragen wie je aan het tekenen was?'' Ze was best benieuwd of Mason een muze had ofzo, zelf had ze dat niet. Meestal tekende ze gewoon mensen aan wie ze had gevraagd of het mocht, en anders verzon ze zelf iemand, hoewel dat niet altijd even goed lukte als ze geen echt voorbeeld had. Ondertussen vroeg ze zich af of ze Mason een keer kon tekenen, en keek ze goed naar het profiel van zijn gezicht. Hij zag er uit alsof hij vaak een glimlach droeg, en deze hem sierde. Daarnaast had hij mooi haar, wat ze eigenlijk gevlochten zou willen tekenen. Of met een krans van bloemen. Met een vage glimlach keek ze hem aan, maar ze sprak nog steeds zacht. ''Sorry, ik was even weggedroomd. Zei je iets?''

Lilith Morris
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

{OPEN} Drawing & chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Drawing & chill {OPEN} Drawing & chill Icon_minitimevr sep 23, 2016 7:01 pm

Masons glimlach werd groter toen het meisje hem vertelde dat zij ook al best lang tekende. Hij was nu al benieuwd naar wat ze maakte. Vervolgens had Mason zichzelf voor gesteld bij voor- en achternaam. "Ik ben Lilith Morris, Lilith voor de meesten, soms Lil of Lith. Ik ben een eerstejaars Ravenclaw. Leuk je te ontmoeten!" Had het meisje zichzelf voor gesteld, waarop hij hartelijk haar handje vast pakte en deze schudde. "Aangenaam kennis te maken, Lil," zei hij, er bewust voor kiezend om haar bij haar bijnaam te noemen. "Ik wordt ook wel Mase genoemd door vrienden," vertelde hij. Vervolgens vroeg ze naar wat hij had getekend. Hij aarzelde even. Maar besefte dat de tekening waar hij mee bezig was geweest gewoon netjes was, geen blote buiken, sixpacks, of iets in die trant. Nee, een spontane, knappe jonge, met een lach en gesloten ogen. "Ja, natuurlijk," zei hij en klapte zijn tekenblok open. Hij keek naar zijn eigen tekening en keek vervolgens weer op naar Lilith, wie hem aan staarde. Hij keek vragend, door zijn hoofd een tikkeltje schuin neer te zetten. "Haha, nee ik zei niets," zei hij en draaide de tekening naar haar toe. "Maar dit was ik aan het tekenen," zei hij vervolgens, al bleef hij zijn tekenblok zelf vasthouden. Hij was niet van plan om te zeggen wie het was. Al was het niet per se iemand, maar hij kon best lijken op een jongen uit zijn schooljaar. "Heb je toevallig ook iets van jouw tekenwerk bij je?" Vroeg Mason vervolgens, met een nieuwsgierige blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith Morris
Lilith Morris
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 32
IC posts : 17

Hogwarts ID
Schooljaar: First year
Leeftijd: 11
Partner: forever alone :p

{OPEN} Drawing & chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Drawing & chill {OPEN} Drawing & chill Icon_minitimevr sep 23, 2016 8:48 pm

{OPEN} Drawing & chill Ae493f8eccbdce4946af2f9b11f39d9d

Hij noemde haar dus Lil. Eigenlijk had ze dus niet moeten zeggen dat ze soms zo werd genoemd, ze hield niet echt van deze bijnaam. Het herinnerde haar er aan dat ze klein was, een eigenschap waar ze niet erg gesteld op was. Toch keek ze hem met haar gewone glimlach aan, terwijl hij verder sprak. "Ik wordt ook wel Mase genoemd door vrienden," Mase dus, ook goed. "Maar dit was ik aan het tekenen," Bij die woorden draaide hij het papier haar richting op, en kreeg ze een beetje een beeld van zijn tekenkunsten. Het was een knappe jongen, met gesloten ogen en een glimlach. Ze knikte een beetje afwezig. ''Gaaf! Ik ben nooit super goed geweest in portretten, dus houd ik het op comissions. Of, hield. Nu zal dat ook niet meer gaan denk ik.'' Ze was misschien een beetje bescheiden, maar ze hield nooit van het zeggen of ze ergens goed in was of niet. Ze had best een paar redelijke portretten getekend, en ze was best oké in het tekenen van dieren. Maar meestal tekende ze fantasiefiguren of karakters uit games. "Heb je toevallig ook iets van jouw tekenwerk bij je?" Vroeg Mase toen, met een blik die nieuwsgierigheid uitstraalde. Lilith dacht even na, en greep haar tas. ''Ik geloof dat ik mijn tekenblok mee heb. -Ja, hier!'' Ze trok het nieuwe schetsboek uit haar tas en bladerde er snel even doorheen. ''Ik geloof dat ik hier ergens achterin nog een of twee tekeningen heb zitten!'' Voorzichtig haalde ze een tekening uit haar blok, het was een of ander fantasy-wezen dat ze had verzonnen, een soort half kat, half mens. Er achter zat nog een tekening van een soort plant-achtig wezen. Deze liet ze ook maar zien.  ''Meestal teken ik fantasy dingen, maar soms ook een portret er tussendoor. Maar meestal teken ik dan een foto na, want mensen willen niet lang genoeg stilzitten.''

ooc: Dit is de plant/man tekening - Deze is de kat/mens

Lilith Morris
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

{OPEN} Drawing & chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Drawing & chill {OPEN} Drawing & chill Icon_minitimevr sep 23, 2016 9:06 pm

Wat Mason was opgevallen, was dat Lilith een stuk stiller was geworden, een beetje afwezig zelfs. Wel glimlachte ze nog. Ze zat in een kleermakerszit naar hem, maar Mason besloot niet te gaan vragen naar haar stilheid en afwezigheid. Vervolgens vertelde Lilith over haar tekenen. Mason luisterde met een glimlach, maar zei er nog niet iets op. Hij had nog niks gezegd en kon niet echt gaan beoordelen, al zou hij dat sowieso niet doen. Iedere manier van tekenen had zo zijn schoonheid. Dus hij zal nooit bekritiseren of iets omlaag halen. Dat lag niet in zijn aard. Toch wou Mason wel iets van Liliths werk zien, dus vroeg hij er naar. Meteen greep het meisje naar haar tas en zocht. En ja hoor, ze had haar tekenblok bij zich. Een echte artiest dus. Ze bladerde er door heen en liet weten dat ergens achterin nog wel tekeningen zouden zitten. En ja hoor, ze liet er twee zien. Ze zagen er leuk en creatief uit, fantasie tekeningen, zeg maar. Al besefte Mason ook dat veel fantasie al geen fantasie meer was. Draken bijvoorbeeld, die bestonden, ooit wou Mason er wel een zien in zijn echte leven. Of misschien wou hij er mee gaan werken. De lessen over magische wezens waren daarom ook zijn favoriete. "Je tekeningen zijn mooi, Lil," zei hij met een warme glimlach. "Meestal teken ik fantasy dingen, maar soms ook een portret er tussendoor. Maar meestal teken ik dan een foto na, want mensen willen niet lang genoeg stilzitten." Mason moest lachen bij haar woorden. "Er zijn ook wel genoeg mensen die wil stil kunnen zitten, hoor," liet hij weten, met zijn licht verwijfde stem. Vooral het woordje 'hoor'. "Zullen we elkaar anders tekenen? Ik eerst jou, jij daarna mij? Of andersom?" Stelde hij voor. De lessen waren al voorbij en het duurde nog wel even voor het avond eten zou beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith Morris
Lilith Morris
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 32
IC posts : 17

Hogwarts ID
Schooljaar: First year
Leeftijd: 11
Partner: forever alone :p

{OPEN} Drawing & chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Drawing & chill {OPEN} Drawing & chill Icon_minitimevr sep 23, 2016 10:02 pm

{OPEN} Drawing & chill Ae493f8eccbdce4946af2f9b11f39d9d
Hij gaf haar een copliment op haar tekenen, wat haar vrolijk maakte, natuurlijk. Op haar opmerking over mensen die niet wilden poseren sprak hij met een lach. "Er zijn ook wel genoeg mensen die wil stil kunnen zitten, hoor," Hij sprak het woord hoor uit op een manier die Lilith een beetje een naar gevoel gaf. Maar hij praatte al door, en Lilith negeerde het gevoel. "Zullen we elkaar anders tekenen? Ik eerst jou, jij daarna mij? Of andersom?" Ze knikte, dat leek haar inderdaad wel wat. ''Dat klinkt prima, mij maakt het niet uit. Zal ik jou eerst tekenen?'' Het leek haar fijner te beginnen, zodat ze niet iets had op naar op te werken, en ze rustig iets kon tekenen. Ze pakte haar schetsboek en scheurde er een papier uit, ze waren allemaal hetzelfde natuurlijk, maar in haar hoofd was elk papier maar geschikt voor een tekening, en elke tekening had maar een papier waarop deze goed tot uiting kwam. Ze greep haar tas en groef tussen haar boeken en spulletjes naar haar etui, waar ze een potlood uit pakte, die ze achter haar oor stopte. Daarna zocht ze verder naar een gum, waarna ze het papier op de kaft van haar schetsboek legde, en ze een base tekende, met haar ogen flitsend vanaf het papier naar Mase's gezicht. Ze werkte vlug, en had snel een redelijke schets van zijn gezicht, hoewel ze nog geen schaduwen had. Met een kritische blik bekeek ze de tekening, en ze zette haar potlood weer op het papier. Ogen waren altijd iets waar ze moeite mee had, en ook deze keer zag ze dat ze er een poosje over zou gaan doen. En dan was ze nog niet eens begonnen met de schaduwen tekenen. En het haar moest natuurlijk nog gedetailleerder, maar dat kwam na de ogen en het profiel van het gezicht.

ooc: zou je een foto van je faceclaim willen sturen in pm/een linkje onder je post later? dan zal ik morgen een tekening maken^^

Lilith Morris
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

{OPEN} Drawing & chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Drawing & chill {OPEN} Drawing & chill Icon_minitimeza sep 24, 2016 6:27 pm

Lilith knikte op zijn voorstel om elkaar te gaan tekenen. Lilith wou eerst wel beginnen met hem tekenen. "Leuk!" Zei hij enthousiast met een brede lach. Lilith scheurde een papier uit haar tekenblok en Mason pakte zijn hoedje met daar een spelkaart op. Dat was zijn favoriete hoed die hij ergens in het vierde jaar gekocht had in Hogsmeade, samen met Claire. Hij zette zijn hoedje op en hield deze vast met zijn linker hand terwijl hij zijn hoedje een beetje schuin trok en Lilith aankeek met een grappige blik. Ene wenkbrauw een beetje op getrokken en scheve lach. "Zoiets? Of..?" Hij zette zijn hoedje recht op zijn hoofd en liet het los. Vervolgens keek hij Lilith aan met een brede glimlach en zijn wenkbrauwen enthousiast een beetje opgetrokken wat zijn ogen net iets groter maakte met een sprankeling er in. "Ik kan ook een gekke bek trekken?" Zei hij lachend. Vervolgens werd hij serieus en hield hij zijn laatste houding aan toen Lilith begon te tekenen. Mason keek gewoon naar voren en verbeelde iets of iemand waar hij blij van werd. Hij hield zichzelf helemaal stil en zou vanzelf wel horen wanneer de tekening klaar was.

OOC: Je hebt PB, leuk c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith Morris
Lilith Morris
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 32
IC posts : 17

Hogwarts ID
Schooljaar: First year
Leeftijd: 11
Partner: forever alone :p

{OPEN} Drawing & chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Drawing & chill {OPEN} Drawing & chill Icon_minitimeza sep 24, 2016 8:21 pm

{OPEN} Drawing & chill Ae493f8eccbdce4946af2f9b11f39d9d

Terwijl ze haar papier pakte greep Mase een hoedje ergens vandaan, die hij opzette. "Zoiets? Of..?" Sprak hij met een schuine glimlach en een wenkbrauw opgetrokken. Toen liet hij zijn wenkbrauw zakken en liet hij het hoedje los. "Ik kan ook een gekke bek trekken?" Zachtjes gniffelde Lilith terwijl ze even naar hem keek. ''Als je gewoon een glimlach opzet en die hoed loslaat kan ik er het best mee werken.'' Liet ze weten, terwijl ze haar aandacht weer naar het papier bracht. Terwijl ze er mee bezig was merkte ze hoe ze de ogen aan het verknoeien was. ''Alvast sorry voor de ogen, daar moet ik noch op oefenen,'' Legde ze zichzelf hardop uit, zonder op te kijken. Eigenlijk was het niet een heel erg goede tekening, maar ze wou het gewoon af hebben. Ze legde het blad omgekeerd op haar schetsboek en groef in haar tas, toch duidelijk makend dat ze niet wou dat hij al naar de tekening keek. Onderuit haar tas nam ze een dunne zwarte fineliner, die ze altijd bij zich had voor lijnen, waar ze nu dan ook mee bezig ging. eerst trok ze de lijnen van de kleren over, daarna het gezicht. Met haar lippen strakgetrokken ging ze daarna verder met de hoed. Als allerlaatste deed ze het haar, met de pen gekanteld, om een mooi effect te krijgen. Pas toen ze de lintjes af had zette ze er een datum op boven de hoed en een handtekening rechtsonder. Met een zacht geluidje legde ze haar tekenspullen naast zich, en draaide ze de tekening om naar Mase. ''Ik weet dat het niet veel is, maar hier!''

ooc: Hier is een linkje voor de tekening ;3

Lilith Morris
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

{OPEN} Drawing & chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Drawing & chill {OPEN} Drawing & chill Icon_minitimezo sep 25, 2016 7:14 pm

Hij hield de houding aan die Lilith goed vond en keek recht voor zich uit, zodat Lilith alles goed kon zien, terwijl het meisje aan het tekenen was. Wat vond hij ze toch schattig, die eerste jaars. Nee, hij was geen pedo, gewoon gek op jonge kinderen. Lilith was al even bezig toen ze zich verontschuldigde voor de ogen. Mason moest zijn best doen om niet te gniffelen, maar hij wist zich stil te houden zodat hij niet ineens uit houding zou gaan. Het was prima herfst weer om even buiten te zitten, terwijl hij na getekend werd. Hierna zou hij aan de gang gaan met Lilith. Daar had hij ook wel zin in. Misschien zou dit schooljaar toch één van zijn leukere jaren worden. Hij was nog niet echt een hartstikke vervelende dag tegen gekomen. Toen Mason door had dat Lilith klaar was, bewoog hij weer. ''Ik weet dat het niet veel is, maar hier!'' De tekening werd aan hem gegeven en met een warme glimlach bekeek hij het resultaat. Het was een mooie tekening en er zaten veel artistieke potenties in het meisje. Ze moest zeker door gaan met haar teken hobby. "Ik vind het prachtig, Lilith, je bent echt heel erg goed!" Zei hij met een glimlach. Hij stopte de tekening achter in zijn grote tekenblok, zodat de tekening niet zou gaan kreukelen en pakte vervolgens zijn set met schetspotloden. "Zal ik jou nu gaan tekenen?" Vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith Morris
Lilith Morris
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 32
IC posts : 17

Hogwarts ID
Schooljaar: First year
Leeftijd: 11
Partner: forever alone :p

{OPEN} Drawing & chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Drawing & chill {OPEN} Drawing & chill Icon_minitimema sep 26, 2016 10:23 am

{OPEN} Drawing & chill Ae493f8eccbdce4946af2f9b11f39d9d
Met een glimlach pakte hij de tekening aan, en stopte hij deze achter in zijn tekenblok. "Ik vind het prachtig, Lilith, je bent echt heel erg goed!" Ze keek naar de grond en mompelde zacht iets over hoe het echt niet zo geweldig was. Mase pakte ondertussen zijn potloden. "Zal ik jou nu gaan tekenen?" Sprak hij. Lilith knikte. ''Hoe wil je dat ik zit?'' Ze rechtte haar rug nog net iets verder dan normaal en keek hem met een glimlach aan. ''Zoiets?'' het was echt lang geleden dat ze door iemand was getekend. De laatste keer was op de kleuterschool geweest ofzo, en dat was een soort stokpoppetje geweest. Nieuwsgierig keek ze naar het papier, hoewel ze de kant waar hij op tekende niet goed kon zien. Misschien was dit een goed moment om een gesprek op te starten? ''Hoe lang teken jij al?'' Vroeg ze nieuwsgierig, met een klem op de jij. ''Ik bedoel, ik teken nog maar een jaar echt een beetje goed.'' Dat zei ze niet om op te scheppen, maar gewoon omdat het waar was. Ze had daarvoor ook wel getekend, maar nooit echt om beter te worden, en nooit echt mooi of goed. Niet dat ze haar tekeningen nu echt mooi vond, maar ze waren in ieder geval beter dan vroeger.

Lilith Morris
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

{OPEN} Drawing & chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Drawing & chill {OPEN} Drawing & chill Icon_minitimema sep 26, 2016 12:52 pm

Mason had zijn tekenspullen klaar liggen en keek naar Lilith. Zij vroeg naar hoe hij wou dat ze ging zitten. Mason dacht na. "Als je nu je rug half naar mij toe keert en over je schouder langs me heen kijkt, dan heb ik wel een mooi beeld om te tekenen," zei hij, waarbij zijn ogen een tikkeltje bedenkelijk vernauwd waren. Ja, dat was mooi. Lilith stelde hem de vraag hoe lang hij al tekende. Mason meende deze vraag al beantwoord te hebben. Ah, ze vulde de vraag aan door te vertellen dat zij sinds een jaar pas echt goed tekende. Mason glimlachte. "Ik denk dat ik ongeveer op zijn twaalfde echt mijn best ben gaan doen met het tekenen," vertelde hij. "En ik ben nu zeventien," vulde hij zijn vorige woorden aan om er een duidelijk beeld van te maken. Hij tekende nu dus ongeveer vijf jaar echt alsmaar op zijn best. Natuurlijk zat er veel progressie in zijn tekeningen van toen en nu. Maar elke keer als hij had getekend had hij zichzelf weer overtroffen. Dat was nu ook zijn doel. Meestal tekende hij mensen uit zijn hoofd, maar na tekenen was toch echt wel een hele andere klus. En hij vond het een leuke klus. "Ben je er klaar voor?" Vroeg hij, terwijl Mason zijn potlood gereed pakte met een grote glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith Morris
Lilith Morris
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 32
IC posts : 17

Hogwarts ID
Schooljaar: First year
Leeftijd: 11
Partner: forever alone :p

{OPEN} Drawing & chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Drawing & chill {OPEN} Drawing & chill Icon_minitimevr sep 30, 2016 9:14 pm

{OPEN} Drawing & chill Ae493f8eccbdce4946af2f9b11f39d9d
"Als je nu je rug half naar mij toe keert en over je schouder langs me heen kijkt, dan heb ik wel een mooi beeld om te tekenen," Lilith deed wat er van haar werd gevraagd, maar giechelde zachtjes in haar hand toen ze zat. "En ik ben nu zeventien," Vulde Mase de woorden aan van daarvoor, over hoe hij rond zijn twaalfde was begonnen met tekenen. "Ben je er klaar voor?" Met een glimlach keek ze hem aan, hoewel ze niet helemaal zeker was. ''Sure, ga je gang,'' Met haar gedachtes ver weg staarde Lilith naar een plek op de muur boven Mase's schouder. Met haar gedachtes ergens anders staarde ze naar dat ene plekje van het kasteel, en probeerde ze te bevatten wat er de laatste tijd allemaal was gebeurd. Ze was op een magische school omdat ze een heks was, er waren vier huizen die veel vooroordelen hadden en deze ook waarmaakten. Daarnaast werd ze omdat ze geboren was in een gezin zonder heksen of tovenaars door sommigen gezien als een lagere rang, een minder persoon. Daarnaast werd er van haar verwacht dat ze no-life zou gaan studeren, waar ze gewoonweg niet genoeg tijd voor had. Ze had dan ook geen idee waarom ze eigenlijk in Ravenclaw zat, ze gaf niet veel om studeren. Lilith hield wel van nieuwe dingen leren, maar was te bang iets fout te doen. Daardoor gaf ze vaak op voordat ze iets had geprobeerd. Misschien zou deze nieuwe omgeving daar verandering in brengen? Maar ach, al die vooroordelen zouden haar er niet bij helpen. Één ding was zeker, ze zou haar eigen weg gaan maken.

Lilith Morris
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Claire Warren
Alice Claire Warren
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 92
IC posts : 41

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner:

{OPEN} Drawing & chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Drawing & chill {OPEN} Drawing & chill Icon_minitimema okt 03, 2016 1:22 pm

Haar lessen waren net afgelopen en het zou nog even duren voor het avond eten.
Het was nog mooi weer en ze besloot dan ook naar buiten te gaan, ze wilde even bij het meer gaan zitten, of ergens hoog in een boom..daar waar ze zo zin in had. Uit haar tas haalde ze alvast haar boek en al lezend liep ze de trappen af naar de grote deur die naar buiten zou leiden. Haar boek met een hand vasthoudend duwt ze tegen de deur om deze te openen en stapt naar buiten. Ze liep hier nu al zo vaak dat ze zelfs lezend nog de weg wist, al was het soms niet heel slim met de bewegende trappen.
Eenmaal buiten liep ze door, zachtjes lachend om wat ze las, en totaal niet oplettend waar ze loopt.
De stemmen kwamen laat bij haar binnen.. ''Sure, ga je gang,' Hoorde ze en ze stopte met lopen, net optijd of ze was tegen het meisje aangelopen.
Alice kijkt over haar boek heen en bekijkt het meisje, duidelijk een ravenclaw meisje, en de jongen uit griffyndor.
'Heey, wat doen jullie?' Vraagt ze vriendelijk, later denkend dat het nogal een domme vraag is...ze ziet zelf toch ook wel dat ze aan het tekenen zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









{OPEN} Drawing & chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN} Drawing & chill {OPEN} Drawing & chill Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
{OPEN} Drawing & chill
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» No chill
» Off Day [open]
» {Open} Observing
» Hero (Open)
» Butterbeer? [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds-
Ga naar: