|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 6:14 pm | |
| Emma heeft ook meer dan 50 en is goed (: |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 6:18 pm | |
| Oh maar die had dan geen nieuwe spreuk aan gevraagd of in ieder geval niet dat ik gezien had maar goed Wie maakt welke dan? |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 6:23 pm | |
| - Alix Carve schreef:
- Ja ja Wölf maar jij bent ook dat enige persoon die ook meer dan 50 heeft en *applaus*
O H je had t over mij ok hahahfkqdsjmgfg ik ben een sukkeltje |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 6:27 pm | |
| Ja ik had het over jou X"D Oh en we moeten nog een topic met Al en Romeo want dan kunnen ze elkaar irriteren en dat is leuk >:3 |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 6:30 pm | |
| Niet-zo-verantwoordelijke-headboy... het gaat nog wel veranderen, tho :') |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 6:38 pm | |
| Hahaha xD
Een niet verantwoordelijke is ook wel een keer leuk tho |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 6:39 pm | |
| @Bo; true that :') Maar het moet wel logisch blijven dat Nathan een headboy is (A) |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 6:39 pm | |
| - Alix Carve schreef:
- Ja ik had het over jou X"D
Oh en we moeten nog een topic met Al en Romeo want dan kunnen ze elkaar irriteren en dat is leuk >:3 Maak het omg ik wil het ghehehe |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 6:41 pm | |
| - Mason Stark schreef:
- @Bo; true that :') Maar het moet wel logisch blijven dat Nathan een headboy is (A)
Ja oke dat dan weer wel |
|
| |
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 6:44 pm | |
| Vanavond maar eens n paar topics maken met Cerys :3 |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 6:45 pm | |
| - Romeo Haris schreef:
- Alix Carve schreef:
- Ja ik had het over jou X"D
Oh en we moeten nog een topic met Al en Romeo want dan kunnen ze elkaar irriteren en dat is leuk >:3 Maak het omg ik wil het ghehehe Ik kan op z'n vroegst morgen avond pas posten en anders word het overmorgen avond dus wel even geduld dan Explanation: Ik heb de verjaardag van een vriendin en daar ga ik dus zo heen en blijf ik slapen en de volgende ochtend heb ik training en in de middag moet ik al m'n huiswerk voor volgende week zien te maken dus heb ik de avond tijd en zondag is klusjes in de ochtend en werk in de middag dus alleen avonden tijd en loop nu al minstens 10 topics achter en ik heb in dit hele stuk geen punt gezet ahahaha My gosh zo veel geniest als vandaag heb ik nog nooit (minstens 50x) en m'n hoofd doet er pijn door |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 6:54 pm | |
| |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 7:23 pm | |
| |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 7:26 pm | |
| Kijk, Mason's Patronus <3 Mijn eigen was een Snowy Owl |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 7:33 pm | |
| De pic doet t niet Nath :")
Die van Stef was Eagle |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|