|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 5:37 pm | |
| |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 5:37 pm | |
| - Mason Stark schreef:
- Stefan Bergström schreef:
- Ik wil wel, ik zou toch nog een topic met Mason hebben :"D Of had je iets anders voor hen twee in gedachten gehad~?
Hé, ik sta open voor alles c: Je mag daar op reageren, of we beginnen een ander topic c: Ik post dan wel op dat topic ^-^ |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 5:37 pm | |
| - Stefan Bergström schreef:
- Mason Stark schreef:
- Stefan Bergström schreef:
- Ik wil wel, ik zou toch nog een topic met Mason hebben :"D Of had je iets anders voor hen twee in gedachten gehad~?
Hé, ik sta open voor alles c: Je mag daar op reageren, of we beginnen een ander topic c: Ik post dan wel op dat topic ^-^ Oké awesome c: |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 5:38 pm | |
| - Evan Castle schreef:
- #Anouk: Yah, maar ik denk dat ik Aiden 'n beetje als side-acc ga houden en vooral met Evan & Cheryl ga posten c:
--
Iemand topic met Evan als hij geaccepteerd wordt? c: IKKE WANT ZIJN FC IS LOVEEEE <3 Maar dan moeten we eerst Cher x Al topic want anders is ze pretty much nog niet op de school |
|
| |
▲ Jane Heart Ravenclaw Aantal berichten : 145 IC posts : 57 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 5:40 pm | |
| - Evan Castle schreef:
- #Anouk: Yah, maar ik denk dat ik Aiden 'n beetje als side-acc ga houden en vooral met Evan & Cheryl ga posten c:
--
Iemand topic met Evan als hij geaccepteerd wordt? c: Ik wil wel, want ik las dat je Luke als FC gaat gebruiken. Bovendien wil ik een beetje gaan beginnen met RPG'en. |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 5:41 pm | |
| Woohw, het karakter van Mason begint echt awesome te worden. Ik voel me blij als ik op z'n profiel klik (A) |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 5:44 pm | |
| Als ik Luke NIET als FC gebruik, willen jullie dan ook nog steeds 'n topic met me? Had mogelijk 'n andere avatar op 't oog, maar ben nog niet zeker c: Dus het wordt oftewel Luke oftwel 'n andere kerel c: |
|
| |
▲ Jane Heart Ravenclaw Aantal berichten : 145 IC posts : 57 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 5:45 pm | |
| |
|
| |
▲ Mason Stark Gryffindor Aantal berichten : 167 IC posts : 39 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 YearPartner: I'll save my red rose for the perfect one | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 5:47 pm | |
| Naar welke house gaat Evan? Kijk blije Mason :'D |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 5:52 pm | |
| Nyx haar topic en relatie lijst is ook weer up to date @Anouk: Alix's avatar is zo mooi ik gil |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 6:00 pm | |
| @Anouk; ik heb toch ook 90 ic posts :c @Loïs; IK H Y P E VOOR HET PLOT SKCNSNCNS |
|
| |
▲ Hazel Nukem Slytherin Aantal berichten : 63 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years oldPartner: - | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 6:04 pm | |
| |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 6:05 pm | |
| |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 6:06 pm | |
| Hij wordt Slytherin. Oké iedereen die topic wilt dit bericht even quoten, dan ikke zeggen en dan zal ik maken |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 23, 2016 6:11 pm | |
| - Cheryl Carve schreef:
- Hij wordt Slytherin. Oké iedereen die topic wilt dit bericht even quoten, dan ikke zeggen en dan zal ik maken
Ikke want Luke of niet ik wil een topic alleen eerst Cher x Al? Ja ja Wölf maar jij bent ook dat enige persoon die ook meer dan 50 heeft en *applaus* Jaaaa Juul zij is zo gaaf, ik wil d'r haar omg 0.0 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|