|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:08 pm | |
| |
|
| |
▲ Zoë Chandler Ravenclaw Aantal berichten : 212 IC posts : 67 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:10 pm | |
| Hoe dan ;( Zoë kan toch niet in het Quidditch team van Gryffindor |
|
| |
▲ Chloë Miller Gryffindor Head Girl Aantal berichten : 126 IC posts : 31 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:12 pm | |
| |
|
| |
▲ Zoë Chandler Ravenclaw Aantal berichten : 212 IC posts : 67 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:17 pm | |
| Oh oké, ik kijk wel ff morgen ofzo. Ga nu 2 postjes maken met Zoë want ik heb geen zin in happiness en dan ga ik slapen, moet morgen een uur rijden met de auto naar Kamp Vught. |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:17 pm | |
| Aaah nu zit ik weer met het dilemma of ik Romeo ga aanmelden of niet hahaha bedankt hoor 3
@Janne; omg *is hold* Durf je Torrance kennis laten maken met Romeo? :^) |
|
| |
▲ Zoë Chandler Ravenclaw Aantal berichten : 212 IC posts : 67 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:19 pm | |
| Denk niet dat ik veel voor je kan betekenen zit ik me net te bedenken xd Zoë gaat sowieso niet op een bezemsteel want Zoë En Olivia is wss heel erg enthousiast en blij enzo, maar valt waarschijnlijk van d'r bezem af ofzo xd |
|
| |
▲ Torrance Hayes Gryffindor Aantal berichten : 94 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: - | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:20 pm | |
| Potverdikke, nog nie genoeg IC posts om me aan te melden =( Als ik op het open topic reageer, is Torrance dan zogezegd een 'newbie' die nog nooit Quiditch heeft gespeeld? Of mag ik er mijn eigen zwier aan geven (aangezien hij in mijn heufd wel grote fan is) en zeggen dat hij al enige tijd de sport beoefent? Maar dan bv. niet in het officiële team..
Wölf | Daagt ge mij nu uit? |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:23 pm | |
| @Janne; wil je een paar IC posts van mij lenen? :^) En.. Misschien :^)))) Charlie is alleszins al goed bezig hahahah |
|
| |
▲ Torrance Hayes Gryffindor Aantal berichten : 94 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: - | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:25 pm | |
| Wölf | Ik wil er 9, pls
Ik schreeuw van de Nesu :^) Nee maar, sounds like a plan wbw |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:25 pm | |
| Voor hier om of mee te nemen?
the nesu is strong in this one En aight maak jij of ik ;^) |
|
| |
▲ Zoë Chandler Ravenclaw Aantal berichten : 212 IC posts : 67 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:27 pm | |
| Ik was geirriteerd maar toen kreeg ik een snap van Juul en dat maakte alles hihi hahah huhu |
|
| |
▲ Torrance Hayes Gryffindor Aantal berichten : 94 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: - | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:27 pm | |
| Voor mee te nemen als 't gaat! Ik ben nie zo goed in beginposts tbh, dus als ge 't erg vindt.. Anders probeer ik wel iets uit mijn mouw te schudden! |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:28 pm | |
| Ik zal ze voor u inpakken me joenk &1 beginpost; komt eraan :^D |
|
| |
▲ Torrance Hayes Gryffindor Aantal berichten : 94 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: - | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:29 pm | |
| Yaaaaaaaas!
Hot damn, die zwart-wit ava van Romeo met die revolver op zijn trui is echt D: *kwijlt de hele nest onder* |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:30 pm | |
| Ja he jfkqdjslmmfdsg Confession: soms refresh ik de page tot ik een hotte avatar tegen kom om ff post-motivatie te hebben hahahahah ((al zijn ze bijna allemaal 11/10 tho) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|