|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Camilla Rizal Ravenclaw head girl Aantal berichten : 135 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Hey, you, get off my cloud. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 8:57 pm | |
| - Jane Heart schreef:
- Camilla Rizal schreef:
Leuk dat je je hebt aangemeld Jai! <3 Yay, Ravenclaw <3 Yess! <3 mijn eigen huis is Slytherin tho, maar ik vind Ravenclaw ook zo leuk. |
|
| |
▲ Jisoo Park New member Aantal berichten : 7 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 9:05 pm | |
| Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier ^^ Pff, ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met RPG'en haha |
|
| |
▲ Jane Heart Ravenclaw Aantal berichten : 145 IC posts : 57 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 9:10 pm | |
| Ja, ik zat ook Slytherin te overwegen. Maar Ravenclaw Pride.
Vraagje: ik zag iets over roommates. Kan iedereen van iedereen roommate zijn of zijn daar regels over?
@boven: same haha.
|
|
| |
▲ Claire Barrow Gryffindor Aantal berichten : 98 IC posts : 32 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16yearsPartner: Love is just another kind of magic that I have not yet mastered. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 9:12 pm | |
| - Jisoo Park schreef:
- Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier ^^
Pff, ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met RPG'en haha Heey! Je bent niet de enige ;D |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 9:14 pm | |
| Jullie zijn met zn drieen dan X"D
Zelfde house en geslacht en miss ook zelfde jaar maar die weet ik niet zeker |
|
| |
▲ Camilla Rizal Ravenclaw head girl Aantal berichten : 135 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Hey, you, get off my cloud. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 9:16 pm | |
| - Jane Heart schreef:
- Ja, ik zat ook Slytherin te overwegen. Maar Ravenclaw Pride.
Vraagje: ik zag iets over roommates. Kan iedereen van iedereen roommate zijn of zijn daar regels over?
@boven: same haha.
Meisjes en jongens zijn apart, maar voor de rest kan iedereen van dezelfde afdeling samen. (: Max met z'n vijven. en misschien hebben jullie hier wat aan? KLIK. |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 9:19 pm | |
| Eerst maar eens wachten tot ik geaccepteerd ben voordat ik ga posten ahaha
Morgen ben ik vrij dus #yes |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 9:29 pm | |
| Welkom alle nieuwtjes <3
Zo ik ben terug van een 12 uur durende werkdag koekoeeek |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 9:40 pm | |
| Gos haha
Ik heb even een tijdelijke OS ingesteld tot ik op mn slome laptop ga want daar zitten mn bewerk programma's op en dan krijgt Stef een goede onderschrift ;u; |
|
| |
▲ Felix Skrein Ravenclaw Aantal berichten : 53 IC posts : 16 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 9:49 pm | |
| Noemt Stef zijn kat nu Felix? xD |
|
| |
▲ Jisoo Park New member Aantal berichten : 7 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 9:49 pm | |
| Btw, ik zie hier best veel Aziaten en dan met name Koreanen als face claims (including me). I love it |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 9:50 pm | |
| |
|
| |
▲ Cerys Moore Hufflepuff Aantal berichten : 26 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 9:58 pm | |
| Iemand n topic met Cerys? |
|
| |
▲ Jisoo Park New member Aantal berichten : 7 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 10:00 pm | |
| - Cerys Moore schreef:
- Iemand n topic met Cerys?
Nou, ik wel! Ik moet toch ergens beginnen? xD |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 10:00 pm | |
| - Felix Skrein schreef:
Noemt Stef zijn kat nu Felix? xD Jep XD Meer omdat ik naar het zweeds geneigd ben (Stef's naam is ook totaal Zweeds (a) ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|