|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 8:32 pm | |
| HAHA Freedje wat een funfact.
Hey Jai! :3
@Danii; Gefixt man.
Nou hoi iedereen die mij niet kent, ik ben Bo. Mij maakt het echt niks uit hoe je me noemt~ |
|
| |
▲ Aiden Greene Ravenclaw Aantal berichten : 39 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: Stfu | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 8:33 pm | |
| Ik ben Freedje, maar mensen noemen me ook Free, Fred of Granny Fee |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 8:34 pm | |
| Granny Fee heb ik echt nog nooit van je gehoord Freedje omg |
|
| |
▲ Jane Heart Ravenclaw Aantal berichten : 145 IC posts : 57 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 8:39 pm | |
| Nice to meet ya
Oh, Jake Abel is zo leuk en mooi. |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 8:41 pm | |
| @Jai; Nice to meet you too! :3 En yeah ik kende m eerst niet maar toen ik m zag wist ik vrijwel zeker dat ik hem wilde als FC :") Ik heb een zwak voor leuke baardjes fml |
|
| |
▲ Felix Skrein Ravenclaw Aantal berichten : 53 IC posts : 16 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 8:41 pm | |
| The SPN feels komen weer naar boven door de fc :c |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 8:43 pm | |
| Sorry Lisa :") Ikk heb zelf geen Supernatural gekeken tho |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 8:43 pm | |
| Granny Fee komt van mij maar ik geef mensen wel vaker van die bijnamen die in eerste instantie onlogisch maar met wat uitleg zijn ze te begrijpen want het zit zo: - Ik type een keer Feetje ipv Freedje dus vandaar het Fee gedeelte - Ze is ouder dan mij dus ik ging d'r een keertje Granny noemen - En toen werd het Granny Fee
Bo ben jij BoS, BoL of een andere Bo? |
|
| |
▲ Aiden Greene Ravenclaw Aantal berichten : 39 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: Stfu | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 8:44 pm | |
| - Stefan Bergström schreef:
- Granny Fee heb ik echt nog nooit van je gehoord Freedje omg
Het is ontstaan door een grapje tussen Anouk en mij en we vonden het beiden wel leuk dus sindsdien heb ik besloten dat ik onder die naam ook genoemd mag worden xD |
|
| |
▲ Camilla Rizal Ravenclaw head girl Aantal berichten : 135 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Hey, you, get off my cloud. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 8:44 pm | |
| - Jane Heart schreef:
- Ravenclaw, mijn eigen house! <3
Leuk iedereen te leren kennen. Ik ben Jaime, maar wordt het liefst Jai genoemd ^^ Leuk dat je je hebt aangemeld Jai! <3 |
|
| |
▲ Luca Mayne Gryffindor Aantal berichten : 28 IC posts : 5 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 yearsPartner: Still free | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 8:45 pm | |
| ahh ik ging gisteren eigenlijk posten en zo maar er kwam allerlei spul tussen en nu kan ik wss pas posten in eht weekend pff xd |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 8:47 pm | |
| Ik wil posten maar tijd en omg ik kan waarschijnlijk zaterdag pas posten en zondag alleen in de avond maar dan ben ik moe dus gaat het sloom en deze achterstand behoud ik minstens een week maar wil ik eigenlijk in een dag inhalen en eh... Ik begin te ratelen X"D |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 8:48 pm | |
| - Ione Laguna schreef:
- Granny Fee komt van mij maar ik geef mensen wel vaker van die bijnamen die in eerste instantie onlogisch maar met wat uitleg zijn ze te begrijpen want het zit zo:
- Ik type een keer Feetje ipv Freedje dus vandaar het Fee gedeelte - Ze is ouder dan mij dus ik ging d'r een keertje Granny noemen - En toen werd het Granny Fee
Bo ben jij BoS, BoL of een andere Bo? Euh even denken. Ik dacht BoL..? Idk meestal ben ik Bo1 XD En omg ahaha |
|
| |
▲ Jane Heart Ravenclaw Aantal berichten : 145 IC posts : 57 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 8:50 pm | |
| - Camilla Rizal schreef:
Leuk dat je je hebt aangemeld Jai! <3 Yay, Ravenclaw <3 |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 8:53 pm | |
| Ik heb een leuk filmpje gemaakt voor Loïs hoe ze grote mensen code moet schrijven en het duurt 16 minuten ik ben blij dat ik zo lang iemand mag vervelen met mijn gesukkel met code vandaag <3 ik voel!!! een roeping om docent te worden tbh |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|