|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Darcy Shrike Gryffindor Aantal berichten : 53 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: You wanna take a look in the cards? | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 9:53 am | |
| - Romeo Haris schreef:
- Gehaaid League spelen of posten hmmmm
Baiscally my struggle every goddamn day xD And most of the time, League wins xd |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 10:46 am | |
| |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 10:48 am | |
| Omg jaaaa, Wow. Alleen geen geld voor :') |
|
| |
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 10:48 am | |
| Nee Final Fantasy XIV ftw xD |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 10:53 am | |
| Nah nah LoL is the best one |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 10:54 am | |
| FF is ook nice. Ook geen geld voor :') |
|
| |
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 11:12 am | |
| Paragon is ook goed is LoL maar dan zie je 't niet van bovenaf maar van achteren?? like bij heel veel games is dat. En this voor pc en ps4 en graaatiiiss en je hoeft ook geen ps+ voor te hebben ghehe |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 11:37 am | |
| |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 11:43 am | |
| Ik krijg binnenkort sws een nieuwe laptop en dan heb ik al een aantal games die ik wil gaan spelen Gratishj en voor niiiks |
|
| |
▲ Darcy Shrike Gryffindor Aantal berichten : 53 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: You wanna take a look in the cards? | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 12:06 pm | |
| Gotta say, I'm only playing League at the moment xD Although I used to play some Riders of Icarus, which is also an amzing game c:
Eigenlijk wil ik weer terug in GW2, maar ik heb zo veel gemist en de DLC is zo zwaar om door heen te komen ;-; |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 12:09 pm | |
| - Ione Laguna schreef:
- Woooooooolf gimme ur username pls >:3
Mijn username van wat?? |
|
| |
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 12:28 pm | |
| omg mn nieuwe zelfgemaakte sheet is ongeveer bijna af?? yay |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 12:28 pm | |
| Pff ken je dat zo dat je je het buitenbeentje bent van de klas en er totaal niet bij hoort of zo -.- |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 12:31 pm | |
| Van League ^^
Ik wil iedereens username van League so GIMME
Ik heb al meer dan vier jaar geld aan games uitgegeven, krijg ik nu applaus?
Granny Fee dat is haat, had het op de basisschool en nu de helft van mn lessen |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 12:32 pm | |
| - Ione Laguna schreef:
- Van League ^^
Ik wil iedereens username van League so GIMME
Ik heb al meer dan vier jaar geld aan games uitgegeven, krijg ik nu applaus?
Granny Fee dat is haat, had het op de basisschool en nu de helft van mn lessen Ik heb het altijd en overal behalve op sommige RPG's |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|