|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 12:35 pm | |
| IG name is SneeuWWietje420 ehehehe Speel vaak aram tho normals zijn ook chill (jungle main) MAAR OMG DIT WEEKEND URF JONGENSSS dan moeten we samen spelen hoor B) |
|
| |
▲ Darcy Shrike Gryffindor Aantal berichten : 53 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: You wanna take a look in the cards? | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 2:09 pm | |
| Wacht, URF is dít weekend?
Damn, ik kan niet spelen als mn vriend bij me, dat trekt mn internet niet :C |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 2:10 pm | |
| Dat zijn dan van die fora met een vaste groep en kom jij daar van eh hoi
Mijne is Kuronegane Maar ik ben nog maar lvl 26 want speel pas een maand of 4/5 en speel eig alleen maar co-op vs all want ben nie echt goed en struggle met intermediate om meer kills dan deaths te krijgen duseh idk of je me daar wel bij wil Maar ik main niet echt iets alleen jungle tanks en supports zijn niet voor me weggelegd |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 2:31 pm | |
| Maar URF is een fun mode dus t maakt niet uit als je daar in verliest joh, is gewoon leuk c: vooral omdat t nu random champs geeft zoals in aram dus, dus je hebt niet altijd die extreme OP tegenstanders, which is nice. Gewoon es proberen joh, anders gaan we tegen bots spelen c: |
|
| |
▲ Darcy Shrike Gryffindor Aantal berichten : 53 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: You wanna take a look in the cards? | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 2:45 pm | |
| Oh ja, als iemand me wilt toevoegen;
SilentCry13 - Support Main - EUW - Silver 5 atm c: |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 3:27 pm | |
| - Cheryl Carve schreef:
- Pff ken je dat zo dat je je het buitenbeentje bent van de klas en er totaal niet bij hoort of zo -.-
Vast omdat jij veel te cool voor iedereen bent, duh. //hairflip you @ them EDIT: Ik spot LoL gesprekken. Ik heb 't ook een tijdje gespeeld voor m'n goede laptop overleed, en mijn huidige is er veel te traag voor. ): Als 't goed is heb ik over een maand of drie een nieuwe dus jullie kunnen Alloira alvast toevoegen dan!! |
|
| |
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 3:30 pm | |
| waarom is de film water for elephants zo goals op het einde like ??? die man die verteld alles en hoe ze hun relatie geleefd hebben en nu is tie oud en ze hebben een droomleven gehad en gaahh |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 4:05 pm | |
| @Anouk; ik heb jou geaccept @Juul; ik heb jou een request gestuurd @Quinty; huh heb ik jou niet meer staan ofzo? anyways, jou heb ik ook een request gestuurd c: @Loïs; omg nooit gezien tho maar ja DAN HEB JE MIJ IK KIJK NOOIT FILMS |
|
| |
▲ Claire Barrow Gryffindor Aantal berichten : 98 IC posts : 32 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16yearsPartner: Love is just another kind of magic that I have not yet mastered. | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 4:15 pm | |
| |
|
| |
▲ Lilith Morris Ravenclaw Aantal berichten : 32 IC posts : 17 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 11Partner: forever alone :p | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 4:31 pm | |
| helluw helluw, mocht iemand 't willen weten, de patronus test staat op pottermore^^ |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 4:40 pm | |
| - Lilith Morris schreef:
- helluw helluw, mocht iemand 't willen weten, de patronus test staat op pottermore^^
Ohh gaaf! Zo maar eens kijken dan. Pfff ik ben zo moe, maar ik ga nog maar even wat postjes proberen te plegen. |
|
| |
▲ Lilith Morris Ravenclaw Aantal berichten : 32 IC posts : 17 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 11Partner: forever alone :p | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 4:41 pm | |
| die van mij is een witte zwaan xD ben benieuwd hoeveel verschillende er zijn |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 4:48 pm | |
| HAHAHAH IK HEB EEN AAP HAHAHAHAHHAHA ((wel super fkn nice gedaan tho) |
|
| |
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 4:52 pm | |
| - Lilith Morris schreef:
- helluw helluw, mocht iemand 't willen weten, de patronus test staat op pottermore^^
ommgggggggg dAT WAS P R A C H T I G HOLY SHIT avery dr patronus is een dolphin!!!
Laatst aangepast door Avery Campbell op do sep 22, 2016 4:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock do sep 22, 2016 4:53 pm | |
| Hé bah, hij doet het niet op mijn gammele laptop. ): |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|