|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Dashiell Petit Hufflepuff Aantal berichten : 28 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 12:36 pm | |
| Ik heb mijn eerste dag er al opzitten. Drie kwartier met onze vingers zitten draaien omdat de meesten toch slimmer waren dan de leraar verwacht had |
|
| |
▲ David Benner Slytherin Aantal berichten : 44 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: niet | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 12:45 pm | |
| Cheryl Carve schreef: Je weet wat ze zeggen eh school gaat voor ^^
Jammer genoeg wel rip |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 1:23 pm | |
| Ik snap niet wat jullie probleem is like als ik me over mijn huiswerk buig ben ik na 1 uur of anderhalf goed doorwerken klaar, ik stel nooit echt uit lol |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 2:15 pm | |
| Tsja helaas beschikt niet iedereen over die gave - ik heb zelf adhd en heb dus een concentratie van een walnoot. Nee, dat betekent dus niet dat ik heel druk in het echt ben. |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 2:19 pm | |
| 't Is niet echt 'n gave, 't is vrij makkelijk op te lossen. Als je van jezelf weet dat je snel afgeleid bent, leg dan alle dingen die je afleiden zoals mobiel, computer, muziek,... gewoon even aan de kant. Het is maar één uur of anderhalf uur van je dag en daarna kun je weer alle leuke dingen doen. Sorry als ik bot overkom, maar ik snap echt niet wat er zo moeilijk aan is xD |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 2:38 pm | |
| - Olivia Romano schreef:
- Tsja helaas beschikt niet iedereen over die gave - ik heb zelf adhd en heb dus een concentratie van een walnoot. Nee, dat betekent dus niet dat ik heel druk in het echt ben.
Precies dit heb ik dus ook Helaas gaat dat zo makkelijk niet want als je in een ruimte met enkel een tafel stoel pen en huiswerk zit kun je nog makkelijk afgeleid raken en dat is echt heel shitty Dan heb ik nog het geluk dat ik in mn periodes van vijf minuten concentratie hard genoeg kan werken om toch nog een hoop af te krijgen |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 2:43 pm | |
| In ieder geval succes aan iedereen met huiswerk! Want over een ding kunnen we 't eens zijn, hier rondhangen en wat posten is vaak leuker xD
How's life? |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 2:51 pm | |
| Dat dus. Ik raak zelf al afgeleid van het patroon van behang. Ik begrijp niet dat jij je wel anderhalf uur lang kan concentreren. Ik kan er niets aan doen, ik heb een stoornis en dat is gewoon moeilijker. Maar ja, ach, gelukkig heb ik leraren die dat wel snappen en er rekening mee willen en kunnen houden c:. |
|
| |
▲ Aiden Greene Ravenclaw Aantal berichten : 39 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: Stfu | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 2:53 pm | |
| JA JONGENS IK KON HET DUS NIET LATEN XD |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 2:54 pm | |
| |
|
| |
▲ Aryn Nam Slytherin Aantal berichten : 37 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let’s meet again, one of these nights. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 3:04 pm | |
| Ahaha lekker Freedje. xD Bij mij werkt zijn ava niet tho. Wel klaar met school <3 |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 3:24 pm | |
| Nice Dani! Ook geen huiswerk?
Welk House Freedje?? |
|
| |
▲ Aryn Nam Slytherin Aantal berichten : 37 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let’s meet again, one of these nights. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 3:25 pm | |
| Hmm wel wat Biologie, maar ben al bijna klaar. >3 |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 3:27 pm | |
| Super chill! Join the club >3 Waar gaat 't over bij Bio?
|
|
| |
▲ Aryn Nam Slytherin Aantal berichten : 37 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let’s meet again, one of these nights. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 3:49 pm | |
| Yeee inmiddels al klaar. We hebben het over Spijsvertering(alweer), maar deze keer gaan we er echt verschrikkelijk diep erop in. Met hoe alles afgebroken wordt en wat je lichaam gebruikt om af te breken. Best ingewikkeld nog. x3 En steeds erger aan het worden ook. En wat gezond is en wat niet weet je wel ahaha.
Jij helemaal geen hw? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|