IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

First time. KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

First time.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
David Benner
David Benner
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 44
IC posts : 15

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: niet

First time. Empty
BerichtOnderwerp: First time. First time. Icon_minitimedi sep 13, 2016 11:09 pm

Ik liep de trein in. Balend dat de zomer vakantie voorbei was, maar toch wel blij om weer terug naar Hogwarts te gaan en al mijn vrienden te zien. Ik liep door de hal, zoekend naar een plaats om te zitten. Alle coupé's waren al vol, tot ik op eens een vrije zag. Ik ging snel naar binnen, storte mijn rugzak naast me neer, en plofte op het bankje. De trein fluit floot. Alle ouders buiten de trein zwaaide naar de kinderen, en de kinderen zwaaide terug. Mijn ouders waren al vertrokken dus ik keek maar toe hoe de trein het station verliet. Ik keek door het raam. Er verschenen druppels op het raam, en het begon langzaam te regenen. Ik keek op me horloge, kijken hoe laat ik was en kijken hoe lang het nog duurde voor dat ik aan kwam op school. '40 MINUTEN?' zei ik in mijn hoofd. Ik trok mijn beanie over mijn hoofd terwijl ik een kreun geluid maakte van irritatie en lager op het bankje begon te zitten.
Ik keek door het raam, starend naar de omgeving. Toen plots een oud vrouwtje de deur van de coupé open deed. Het was het snoep vrouwtje, "Wil je iets van de kar?" vroeg ze met een heel lief stemmetje. "oh nee bedankt, ik heb mijn eigen eten haha" Zei ik terwijl ik mijn tas pakte en mijn volle broodtrommel liet zien. "Ohw is goed" zei het vrouwtje met een lieve stem. Ze sloot de deur en liep door naar de andere coupé naast de mijne. Ik keek weer op mijn horloge en zag dat we over 10 minuten al aan zouden komen. Ik pakte mijn tas en haalde mijn Slytherin school univorm er uit. Ik liep naar de deur van de cabiné en deed de gordijntjes die aan het raam zaten naar beneden, zodat ik in rust kon omkleden. Mijn univorm paste nog steeds. 'Blijkbaar ben ik niet veel gegroeit' zei ik tegen mezelf in mijn hoofd. Ik deed de gordijntjes weer open, pakte me tas en liep naar de uitgang van de trein aangezien we er al waren. Ik stapte uit de trein en keek blij om me heen. Eindelijk weer terug op mijn favoriete plek op de wereld. Hogwarts.

(Ik heb dyslecie, dus sorry voor de spelfouten)
Terug naar boven Ga naar beneden
First time.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Some time off
» It has been quite some time
» When time is rare
» It's Time to Stop (open)
» Once upon a time, there was a flying book...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: Game Related :: rpg training-
Ga naar: