IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 08, 2017 8:36 pm

Van het kleine beetje 'ongemakkelijkheid' die ze eerder voelde was nu niet veel meer over. Natuurlijk bleef het gene wat zich de afgelopen weken had afgespeeld in haar hoofd rondhangen, maar daar moest ze zich toch ooit overheen zetten. Nee, ze had Alison niet kunnen beschermen. Daarbij had ze het zelfs kunnen voorkomen als ze op de avond van het quidditch feest niet zo impulsief had gehandeld, maar anyway, daar kon ze nu niets meer aan veranderen. Al bleef het natuurlijk iets wat aan haar was blijven knagen sinds het moment dat het weer goed tussen hen was.
Erg veel tijd om in haar schuldgevoel weg te zakken had ze niet, want al snel nodigde Alison haar opnieuw uit om dichterbij te komen. Natuurlijk nam ze deze uitnodiging maar al te graag aan. Terwijl ze haar lippen opnieuw op die van de head girl drukte vonden haar handen zich een weg van haar rug richting haar heupen, waar ze met gemak het laatste gedeelte van de jumpsuit verwijderde. Zodra deze ergens op de grond lag verplaatste ze haar lippen naar Alison's nek, waar ze haar best deed om haar territorium te markeren. Alison was weer van haar., en iedereen mocht dat weten.

couldn't believe my eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 09, 2017 6:00 pm

Al snel werd ook het onderste deel van haar jumpsuit bij haar uitgedaan, waardoor het ding in zijn geheel op de grond belandde. En dat terwijl het echt niet goedkoop was geweest, maar om een of andere reden maakte het haar op dat moment vrij weinig uit. Misschien dat dat iets te maken had met de manier waarop Nyx haar nek afging. Het voelde wat ruiger dan normaal, alsof ze haar wilde claimen. Alison vond het helemaal niet erg. Op dit moment was ze niks anders dan van Nyx, ze zou alles voor haar doen wat ze maar wilde. Haar ontblote benen sloeg ze om Nyx haar heupen, haar handen legde ze op de achterkant van haar nek en liet ze heel langzaam over haar rug naar beneden glijden. Vervolgens verplaatste ze deze weer naar de voorkant, want daar zaten immers de knopen die het jasje van Nyx bijeen hielden. Deze begon ze snel en ietwat onhandig los te maken. Haar eerdere handelingen waren langzamer geweest, maar met Nyx die haar nek zo aan het bewerken was kon ze zich niet veel langer inhouden. Ook haar adem begon steeds sneller te gaan. Dit kwam deels door de inspanning en deels door... iets anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 10, 2017 5:56 pm

Makkelijk maakte ze het haar vriendin niet, want terwijl deze met haar knoopjes aan het vechten was stopte zij niet met het markeren van haar territorium. Toen het Alison echter eenmaal gelukt was besloot ze haar wel enigszins tegemoet te komen. Ze liet haar nek even met rust om vervolgens overeind te komen. Zo kon ze het jasje makkelijk over haar schouders naar beneden laten zakken. Gezien ze nu toch wel de behoefte had er wat vaart achter te zetten maakte ze de eerste twee knopen van haar eigen overhemd los om deze vervolgens over haar hoofd te trekken en ergens neer te gooien.

couldn't believe my eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 10, 2017 10:55 pm

Terwijl ze haar blik over de gestalte voor haar liet glijden beet ze voor de zoveelste keer op haar onderlip. Dat deze nog niet kapot was was een wonder, maar wat moest je dan als je zo iemand als vriendin had? Ze kon elke spier op Nyx' lichtgetinte huid tellen en dat kon ze wel waarderen. Ze liet haar blik omhoog glijden, langs het nog altijd gevoelige onderwerp van haar borst en bleef hangen bij haar lippen. Haar gezichtsuitdrukking veranderde nu in een brede, ondeugende glimlach. Nog voor ze zichzelf tegen kon houden vloog ze naar voren om Nyx een vurige, doordringende kus te geven. Ze had zich sinds al het gedoe niet zo zeker van haar zaak gevoeld. Het was altijd wel oké, maar er had altijd iets van aarzeling achter gezeten, alsof ze allebei niet zeker wisten hoe ver ze konden gaan. Op dit moment was dat gevoel bij Alison volledig verdwenen. Ze drukte haar borst tegen Nyx' lichaam en legde haar beide handen om haar gezicht. Hoe ze het ooit zonder haar had kunnen overleven wist ze niet, al was overleven misschien een groot woord voor de staat waarin ze verkeerde. En natuurlijk waren de overblijfselen daar nog duidelijk van te merken. Ze had nog niet al haar gevatheid terug, was nog niet helemaal op gewicht. Maar wat ze wel terughad was haar onvoorwaardelijke verlangen naar Nyx. Ze duwde haar lippen nog wat harder op die van haar, ruig. Het maakte haar niks uit als ze de volgende dag onder de blauwe plekken zat, dan kon iedereen tenminste zien dat ze weer van Nyx was en zij van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 19, 2017 12:49 am

Na ze zichzelf van haar shirt verlost had leek ook haar vriendin er meer vaart achter te zetten. Nog voor ze de kans kreeg om de head girl in deze staat te bewonderen was deze haar al weer aangevlogen, niet dat ze dat erg vond. Het was de eerste, echte gepassioneerde kus sinds al het gedoe na de quidditch after party, en als het aan Nyx lag mochten ze daar best de tijd voor nemen. Voor het goed was gekomen tussen de twee had ze niet eens gedacht dat zoiets ooit nog eens tussen hen zou gaan gebeuren, en terugdenkend aan die periode besefte ze hoe erg ze dit, Alison en alles wat ze samen waren eigenlijk had gemist, en gezien ze dit niet wist uit te drukken in woorden moest ze haar daden maar voor zich laten spreken vannacht.

couldn't believe my eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck - Pagina 2 Icon_minitimema feb 20, 2017 8:26 pm

Na een tijdje zwakte de intensiteit van de kus toch weer iets af. Alison had toch gewoon nog iets meer aanmoediging nodig dan normaal, ze moest gewoon zeker weten hoe ver ze kon gaan. Ze brak de kus af, keek Nyx even aan met iets van verslagenheid in haar ogen. Ze had zich al bijna weer helemaal teruggetrokken toen er een soort knop om leek te gaan. Fuck it. Nyx had er toch ook mee ingestemd om hun relatie voort te zetten? Daarbij had ze haar altijd vertrouwd dat ze het wel zou zeggen als ze ergens geen zin in had, dus waarom dan nu opeens niet meer? Dat ze deze realisatie had was duidelijk te merken, haar hele houding veranderde en vooral ook haar blik. Deze werd voornamelijk vastberaden. "Je mag me dat nooit meer aan doen." grauwde ze bijna. Ze hadden het er nooit echt over gehad, vermeden het onderwerp van de periode dat ze niet bij elkaar waren liever en richtten hun blik vooral op de toekomst. Dit was tot dan toe prima geweest, maar Alison moest het nu toch zeker weten. Ze kon niet langer elke keer dat ze Nyx aanraakte twijfelen of het wel goed was, of ze haar niet weer zou verlaten. "Oké?!" Nu klonk haar stem vooral wanhopig. Ze moest het haar gewoon horen zeggen, dan konden ze eindelijk écht verder gaan waar ze gebleven waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Soortgelijke onderwerpen
-
» With a book in my hands and my thoughts in a cage
» Alison Winter (my heart is golden my hands are cold)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: Dorms-
Ga naar: