IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Empty
BerichtOnderwerp: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Icon_minitimezo jan 15, 2017 7:20 pm

(Dit topic is een vervolg op het Yule Ball)


Eindelijk waren ze dan op hun kamer terecht gekomen. Alison was de hele weg een beetje wiebelig geweest waardoor het misschien iets langer had geduurd dan gehoeven, maar dat was niet heel erg. Ze was al lang blij dat ze weer zij aan zij met Nyx kon lopen, en daarbij was ze toch in een bui waar ze overal om moest lachen.
Het eerste wat ze deed toen ze de kamer binnen was, was haar schoenen uitschoppen. Vervolgens begon ze te worstelen met het sieraad dat in haar oor zat. Terwijl ze dit deed draaide ze zich om naar Nyx. "Het was leuk, hè?" Ze schonk haar vriendin er een brede glimlach bij. Het was waar dat ze zich al in geen tijden niet zo opgelaten had gevoeld. Dit kwam deels door de drank, maar zoveel had ze nou ook weer niet op, dus een groot deel kwam ook doordat ze het gewoon echt naar haar zin had gehad. Niet dat het feest nou zo heel memorabel was geweest, maar het feit dat het met Nyx kon doen maakte het al geweldig. Eindelijk had ze haar oorbel losgekregen, dus draaide ze zich om om het bij haar andere juwelen op te bergen die ze in een schaaltje bovenop haar kast bewaarde.

[+Nyx]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Icon_minitimezo jan 15, 2017 8:30 pm

De weg naar de kamer was niet zo heel soepeltjes verlopen, maar om eerlijk te zijn had ze dat helemaal niet erg gevonden. Dat ze er uiteindelijk kwamen was wat telde, en na een hoop gelach en gestuntel was dat ze gelukt. Geamuseerd keek ze toe hoe haar vriendin haar schoenen door de lucht schopte, waarna ze zichzelf op een stoel plaatste en begon met het losmaken van de veters van de hare. Dit waren de enige redelijk nette schoenen die ze bezat, dus als haar familie er ooit achter kwam dat ze die door de lucht trapte kon ze de slipper verwachten.
Bij het horen van de stem van haar vriendin keek ze opnieuw haar richting op en knikte. "Zeker." Antwoordde ze met een grijns. "We hebben ze weer eens laten zien wie hier de dansvloer ownen." Grapte ze waarna ze zojuist uitgetrokken schoen naast zich neer zette.

couldn't believe my eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Icon_minitimezo jan 15, 2017 8:47 pm


Bij het horen van de stem van haar vriendin draaide ze zich weer om, zodat ze haar aan kon kijken. Met haar ellebogen leunde ze naar achteren op het kastje. Gewoon casual, hoor. Niet omdat ze extra ondersteuning nodig had of zo. "Hm-mm." knikte ze met een tevreden uitdrukking op haar gezicht. Ja, ze hadden zeker laten zien dat ze de beste waren, dat was gewoon een feit. Maar ze waren sowieso het beste stel op Hogwarts. Alison was niet alleen arrogant als het om haarzelf ging, ook haar relatie met Nyx was iets waar ze trots op was dus het was maar goed dat die weer zo goed en zo kwaad als het ging gerepareerd was. Ze liet haar blik een keer over de hele gedaante van haar vriendin glijden, van top tot teen. Ze zag er nog ongeveer hetzelfde uit als toen ze weggingen, behalve dat ze haar schoenen uit had gedaan en alles net iets minder netjes zat. Iets gehavender. Haar stropdas zat wat losser en haar haar wat meer door de war en als Alison goed keek kon ze misschien een zuigzoen ontdekken die er voor het feest nog niet had gezeten. Ze beet op haar onderlip om een grijns te onderdrukken, maar deze kwam er natuurlijk in al haar volle glorie toch doorheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Icon_minitimezo jan 15, 2017 9:05 pm

Gelukkig was Alison het eens met hun prestatie, al leek ze niet meer zo spraakzaam als op het begin van de avond. Al snel merkte dat de blik van haar vriendin weer op haar gericht was. Een blik die ze herkende uit duizenden. "Wat loop je te grijnzen?" Plaagde ze terwijl ze zelf haar blik snel over haar roomie liet glijden. Haar outfit van afgelopen avond was prachtig, en het feit dat al haar rondingen daar goed in uit kwamen vond Nyx helemaal niet erg. Als het aan haar lag mocht ze dat pakje wel vaker aan doen, voor haar dan.

couldn't believe my eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Icon_minitimezo jan 15, 2017 9:21 pm


Alison hield haar hoofd even een beetje schuin. "Hm? Oh, nee, niks hoor." Haar stem klonk een beetje afwezig want ze was ook totaal niet bezig met de vraag die aan haar gesteld werd maar in plaats daarvan nog steeds met het beeld voor haar. De grijns bleef dan ook rustig op haar gezicht staan. Langzaam liep ze naar Nyx toe en nam ze van het feit dat die nog op een stoel zat gebruik door met haar gezicht naar haar toe op haar schoot te gaan zitten. Ze richtte haar blik op de stropdas van haar vriendin en liet haar vingers er langzaam overheen gaan. "Had je hier nog hulp bij nodig?" vroeg ze onschuldig. Haar blik liet ze langzaam omhoog glijden, telkens een stukje hoger tot ze uiteindelijk bij haar ogen aankwam maar niet voordat ze deze even liet pauzeren ter hoogte van haar lippen. Haar blik was een stukje ondeugender dan haar stem deed suggereren, maar boven dat was hij afwachtend. Om een of andere reden kwam het op dat moment niet in haar op om initiatief te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Icon_minitimezo jan 15, 2017 10:33 pm

"Juist." Antwoordde ze hoofdschuddend waarna ze een hand door haar haar haalde. Onverwachts stapte Alison op haar af en plantte zichzelf op haar schoot. Grijzend plaatste Nyx haar handen op de heupen van haar vriendin om haar zo nog wat dichter tegen zich aan te kunnen duwen. Haar blik volgde Alison's handen om haar stropdas, om haar vervolgens weer in de ogen te kijken. "Tja, als je het me zo aanbied.." Antwoordde ze met een speelse twinkeling in haar ogen. Een van haar handen kwam los van Alison's heupen om hier vervolgens enkele blonde lokken mee achter haar oor te schuiven. Ze wilde haar gezicht natuurlijk wel goed kunnen blijven zien.

couldn't believe my eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Icon_minitimezo jan 15, 2017 11:19 pm

"Dat dacht ik al wel." zei ze grijnzend. Ze bracht haar gezicht steeds wat dichter bij dat van Nyx, heel langzaam en heel stil. Op het allerlaatst mogelijke moment stopte ze, waardoor er nog maar een millimeter ruimte tussen hen in zat. Ze pauzeerde, liet het moment even in de lucht hangen waardoor het steeds meer lading leek te krijgen. Toen bewoog ze weer, dit keer niet met haar gezicht maar met haar handen. Ze had beloofd de stropdas los te maken, toch? Dan zou ze dat dus eerst maar even doen. Ook deze handeling voelde ze heel secuur uit, of met andere woorden, traag. Het enige wat je op dat moment van haar kon horen waren haar handen die blindelings met de stropdas aan het frutselen waren en haar ademhaling die misschien iets sneller was dan normaal. Eindelijk kreeg ze het ding los. Ze liet het van de nek van haar vriendin afglijden en terwijl ze dit deed maakte ze er moeten van om ook haar vingers die weg te laten gaan. Dus gleden ook haar vingertoppen heel lichtjes en heel langzaam om haar nek heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Icon_minitimema jan 16, 2017 9:18 pm

Zodra ze had gemerkt dat haar vriendin haar gezicht dichterbij de hare bracht sloot ze haar ogen, maar opende deze weer toen ze na enkele seconden haar lippen nog niet voelde. In plaats van haar lippen op de hare te planten was ze bezig met het losmaken van haar stropdas, waar ze dan ook uitgebreid de tijd voor nam. Nyx' blik bleef op Alison's lippen gericht, waarna ze beide handen op haar middel plaatste en deze langzaam haar lichaam lieten verkennen.
Pas toen de head girl klaar leek te zijn met het ontfutselen van de stropdas en haar handen om haar nek liet glijden leunde de captain iets naar voren om haar lippen zachtjes op de hare te drukken. Haar handen liet ze nog steeds hun gang gaan.

couldn't believe my eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Icon_minitimema jan 16, 2017 11:03 pm

Toen ze een paar handen over haar lichaam voelde glijden liep er even een rilling over haar rug, ze kreeg er kippenvel van. Het voelde vertrouwd maar toch ook weer nieuw, of in elk geval vernieuwend. Het leek wel alsof de afwezigheid van Nyx in haar leven nu alleen maar zorgde voor een nog grotere aantrekkingskracht. Er verscheen een ondeugende blik in haar ogen toen ze Nyx haar handen over bepaalde plekken voelde gaan. Dus ze wilde het zo spelen?
De kus op haar lippen verbaasde haar dan ook niet, al deed de voorzichtigheid waarmee deze gepaard ging dat wel. Gretig beantwoordde ze deze door er dieper op in te gaan. Waar ze normaal haar handen aan weerszijden van het gezicht van haar vriendin legde of ze gebruikte om door haar haar te woelen liet ze ze nu slap langs haar zij hangen. Op die manier legde ze de controle volledig in de handen van Nyx. Ze wist niet wat zij wilde maar wist wel dat ze haar niet in de weg wilde zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Icon_minitimema jan 16, 2017 11:57 pm

Alison verdiepte de kus, maar daar hield het tot haar verbazing ook op. Normaal was zij degene die de leiding nam, maar Nyx zat nu al te diep in het moment om zich daar verder nog druk over te maken. Tijdens de kus verplaatste ze haar handen naar de onderkant van Alison's bovenbenen, om haar vervolgens zo op te kunnen tillen. Het ging wat moeizaam gezien haar lengte, maar de enige afstand die ze moest zien te overbruggen was die van de stoel naar het bed, wat niet heel ver was. Iet wat moeizaam kwam ze van de stoel, om na een paar wankele stappen bij de rand van een van de bedden aan te komen. Hier probeerde ze haar vriendin zo voorzichtig mogelijk neer te leggen. Deels voor haar, maar grotendeels zodat ze het bed niet sloopte.

couldn't believe my eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Icon_minitimedi jan 17, 2017 12:17 am

Ze was blij verrast dat Nyx haar optilde. Dat vond ze altijd leuk, ondanks dat het een beetje onlogisch was door het lengteverschil. Gelukkig was Nyx sterk genoeg om dit te compenseren wat trouwens enorm sexy was. Toen Nyx haar zo voorzichtig op het bed legde en zij dus op haar rug lag keek ze met twinkelende ogen naar haar op. Had ze nu die stropdas nog maar om gehad, dan had Alison die kunnen gebruiken om de afstand tussen de twee te overbruggen. Maakt niet uit, ze kon wel wat anders bedenken. Langzaam strekte ze haar rechterarm uit om met haar wijsvinger over Nyx' onderlip te strijken, waarbij ze haar tanden blootlachte. Met haar andere hand schoof ze langzaam een bandje van haar jumpsuit via haar schouder omlaag. Beetje teasen mocht wel, toch? Haar blik die tot dan toe op haar lippen gefixeerd was vond nu de bruine ogen van haar vriendin. Ze keek haar met een mix van emoties aan, maar ze waren wel allemaal positief. Uitnodigend, ondeugend, liefdevol, maar vooral uitdagend. Dit werd ook nog eens bevestigd toen ze zachtjes op haar onderlip beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Icon_minitimevr jan 27, 2017 6:43 pm

Hoe graag ze ook direct op de uitnodigende blikken van haar vriendin had willen reageren was er iets dat haar daarvan weerhield. Het was de eerste keer dat ze zo intiem waren na alles wat er gebeurd was. Ze was ook zeker niet vergeten dat de zevende jaars Alison ongewenst had aangeraakt, wat het moeilijker maakte om zich volledig te laten gaan.
Haar blik gleed even over Alison die voor haar lag, en uiteindelijk boog ze langzaam voorover om haar lippen zachtjes en liefdevol op die van haar vriendin te drukken. Ze had geen idee of Alison doorhad dat ze nog met de situatie van pas geleden zat, maar ze hoopte dat als te ver of te snel zou gaan dat ze dat zou aangeven.

couldn't believe my eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Icon_minitimevr jan 27, 2017 8:56 pm

Ze hield haar adem in terwijl Nyx zich langzaam (erg langzaam) voorover boog. De sfeer leek opeens een heel stuk serieuzer en zwaarder, maar dat was niet per se erg. Wel anders, wat ervoor zorgde dat Alison zich een beetje afwachtend opstelde ten opzichte van Nyx. Aangezien ze de situatie en sfeer niet helemaal in kon schatten liet ze dat maar aan Nyx over.
Gelukkig deed die dat ook, want al snel voelde een zachte kus op haar lippen. Ze sloot haar ogen en beantwoordde deze voorzichtig. Niet twijfelend, want als ze ergens zeker van was was het wel dat ze dit wilde, maar wel voorzichtig. Ze had nogal de gewoonte om in haar enthousiasme grenzen te overschrijden, en ondanks dat ze nu wel weer oké waren, waren de lijnen nog wel een beetje blurred. Ondanks dat kon ze haar handen niet helemaal thuishouden, zoals gewoonlijk. Ze hief ze op om zachtjes met haar duimen Nyx' oren te strelen en al snel schoven haar handen iets verder door en ging ze voorzichtig door haar haar. Ze was er nog steeds niet helemaal aan gewend hoe lang het was, maar daar gaf ze het feit dat ze nog nauwelijks de kans had gehad om dit te doen maar de schuld van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Icon_minitimeza feb 04, 2017 7:26 pm

Bij het voelen van haar handen door haar haren glimlachte ze tegen de lippen van haar vriendin aan. Het was best vreemd nu het zo lang was, maar dat zou ook wel wennen. Zo niet, knipte ze het er wel weer af.
Inmiddels voelde ze zich al iets minder onzeker over de situatie, vandaar dat haar handen zich al snel weer op het lichaam van de head girl bevonden. Nyx brak de kus, om haar mond vervolgens dichtbij haar oor te brengen. "Ik hou van je." fluisterde ze zachtjes waarna ze kus tegen haar slaap drukte. Haar handen hadden zich inmiddels een weg gemaakt richting de bandjes die de jumpsuit om haar lichaam hielden.

couldn't believe my eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Alison Winter
Alison Winter
Slytherin Head Girl







Slytherin Head Girl

Aantal berichten : 825
IC posts : 238

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (july 28)
Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends

[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Icon_minitimeza feb 04, 2017 10:48 pm

Ze duwde haar bovenlijf wat dichter tegen Nyx haar handen aan toen ze die weer op haar lichaam voelde. Ondanks haar inspanningen werd de kus verbroken en Alison trok een pruillipje, totdat ze de woorden van Nyx hoorde. Haar hart begon sneller te kloppen. Ondanks dat ze wist dat het zo was zei Nyx het niet vaak verbaal. Ze liet het door haar handelingen wel merken, dus Alison kwam niets te kort, maar het was bijzonder dat ze het echt hardop zei. Zeker sinds de breakup. De kus op haar slaap bevestigde het alleen maar en Alison keek haar vriendin liefdevol aan. "Ik ook van jou." zei ze. Hoewel zijzelf het vaak zei, achteloos misschien zelfs, leek het deze keer een extra lading te hebben. Dit keer was het niet casual of snel of uit gewoonte. Ze voelde hoe Nyx haar handen naar haar rug waren verplaatst en legde haar eigen er op om haar vriendin in de handeling te begeleiden. Ze voelde zich rozig. Misschien kwam het door de alcohol of het feest of het feit dat Nyx dit keer degene was geweest die over liefde begon, ze wist het niet. Wat het ook was, ze had blosjes op haar wangen en ze had het warm en voelde zich volledig gelukkig en wilde op dat moment niks liever dan Nyx. Inmiddels waren de bandjes losgekomen en viel de bovenkant van haar jumpsuit in een keer over haar armen naar voren. Het onderste gedeelte bleef aarzelend om haar heupen vallen, maar er was duidelijk niet veel voor nodig om ook dat uit te krijgen. Ze keek diep in de ogen van Nyx, maakte met haar wijsvinger een beweging dat ze dichterbij moest komen en beet even op haar onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck [MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
[MC] Oh when you look at me like that, my darling, what did you expect? I'd probably still adore you with your hands around my neck
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Soortgelijke onderwerpen
-
» With a book in my hands and my thoughts in a cage
» Alison Winter (my heart is golden my hands are cold)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: Dorms-
Ga naar: