IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

A new year KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

A new year

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

A new year Empty
BerichtOnderwerp: A new year A new year Icon_minitimezo nov 20, 2016 6:12 pm

Zittend op een gekleurd bladerdek keek Isla over het grote meer uit, ze merkte op dat ze de overkant nauwelijks kon zien. Het was niet alsof dat haar niet eerder was opgevallen, ze begon immers aan haar derde jaar op Hogwarts. Het blonde meisje pielde aan haar nagels, de koude wind deed haar witblonde haren omhoog wapperen. Isla was nooit een heel sociaal persoon geweest, natuurlijk kon ze het goed vinden met haar kamergenoten, maar ze was vaak alleen. Het liefst tussen de dieren en de natuur, net als haar oudere broer. Noah werkte met hippogrieven in Europa, hij was recentelijk afgestudeerd en had een prachtige kans aangeboden gekregen. Isla was nog nooit zo jaloers geweest, zij zat vast in het kasteel terwijl haar broer bijzondere fabeldieren van dichtbij mocht bestuderen. Haar ouders waren beretrots, maar met een beetje geluk kon zij ook iets voor elkaar krijgen nadat ze haar opleiding had afgerond. Haar gedachten werden abrupt verstoord door aankomende voetstappen, ze keek vluchtig achterom en maakte al aanstalte om op te staan en te vertrekken.

Open
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger
Gunner Jäger
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 149
IC posts : 80

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You got two black eyes from loving too hard

A new year Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new year A new year Icon_minitimevr nov 25, 2016 11:54 pm

The bottom is not the lowest we get
Zacht neuriënd liep Gunner over het pad heen dat leidde naar the Great Lake. Het was niet de eerste keer dat hij hier kwam, en zeker ook niet de laatste. Regelmatig kwam hij hier om even zijn hoofd te legen, of juist om in alle rust na te denken over zijn thuissituatie die niet bepaald optimaal was. Elke keer als zijn moeder hem vroeg om weer eens een weekendje naar huis te komen kwam hij met een flauw excuus waardoor hij niet kon komen. Het lag echter zeker niet aan zijn moeder, maar aan zijn vader. Hoe dan ook, de Duitser liep weer richting zijn standaard plekje aan de oever van the Great Lake. Hij was echter van plan dit keer wat verder weg te gaan zitten aangezien hij het de vorige keer voor elkaar had gekregen om natte voeten op te lopen. Terwijl hij met zijn lange benen aardig grote stappen maakte stak hij een jointje op wat hem zou helpen om rustiger te worden. Hij was iets te gefocust op het aansteken hiervan waardoor hij bijna tegen een persoon aanbotste. Geschrokken keek hij op en liet z’n aansteker uit zijn handen vallen “Sorry,” mompelde hij terwijl hij bukte om het voorwerp op te rapen. Een frons verscheen op zijn gelaat toen hij zag dat ze aanstalten maakte om te vertrekken. “Je hoeft heus niet weg te gaan omdat ik hier nu ben?” merkte hij op. Ja, hij kwam hier eigenlijk voor rust en om even alleen te zijn, maar hij ging zeker niet iemand wegjagen terwijl diegene hier eerst was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

A new year Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new year A new year Icon_minitimevr dec 02, 2016 12:53 am

Isla keek in twee paar jongensogen en richtte haar blik gelijk naar de grond. Hij meldde haar dat ze niet hoefde te vertrekken. Ugh, dan moest ze toch maar eens sociaal gaan doen in haar leven. Het blonde meisje haalde haar hand door haar haren en glimlachte voorzichtig. "Hm, okay." Mompelde ze toen maar waarna ze weer terug ging zitten in de hoop dat de jongen naast haar zou komen zitten om ongemakkelijke situaties te voorkomen. Isla schraapte een beetje ongemakkelijk haar keel om vervolgens naar de jongen te kijken. "Ik ben Isla." Waren haar woorden terwijl ze haar hand uitstak in de hoop dat zijn vingers om die van haar zouden sluiten waarneer hij zich ook zou voorstellen. Isla wist wel zeker dat ze deze jongen wel eens eerder had gezien, maar een naam kennen was weer een ander verhaal. Ze kende de namen van de personen uit haar eigen afdeling al nauwelijks. "Van Gryffindor." Voegde ze er aan toe, waarna ze haar blik weer over het meer liet glijden.
> Sorry dat het zo laat is!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger
Gunner Jäger
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 149
IC posts : 80

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You got two black eyes from loving too hard

A new year Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new year A new year Icon_minitimeza dec 03, 2016 11:07 pm

The bottom is not the lowest we get
Eventjes kreeg hij oogcontact met het meisje dat zonet nog voor hem had willen vluchten. Haar blik gleed echter gelijk naar de grond toen ze oogcontact maakten. Kwam hij zo intimiderend over? Misschien omdat hij een slyhterin was? Of was ze gewoon van zichzelf al verlegen aangelegd? Hij hoorde wat gemompel van haar vandaan kwamen maar kon niet echt ongelooflijk goed verstaan wat ze zei. Toen ze besloot te gaan zitten op het bankje in de buurt ging hij er maar vanuit dat het een bevestiging was dat ze dan toch maar bleef, in plaats van dat ze van hem ging vluchten. [i]"Ik ben Isla,"[/b] klonk het uit haar mond nadat ze haar keel had geschrapen en ze vervolgens haar hand uitstak. Hij had nog steeds zijn joint tussen zijn lippen zitten en haalde deze uit beleefdheid er maar tussenuit. Met zijn andere hand liep hij naar haar toe en schudde haar hand. "Gunner," stelde hij zich met een zwakke glimlach voor. "Gunner Jäger," herhaalde hij vervolgens zijn naam inclusief zijn achternaam. De Duitser besloot maar om naast haar te gaan zitten op het bankje, anders zou hij een stuk verder moeten gaan lopen en daarnaast was wat gezelschap ook wel fijn. Hij nam een trekje van zijn joint en haalde deze door zijn longen heen. Hij blies de rook uit terwijl hij zijn hoofd omdraaide naar haar nadat ze had verteld dat ze uit gryffindor afkomstig was. "Aha, je was me al nooit opgevallen," verklaarde hij. "Ik kom namelijk uit slytherin," legde hij uit en keek der aan in haar ogen. "Dus, wat brengt jou hier op deze koude dag?"


OOC;; ah joh babe, no worries. Posten moet je doen wanneer je wilt :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

A new year Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new year A new year Icon_minitimedo dec 08, 2016 9:59 pm

Het deed haar toch wel deugd dat de jongen haar hand niet awkward in de lucht had laten hangen. Hij zat inmiddels naast haar, terwijl Isla nog steeds naar voren bleef staren. De geur van wiet was haar neus al langer binnen gedrongen. Zelf was ze er niet de grootste fan van, maar haar broer had ook wel vaker een joint tussen zijn vingers laten rollen. Erop tegen was ze dus niet. Isla's handen lagen terug in haar schoot toen hij begon te spreken. Hij stelde zich voor als Gunner Jäger, overduidelijk een Duitse naam wat haar nieuwsgierigheid wekte. De jongen vervolgde dat ze hem nooit was opgevallen waarna het meisje moeite moest doen om niet te lachen. Isla was goed in op de achtergrond blijven en ze betwijfelde dan ook of de mensen uit haar eigen afdeling haar kende. Gunner vroeg wat haar hier bracht en hun ogen raakte. Een twijfeling ging in haar om, ze wist zelf namelijk ook niet zo goed wat haar hier bracht. "Hm, daar vraag je me wat." Ze beet lichjes op haar lip terwijl haar hersenpan begon te werken. "Is gewoon zitten ook een goed antwoord?" Vroeg ze uiteindelijk met een glimlach. "Wat brengt jou hier, Gunner Jäger?" Zijn volledige naam herhalend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger
Gunner Jäger
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 149
IC posts : 80

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You got two black eyes from loving too hard

A new year Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new year A new year Icon_minitimezo dec 25, 2016 12:56 am

The bottom is not the lowest we get
Een verwarde blik verscheen op zijn gezicht toen ze een lachje liet horen nadat hij had gemeld dat hij haar nog nooit opgevallen was. Hij snapte de grap niet goed maar besloot het te laten rusten, geen zin om het diep te gaan analyseren. Het zou waarschijnlijk toch niet echt toevoeging hebben aan hun gesprek. Vervolgens had hij gevraagd wat haar bracht op deze dag waar ze na even nadenken op antwoordde of ‘gewoon zitten’ ook een geldig antwoord was. Hij grinnikte toen ze dat zei en knikte. “Ieder z’n ding toch?” zei hij geamuseerd. Hij moest toegeven dat hij dat ook wel eens deed, als het hem gewoon allemaal even te druk of teveel werd in dat reusachtige kasteel wat ze hun school konden noemen. “Naja, ik ga regelmatig naar the great lake toe om gewoon ergens op een bankje op zijn gemak een jointje te kunnen blowen,” gaf hij eerlijk toe aan haar. Het was nou eenmaal zou en daarnaast was het nou ook niet echt bepaald een geheim of iets dergelijks. “Dus Gryffindor eh?” haalde hij haar house weer terug in het gesprek. “Ben je trots op je moedige house of heb je liever dat je in een ander gesorteerd was?” vervolgde hij waarna hij weer een trekje van zijn joint nam, proberend een gesprek aan te knopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

A new year Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new year A new year Icon_minitimewo jan 04, 2017 6:33 pm

Ze ontspande lichtjes toen de jongen begon te grinniken, haar ouders zakten gelijk wat naar beneden en haar houding werd wat relaxter. "Precies," mompelde ze terug haar ogen analyseerde het meer en de kleine golfjes die bijna hypnotiserend konden zijn. "Als ik zou blowen, was hier de plek waar ik naar toe zou gaan." Beaamde ze, het was kalm en je had genoeg ruimte om je gedachtes te laten stromen of je gewoon chill te kunnen voelen. Toen hij begon over haar house keek draaide ze haar hoofd naar hem toe en keek hem aan. "Hm, als ik zeg dat ik geen mening heb lijk ik wel heel saai he?" Grijnsde ze. "Het maakte me oprecht niet veel uit waar ik geplaatst zou horen, al is Gryffindor wel een van de houses met het meeste verhaal, wat vooroordelen veroorzaakt." Mompelde ze terwijl ze haar hand door haar haar haalde. "Maar ja, heel moedig kan ik mezelf ook niet noemen, dus ik vraag me af wat de sorteerhoed dacht toen hij op mijn hoofd zat." Ze zuchtte en haalde haar schouders kort op. "En jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









A new year Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new year A new year Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
A new year
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» a letter to my 11-year old self
» Start of a school year
» A year long{Open}
» Transfiguration | Class 1 | Year 7/6
» Potions | Class 1 | Year 6/7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds :: the great lake-
Ga naar: