IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Hero                     (Open) KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Hero (Open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Hero                     (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Hero (Open) Hero                     (Open) Icon_minitimema nov 14, 2016 10:59 pm

(Speelt zich af in de kerkers, vervolg topic van het topic tussen Alison, Nyx en Laila in the common room)

Hero                     (Open) Tumblr_npsv99v8Wm1usef5yo5_400
And then a hero comes along with the strength to carry on
And you cast your fears aside, and you know you can survive
So when you feel like hope is gone look inside you and be strong
And you'll finally see the truth that a hero lies in you

Maar zodra ze de leerlingenkamer uit was, was het over met de sterke, krachtige Laila. De deur was met een klap achter haar dicht geknald, en de knal die dat veroorzaakte, leek als een einde van haar vriendschap met Alison. Laila wist niet wat ze verder nog kon doen voor Nyx en Alison binnen. Ze was een mess, het liefste wilde ze gewoon zichzelf terugtrekken en huilen. Alison had haar getrapt op haar diepste onzekerheden; haar stem, het feit dat ze op haar veertiende eindelijk een vrouw was geworden. En Laila wist dondersgoed dat het niet te zien was. Als je Laila voor het eerst zag, of hoorde praten, wist je echt niet dat ze vroeger een jongen was geweest. Maar het was dit soort opmerkingen die haar konden breken. Vroeger, in de goede oude tijd, had Alison haar moed ingepraat, gezegd dat ze zich er niks van aan moet trekken. Dat had het niet minder zwaar gemaakt de opmerkingen aan te horen, maar dan had ze het gevoel gehad dat er iemand voor haar was, die om haar gaf om wie ze was. En dat was voor haar gevoel, met het sluiten van de deur, het einde. Het liefste had ze zichzelf omgedraaid, Alison geknuffeld, gezegd dat het haar speet. Maar moest het haar spijten? Nee.

Laila had namelijk het idee dat wat zij had gezegd helemaal niet opwoog tegen wat Alison had gezegd. Zodra Laila verder de kerkers in was gelopen, kwamen de tranen weer. Ze leunde met haar rug naar beneden en begon weer hardop te snikken. Hier kon niemand haar horen, hier was ze alleen. Laila huilde en huilde. Nu kon het eventjes. Dadelijk moest ze zichzelf bij elkaar rapen, laten zien dat ze boven Alison stond. Laila stond op en liep naar een van de harnassen die er stond. Ze bekeek zichzelf in de weerspiegeling van het harnas. Ze veegde haar make-up, tenminste wat er van over was, van haar gezicht en trok haar pruik van haar hoofd. Laila hield haar zwarte haren omhoog en drukte haar borsten met haar andere arm plat. “Au…” zei ze zachtjes, toen ze de siliconen voelde prikken. In de weerspiegeling zag ze slechts een schaduw van wie ze ooit was geweest. Iemand die ze nooit meer wilde zijn. Iemand die ze nooit meer zou zijn, wat Alison ook voor kutopmerking maakte. Uit frustratie sloeg ze tegen het harnas aan. “Hé, hé, rustig aan hè, ik kan er allemaal niets aan doen” zei het harnas. “Sorry…” zei Laila zachtjes.

Ze liep terug naar de muur waar ze eerder tegen aan had gezet en zakte tegen de muur, ze legde haar armen op haar knieën en verborg haar gezicht in het gat dat er ontstond, waarna ze verder huilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Hero                     (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hero (Open) Hero                     (Open) Icon_minitimedi nov 15, 2016 5:51 pm

Heel Hogwarts stond vol met schilderijen en als die iets deden was het praten, altijd was er geroezemoes om je heen en altijd hadden ze het over het één en ander. Maar dit keer had hij iets opgepikt wat hem en naar gevoel in zijn keel gaf, hoewel er nog nul zekerheid voor hem achter zat was het gevoel groots dat zij het zou zijn. Hetgeen wat in zijn gehoor was gekropen was het feit dat een beeldschoon meisje aan het huilen was en hoewel er duizenden beeldschone meisjes waren op Hogwarts vertelde iets hem nu dat het het ene speciale meisje was voor hem. Zijn langzame pas was versneld tot een soort ren van de trap af, geen idee waartoe maar Laila kennende een rustige plek. Het was een sterk meisje en als hij het goed had onthouden wilde zij alles behalve haar zwakte laten zien. Om één of andere reden had zijn onbewustzijn hem wel op de goede plek gebracht en als hij haar zo zag wilde hij in elkaar zakken. Het voelde alsof er honderden messen in zijn rug werden gestoken en zijn hart in tientallen stukjes langzaam pijnigend uit elkaar viel. In een ruk was hij tot stilstand gekomen om vervolgens toch weer soort te rennen en naast haar neer te knallen op zijn knieën. "Hey, - hey..." Zijn stem was zacht en geruststellend waarna hij zijn hand op haar schouder legde. "'T is oké." Hij schonk haar een soort waterige glimlach opzoek naar het contact met haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Hero                     (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hero (Open) Hero                     (Open) Icon_minitimema nov 21, 2016 2:51 pm

Hero                     (Open) Tumblr_npsv99v8Wm1usef5yo5_400
And then a hero comes along with the strength to carry on
And you cast your fears aside, and you know you can survive
So when you feel like hope is gone look inside you and be strong
And you'll finally see the truth that a hero lies in you

Haarzelf kwetsbaar opstellen was iets dat Laila in de jaren had afgeleerd. Ze had niet veel mensen om zich heen die ze kon vertrouwen, haar drie Slytherin vrienden waren eigenlijk de enigen. Vroeger had ze haar oma gehad, maar die was overleden. Dat was de reden dat Laila liever haar emoties toonde als ze alleen was. En natuurlijk wist ze dat dit niet goed was, en dat ze er beter met iemand over kon praten. Dat moment zou vast wel komen, maar nu niet. Totdat ze iemand de kerker waar ze zat hoorde binnenkomen. Met betraande ogen keek ze op. Het was Leo. Haar eerste reactie was om haar tranen weg te vegen en naar hem te glimlachen, en te doen alsof ze niet verdrietig was, maar hij had haar gezien. Laila keek eventjes weg toen hij naast haar kwam zitten en luisterde naar zijn geruststellende woorden. Met betraande ogen keek ze hem aan. “Nee, het komt niet goed” zei ze zachtjes. Ze probeerde zichzelf groot te houden, maar zodra ze hem weer aankeek brak ze, en begon ze weer te huilen. “I-i-ik” stotterde ze zachtjes “Ik heb mijn vriendschap met Alison verbroken.” Ze begon harder te huilen en staarde voor zich uit, terwijl ze haar gezicht in haar handen probeerde te verbergen. “Ze vroeg of mijn stem lager was dan normaal, dat ze me daarom niet herkende…” Als Leo haar een beetje kende, wist hij dat het een van haar grootste onzekerheden was. “Ze heeft ook gewoon gelijk” snikte Laila “Mijn stem is ook gewoon nog steeds zoals vroeger, en het zal gewoon nooit veranderen. Natuurlijk lachen ze me uit…” Laila verborg haar gezicht dieper tussen haar knieën en huilde harder. “Ik snap echt niet wat je in mij ziet” huilde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Hero                     (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hero (Open) Hero                     (Open) Icon_minitimema nov 21, 2016 3:59 pm

Toen ze voor zijn neus brak wilde hij zo graag meehuilen en wegrennen. Hij wilde alle stukjes van zijn hart die waren losgekomen uitspugen en aan haar geven, hij wilde haar alles bieden wat hij kon. Maar op dit moment kon hij niks. Het volgende wat Laila zei bracht hem vrijwel meteen in verwarring, had zij die vriendschap verbroken, of Alison zelf? Zijn niet hard op genoemde vraag werd al snel beantwoord wat zoveel woede en emotie bij hem opborrelde dat hij echt even wat wilde slaan. In plaats daarvan verborg hij zijn arm en maakte hier een vuist van, zodanig dat de nagels van zijn hand pijn deden aan de palm. Hij schudde met zijn hoofd op alle soorten manieren dat je nee kon schudden, nee op het feit dat haar stem lager was. Dat was gewoon een rot opmerking van een bitch. Jammer genoeg een bitch waar hij dan net gevoelens voor had. Gelukkig waren zijn gevoelens op het moment even verdwenen en waren alleen die voor Laila over. En hoewel ze haar gezicht tussen haar knieën had hoorde hij het laatste wat ze zei nog wel. De hand die op zijn schouder lag ging zachtjes naar haar gezicht, waarna hij haar kin beet pakte en haar hoofd omhoog hief. Zijn andere hand was ook alweer ontspannen, de woede voor Alison was omgezet in de liefde voor Laila. "Wat ik zie?" Hij glimlachte, denkend aan alles wat hij leuk vond aan haar. "Ik zie een sterke vrouw, een prachtig meisje met zoveel positieve dingen." Hij draaide zich om op zijn knieën zodat hij nu volledig gericht was naar haar. "Eén die altijd wel een manier vind om iemand aan het lachen te maken. Eén die prachtig is in en uit. Eén die slimmer is dan dat ze zelf denkt. Eén die elke dag een gevecht wint. Eén waarvoor ik zoveel gevoelens heb dat mijn brein gek wordt als ik jou zie." Zijn hand gleed nu naar haar haar waarna hij een pluk achter haar oren stopte. "Ik hou van jou, Laila."
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Hero                     (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hero (Open) Hero                     (Open) Icon_minitimema nov 21, 2016 10:49 pm

Hero                     (Open) Tumblr_npsv99v8Wm1usef5yo5_400
And then a hero comes along with the strength to carry on
And you cast your fears aside, and you know you can survive
So when you feel like hope is gone look inside you and be strong
And you'll finally see the truth that a hero lies in you

Zodra ze zich had opengesteld, zodra ze Leo had verteld wat haar werkelijk dwars zat, was er een golf van onzekerheid die haar overspoelde. Laila was bang dat hij haar zou afwijzen, deels omdat Leo natuurlijk ook een vriend van Alison was, en dat maakte haar onzeker. Maar zijn reactie was verre van wat ze had verwacht. Leo dwong haar hem aan te kijken. Laila wilde haar ogen wegdraaien, maar ze kon het niet. Laila keek hem recht in zijn ogen aan en een verliefd gevoel overspoelde haar lichaam. Toen hij begon te vertellen ontstond er een brok in haar keel. Weer ging er een traan over haar wang, ditmaal van ontroering en van…blijdschap? Door haar tranen door brak er een heel voorzichtig, en breekbaar glimlachje. Ze keek eventjes weg van hem, en keek hem toen weer aan, en ze kon niet helpen, maar ze moest glimlachen. “Meen je dat?” zei ze toen zachtjes. Haar hand veegde wat tranen van haar gezicht. “Dat is het liefste wat ooit iemand tegen me heeft gezegd.” Laila slikte eventjes, zocht naar de juiste woorden om te zeggen. “Ik was zo bang dat je me zou afwijzen, om wie ik ben en wat ik doe” zei ze toen zachtjes. Ze pakte eventjes zijn hand beet en drukte er zachtjes een kusje op. “Want je weet echt niet wat je met me doet. Als je langsloop, als we praten, als we samen zijn, als je lacht…je laat me zo goed voelen.” Ze lachte, toen ze voelde dat haar wangen rood werden. Fuck wat Alison had gezegd, het zou haar verlies zijn, niet die van Laila. Ze kwam wat overeind, ging op haar knieën tegenover hem zitten en drukte een kusje op zijn lippen. Vervolgens kwam ze wat naar voren en sloeg ze haar armen om zijn nek, en sloot haar ogen terwijl ze met hem kroelde. Het was alsof er een last van haar schouders viel. Was dit het begin van een nieuw stuk in haar leven? “Ik hou ook van jou, lieve Leo Xiaoyu.” Zachtjes lachte toen ze zijn achternaam een beetje stuntelig uitsprak. Maar ze meende elk woord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Hero                     (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hero (Open) Hero                     (Open) Icon_minitimedi nov 22, 2016 8:59 pm

Met een lief glimlachje knikte hij, natuurlijk meende hij dat. Niet alleen was hij smoorverliefd op haar, ook was hij verschrikkelijk in liegen. Een verbazing gleed echter wel over hem heen toen ze zei dat dat het liefste was wat ooit tegen haar gezegd was. Leo had altijd gedacht dat Laila vrij populair viel onder jongens en meisjes, bedoelend: kijk naar haar? Hoe kon je haar niet prachtig vinden. En dat hij haar ooit zou afwijzen verbaasde hem nog meer. Natuurlijk niet. Ook zijn wangen werden rood toen ze sprak over haar gevoelens over hem, en nog roder toen ze haar armen om hem heen sloeg. Leo probeerde dan misschien wel zijn lach in te houden toen ze zijn achternaam uitsprak maar proestte het toch kort even uit, waarna hij echt met geluid ging lachen. "Dat is misschien wel de schattigste versie van allemaal."
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Hero                     (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hero (Open) Hero                     (Open) Icon_minitimedi nov 22, 2016 9:44 pm

Hero                     (Open) Tumblr_npsv99v8Wm1usef5yo5_400
And then a hero comes along with the strength to carry on
And you cast your fears aside, and you know you can survive
So when you feel like hope is gone look inside you and be strong
And you'll finally see the truth that a hero lies in you

Laila had niet gelogen toen ze zei dat dit het liefste was wat iemand ooit tegen haar gezegd. Natuurlijk was Nyx, en hiervoor Alison, ook wel lief voor haar geweest, uiteraard, maar om dit van een jongen te horen waar ze van hield, was compleet nieuw voor haar en het voelde verdomd goed. Laila was nog nooit verliefd geweest – ze had jongens eigenlijk altijd uitgesloten. De jongens die ze kende hadden haar of gepest, of hadden stiekem iets met haar willen doen, omdat ze grote tieten en een kont had. Dat had Laila nooit toegelaten. Maar ze wist dat dat met Leo anders zat. Met Leo had ze de jackpot gewonnen. Lachend had ze hem gekroeld, haar gevoelens uitgesproken, struikelend over zijn achternaam. Met een lach legde ze haar hoofd op zijn schouder en grinnikte nog even na. Ze haalde haar neus op, ze was niet meer verdrietig. “Het is echt bizar dat ik Nyx en jou als zes jaar kan en nog steeds niet normaal jullie naam kan afspreken.” Grinnikend sloot ze haar ogen eventjes toen ze genoot van zijn aanwezigheid. Na een paar minuutjes leunde ze weer wat naar achteren, zodat ze weer op haar knieën tegenover hem zat en nam zijn gezicht even tussen haar handen. Zachtjes en liefdevol drukte ze een kus op zijn lippen. Ze verbrak de kus en aaide even over zijn wang. “Dankjewel Leo, dat je me weer goed laat voelen” zei ze toen zachtjes en gaf hem nog even snel een kusje, want nu mocht het ghehe. Ze keek hem aan in zijn oog. “Zullen we hier weggaan?” zei ze toen weer “Deze plek is alleen maar deprimerend.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Hero                     (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hero (Open) Hero                     (Open) Icon_minitimezo nov 27, 2016 1:37 pm

Hij knikte en haalde zijn schouders op. "Nog een dingetje dat zo leuk is aan jou." Hij glimlachte, het leek alsof hij daar nu voorlopig niet mee zou stoppen. Hij was zo blij dat het voelde alsof zijn hart zou exploderen. Toen ze hem plotseling zoende, wat eigenlijk niet zo raar meer zou moeten zijn werd hij alsnog rood. Hoe zelfverzekerd hij ook leuk was hij dat totaal niet, hij probeerde het gewoon altijd te zijn en te lijken. "Je hoeft mij nooit te bedanken, Laila." Meende hij oprecht. "Voor niets niet." En toen ze voorstelde om weg te gaan stond hij soepel op om vervolgens zijn hand uit te steken. "Wherever the queen wants to go."
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Hero                     (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hero (Open) Hero                     (Open) Icon_minitimezo nov 27, 2016 10:43 pm

Het was bijzonder hoe snel Leo haar weer vrolijk had gemaakt. Dat was één van zijn talenten, hij kon iedereen weer vrolijk maken. En daarom was Laila ook zo gek op hem. Toen hij rode wangen kreeg, gaf ze hem een van haar stralende glimlachen. Hij was zo leuk, she couldn’t. Toen hij zei dat ze hem nooit hoefde te bedanken, glimlachte ze naar hem en drukte ze nog een kusje op zijn lippen. “Je bent lief” stelde ze vast en keek hem met een liefdevolle blik aan. Ondanks dat ze het niet hoefde te doen volgens hem, zou ze het toch doen. Elke dag. Voor haar was het gewoon nieuw dat er iemand was die haar lief wilde hebben. Ze had voorgesteld om ergens anders heen te gaan, deze plek was alleen maar deprimerend. Dankbaar nam ze zijn hand aan en wreef over haar rug. “Nooit meer in die houding zitten, slecht voor je rug” grinnikte ze en dacht even na “Zullen we een ijsje halen ofzo? I don’t know, elke plek is beter dan het kasteel op dit moment.” In het kasteel werd ze teveel aan Alison herinnerd. “En” zei ze terwijl ze haar wenkbrauwen optrok “I’m a hungry kid at the moment” Ze trok haar shirtje iets omhoog en prikte in haar buik, die enthousiast gromde van de honger. Laila keek eventjes in het harnas, waarin ze eerder had gekeken en wreef alle uitgelopen make-up weg. Haar gezicht bevatte geen sporen meer van make-up, slechts nog de foundation zat op haar gezicht. Laila liep terug naar Leo en ging vlak voor hem staan. Stiekem speelde haar onzekerheid weer een beetje op en ze pakte zijn hand vast. “Wat denk jij, moet ik nog even naar boven om m’n make-up bij te werken, of kan ik zo ook voor de dag komen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Hero                     (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hero (Open) Hero                     (Open) Icon_minitimeza dec 10, 2016 9:44 pm

Hij grinnikte haar bewonderend toekijkend, wat ze ook deed: ze was zo perfect. Zo perfect voor hem en zo perfect van zichzelf. Ze bekende dat ze honger had en vroeg of ze dan ook een ijsje wilde halen, waarna ze in haar buik prikte. "Dus als jij honger hebt haal jij slechts een ijsje?" Hij trok zijn wenkbrauwen speels op maar moest kort daarna ook weer grinniken. "Ik zeg pizza!" Sprak hij enthousiast uit waarna hij weer weg wilde lopen maar Laila nog even in haar reflectie moest kijken. "Ach hou op." Sprak hij en legde zijn hand zachtjes om haar gezicht. "Je bent prachtig." Vervolgde hij liefdevol, haar hand beetpakkend en haar de trap op sleurend. Pizza was altijd goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Hero                     (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hero (Open) Hero                     (Open) Icon_minitimezo dec 11, 2016 10:34 pm

Laila moest lachen. “Nou, om het modebeeld maar beetje in stand te houden, moet ik toch juist zeggen dat ik liever een ijsje neem, in plaats van een pizza, want dat is kleiner. En dan kan je ook nog yoghurtijsje beter nemen, want daar zit geen vet in.” Ze probeerde haar gezicht serieus te houden, maar nogmaals brak haar lach door haar serieuze gezicht heen en keek ze met een smekend gezichtje naar hem. “Oftewel; ja, pizza, pleaseee!” Haar reflectie had haar weer onzekerheid gemaakt, dat was nou eenmaal zo, omdat ze net een instabiel wrak was geweest, maar Leo haalde wederom die gedachtes weer snel uit haar hoofd. Het was goed voor haar om met hem om te gaan, bij Leo had ze niet echt het gevoel dat ze telkens op moest boxen tegen die “perfectie” regels, of dat ze zich ergens voor moest schamen. Leo had haar meegesleurd de trap op, en braaf holde Laila achter hem aan. Bovenaan de trap liep ze vrolijk hand in hand met hem mee, en drukte ze spontaan een kusje op zijn wang, gewoon omdat ze hem lief vond. “Weet je” zei ze “Bij die straat bij Honeydukes, weet je wel, daar hebben ze echt huge ass pizza’s! Maar daar kan je dus één soort pizza nemen, maar daar doen ze ook halfjes om halfjes, of in vieren en dan elke stuk een andere, of helemaal zoals je zelf wilt en het is geweldig.” Laila knikte bevestigend, tot opeens een verschrikkelijke gedachte bij haar naar binnen schoot. “Oooh!” piepte ze opeens en keek hem van opzij aan “Ik ken je nu al zo lang, maar ik weet niet eens je favoriete pizza!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Hero                     (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hero (Open) Hero                     (Open) Icon_minitimedi dec 27, 2016 12:48 pm

Verbaasd keek hij haar aan na wat ze allemaal zei, eigenlijk maar half luisterend gezien zijn gedachten al bij de pizza lagen. Wat ze ook zei, hij zou gewoon een pizza in zijn mik douwen. Toen ze moest lachen lag zijn aandacht echter weer volledig bij haar, het geluid dat engelen gecreeërd hadden was misschien... heel misschien belangrijker dan zijn pizza. Speels gaf hij haar een zacht duwtje tegen haar schouder. "Alsof ik geen pizza zou nemen als jij zou zeggen dat dat niet zou mogen." Plagend stak hij zijn tong uit en sleurde haar mee de trap op, zijn maag al rammelend naar zijn favoriete eten. Laila begon al over zijn zaak, waar hij zich vaak genoeg bevond, hoewel hij niet ging toegeven dat hij dat al kende. Ze was namelijk zo schattig als ze het er zo over had! Toen hij wel wilde reageren om haar niet op ''blauwe vinkjes'' te laten staan, begon ze over zijn favoriete pizza. "Schande!" Bracht hij plagend uit. "Hawaii, het is hawaii." Glimlachte hij voor hij stopte en hij haar zachtjes via haar arm naar zich toe trok om een kus op haar mond te drukken. Hij wist niet of hij dat al wel in het openbaar kon, gezien hij het liever eerst gewoon aan Nyx zelf zou willen vertellen. Daarom nog maar nu, omdat hij zoveel liefde voor haar voelde dat hij het niet kon laten. Toen hij zijn hoofd weer wegtrok en naar haar keek duurde dit echter maar enkele seconden, omdat hij nog een kusje op haar lippen drukte. Toen zette hij weer twee passen, maar herhaalde zichzelf weer. "God, ik hou zoveel van jou."
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Hero                     (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hero (Open) Hero                     (Open) Icon_minitimewo dec 28, 2016 7:12 pm

Zachtjes lachte ze. “Ik zou de ergste vriendin ter wereld zijn als ik jou je pizza zou onthouden” zei ze lachend. Nee, Leo zonder zijn pizza, dat kon niet hoor. Ze wist ook precies wat ze zou moeten maken als ze een mijlpaal in hun relatie zouden bereiken. Geen taart om het te vieren, maar pizza. Al was taart natuurlijk ook lekker. Alles was lekker. Leo ook. Vooral Leo. Met een glimlach liet ze zich door hem meesleuren en had ze hem verteld dat ze naar een tentje in Hogsmeade moesten. Plotseling was ze tot de realisatie gekomen dat ze niet eens wist wat Leo zijn favoriete pizza was. “Mmmm, hawaii” zei ze met een glimlach “Die is zoooooo lekker. Ik heb geen favoriete hoor, ik vreet gewoon alles waar een pizzakorst omheen zit.” Lachend liep ze naast hem, totdat ze opeens door hem aan haar arm naar hem toe werd getrokken en een kus kreeg. Laila sloot haar ogen toen ze elkaar weer kusten. Van binnen voelde ze zoveel. Liefde voor hem, alle vlinders die in haar maag zaten schoten heen en weer. Ze voelde zich zo fijn. Leo trok zijn hoofd terug en met een verliefde blik in haar ogen staarde Laila hem terug aan, waarna ze allebei eigenlijk tegelijk hun hoofden naar voren deden en elkaar weer kusten. Toen Leo zei hoeveel hij van haar hield, voelde ze hoe haar wangen rood werden. “Ik ook van jou, Leo” zei ze en liet haar hand liefdevol over zijn wang gaan “Je maakt me zo blij…” Voorzichtig pakte ze zijn hand beet en verstrengelde haar vingers met de zijne. Zachtjes trok ze hem naar achteren, zij stond tegen de muur aan en hij voor haar. Laila had honger, maar ze wilde eerst nog even met Leo zijn. Buiten was dat moeilijker, Nyx wist nog van niets. Daarom sloot ze haar ogen en kuste ze hem weer, dit keer langer dan de vorige keren. Ze sloeg haar armen om zijn nek en trok hem dicht tegen zich aan. Na een tijdje liet ze los en keek ze hem met een lieve blik in haar ogen aan. “Weet je dat ik jou de liefste jongen ter wereld vind?” Ze liet haar hand weer in de zijne glijden en drukte liefdevol een kusje op zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Hero                     (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hero (Open) Hero                     (Open) Icon_minitimevr jan 06, 2017 2:26 am

Hij knikte instemmend toen ze zei dat ze dan de slechtste vriendin ooit zou zijn, normaal zou hij hier no way over twijfelen: Laila was de beste vriendin waar iemand ooit voor zou kunnen wensen dus was het maar goed ook dat ze hem maar gewoon zijn pizza gaf. Hij had geen idee gehad wat hij anders gewild had, maar gelukkig hoefde hij er zich ook gewoon geen zorgen om te maken.

Nadat hij zijn favoriete pizza bekend had gemaakt leek Laila hem al te kunnen proeven, en vervolgens gaf ze toe dat ze alles opat. Ja true, hij ook, maar Hawaii was gewoon net iets lekkerder.

Ook zijn wangen werden rood toen ze zei dat ze ook van hem hield, op dit moment wist hij niet helemaal zeker of hij daar ooit aan zou wennen. Elke aanraking met haar voelde als een nieuwe manier om haar nog leuker te vinden, om nog meer van haar te houden. Toen haar armen om hem heen gingen zij hem kuste, voelde het, heel cliché maar waar, alsof er duizenden kleine vuurwerkjes ontplofte om hun heen. Het voelde gewoon telkens beter? "Weet je dat ik jou het liefste meisje ter wereld vind?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Hero                     (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hero (Open) Hero                     (Open) Icon_minitimeza jan 07, 2017 2:09 am

Toen Leo voor haar stond, kon ze niets anders dan verliefd in zijn ogen staren en hem kusjes geven. God, ze was zo gek op hem. En ze was zo verliefd op hem. En ze hield zoveel van hem. En elke dag die er voorbij kwam hield ze meer van hem, als het al mogelijk was om zo veel van iemand te houden. “Dan maken we samen het liefste koppel van Hogwarts, toch?” zei ze met een glimlach en drukte nog een kusje op zijn lippen. Laila sloeg haar armen om zijn nek en leunde tegen de muur. Ze vond het leuk dat ze bij hem naar boven moest kijken. Leo was langer dan haar en breed, dus als ze hem knuffelde was ze hij overal en voelde ze hem overal en dat was gewoon fijn. “Babe” zei ze toen “Zullen we pizza gaan eten en dan chillen? Ik wil bij jou zijn, you make me happy.” Ze trok een pruillipje. Zou hij dat kunnen weerstaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Hero                     (Open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hero (Open) Hero                     (Open) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Hero (Open)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Off Day [open]
» [open] Day of Birth
» {Open} Observing
» Butterbeer? [open]
» Open Mind

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts-
Ga naar: