IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Evan Castle
Evan Castle
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 358
IC posts : 147

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old || 01/08
Partner: How 'bout no?

Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Empty
BerichtOnderwerp: Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Icon_minitimeza sep 24, 2016 3:22 pm

Tevreden zijnde keek Evan naar het perkament dat hij vol had geschreven. Dat opstel kon hij morgen dan mooi inleveren. Ook al was hij geen fan van deze school, toch deed hij erg zijn best om punten binnen te halen voor zijn afdeling. En oké, hij gaf het toe, pronken met veel punten was gewoon zijn manier om zich boven alle andere Slytherins te heffen die een jaar hoger zaten en daarmee dachten dat ze al onwijs veel konden. Evan vond de vier spreuken die hij zeer goed beheerste nog niet eens zo heel slecht en kon op korte tijd heel veel schade toe richten. Hij kon iemands geheugen voor een deel aanpassen of gewoon zelfs wissen, hij kon wonden genezen, hij kon een voorwerp of iemand van zich wegduwen en hij kon iemand laten dubbenklappen en naar adem laten happen als dat nodig was. Maar vooral die tweede was wel handig als hij weer eens in een gevecht geraakte. Zijn tegenstander genas hij dan natuurlijk niet. Hé, als ze hem uitdaagden moesten ze ook voor zichzelf kunnen zorgen, right? Hij waarschuwde hun meestal vaak genoeg om hem niet te treiteren. Meestal lieten ze hem echter wel met rust omdat hij er groter en gevaarlijker uitzag dan hij was. Oké, groter misschien wel, maar gevaarlijk was hij toch echt wel op sommige momenten. Zijn blik gleed naar het winkeltje van Hogsmeade waar hij even een kijkje wilde nemen. Snoep. Misschien kon hij wat meenemen voor de kerstvakantie zodat hij zijn vrienden eens goed kon beetnemen. Hij grijnsde bij het idee en liep het winkeltje binnen. Zijn ogen gleden naar de verschillende snoepwaren en bleef staan bij één artikel. Hij las het artikel en grijnsde. Dus als je dit snoepje opendeed liet het vieze lucht los in je gezicht? Dat moest hij uitproberen. Onschuldig zijnde keek hij om zich heen en zag een klein meisje een eindje verderop staan. Ah. Eerstejaars? Vast wel. Die waren meestal wel makkelijk beet te nemen. Evan liep naar het meisje toe en stak het snoepje toe. ‘Voor jou,’ zei hij met een lieve glimlach. ‘Als je dit opendoet komt er een heerlijke geur vrij.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith Morris
Lilith Morris
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 32
IC posts : 17

Hogwarts ID
Schooljaar: First year
Leeftijd: 11
Partner: forever alone :p

Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Icon_minitimeza sep 24, 2016 9:53 pm

Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Ae493f8eccbdce4946af2f9b11f39d9d

Ongehoorzaam. Een beetje dan, misschien. Een beetje boel. Lilith was met een groep anderen meegelopen naar Hogsmeade, met de belofte in de buurt te blijven. Maar natuurlijk was ze de weg kwijt geraakt toen ze rond aan het kijken was. Ondertussen liep ze een beetje dromerig door de schappen in Honeydukes te kijken naar al het magische snoep. Ze was een kind, het viel te verwachten dat ze hier best een poosje kon blijven. Maar toch had ze niet het gevoel alsof ze iets wou kopen, net zoals ze niet veel had willen kopen in de Diagoneally. Ze wist dat ze aan haar Muggle dingen toch genoeg zou hebben, ze had gewoonweg niet zo veel nodig. Daarnaast vond ze het wel interessant om naar alles te kijken, de suikerveren (waar ze zich bij afvroeg of je er ook mee zou kunnen schrijven) en bijvoorbeeld nog de chocolate frogs. Het deel van haar dat ze wou uitproberen besefte dat dit haar kans was, maar eigenlijk hoorde ze hier helemaal niet te zijn, dus dat deel kon mooi haar mond houden. Ondertussen had ze niet door dat er iemand naar haar toe was gekomen. Met een ruk draaide ze zich om naar de donkerharige jongen achter zich. Met een glimlach stak hij een hand uit met een of ander snoepje er in. ‘Voor jou,’ Lilith trok langzaam een wenkbrauw op en verschillende gedachtes flitsten door haar hoofd. ‘Als je dit opendoet komt er een heerlijke geur vrij.’ Sprak de jongen nog, wat ze al niet helemaal mee kreeg. Een beetje nerveus schoof ze met haar voeten. ''ehh, Nee dank je?'' Mompelde ze een beetje akward. Ze had genoeg verhalen gehoord over random mensen die dingen aanbieden. Zulke dingen had ze wel vaker meegemaakt, ze had dan ook haar hele leven in een grote stad gewoond. Mentaal gaf ze zichzelf een waarschuwing dat ze het best een beetje voorzichtig kon zijn, en dat onschuldig spelen haar beste uitweg zou zijn. ''Ik bedoel, ik zou niet willen dat iemand anders zijn geld uit zou geven aan iets voor mij. Ik heb net gegeten,'' Ze fakete een grote glimlach en keek hem vrolijk aan, terwijl ze in probeerde te schatten of hij dit nou echt bedoelde.

Lilith Morris
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle
Evan Castle
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 358
IC posts : 147

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old || 01/08
Partner: How 'bout no?

Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Icon_minitimeza sep 24, 2016 10:03 pm

Terwijl hij wachtte op wat ze zou antwoorden dacht hij na of hij haar ergens van herkende. Ze was zeker te jong om van Hogwarts naar hier te komen, maar hij moest eerlijk toegeven dat hij als eerstejaars ook niet altijd netjes binnen was gebleven. Helemaal niet zelfs. Hij had het tweede jaar beloofd om iets voor zijn vrienden mee te nemen en dus was hij, tussen een groep vierdejaars, naar Hogsmeade geglipt en had snoep voor zijn vrienden mee kunnen grissen, maar in ruil daarvoor wel flink op zijn kop gekregen toen de afdelingshoofden er achter waren gekomen dat hij vermist was. Ze hadden alarm geslagen en Evan had zich moeten melden bij zowel één van de strengste teachers op Hogwarts als bij het afdelingshoofd. De straf had er niet om gelogen: vijftig punten aftrek voor Slytherin en extra opstellen schrijven voor de rest van de week. Ook had hij Hogwarts een week niet mogen verlaten en waren zijn ouders verwittigd. Deze hadden het na een boze preek gelukkig weg kunnen lachen en waren zelfs nieuwsgierig geweest naar wat hun toen dertienjarige zoon voor hun had meegenomen. Ze hadden verrast gereageerd en hadden gezegd dat als hij oud genoeg was om naar Hogsmeade te gaan dat hij nog wel eens wat mee mocht brengen. En dus had Evan, braaf als hij was, netjes gewacht tot zijn derde jaar voor hij weer naar Hogsmeade was gegaan. Het feit dat deze meid misschien van Hogwarts was en alleen ronddwaalde kon niet veel goeds zeggen, maar Evan glimlachte toch wel even toen ze zijn snoep weigerde. Mooi zo. Hij was blij dat er toch nog slimme eerstejaars rondliepen. Als ze van Hogwarts was dan. ‘Heel goed,’ complimenteerde hij haar. ‘Als je het had opengedaan was er een vieze lucht er uit gekomen. Kijk maar.’ En zonder zich verder uit te leggen aan haar draaide hij zich om, trok het snoep open en sloeg er niet veel later een vieze lucht in het gezicht van een meisje dat voorbij kwam gelopen. Evan had het echter weer dichtgedaan voordat ze doorhad dat hij het was en grijnsde om haar gezicht dat vertrokken was. ‘Maar vertel eens,’ zei Evan geïnteresseerd, ‘wat doet een eerstejaars in Hogsmeade? Je weet toch dat als je op Hogwarts zit en je wordt gepakt dat je afdeling daar flink onder gaat lijden?’ Hij keek haar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith Morris
Lilith Morris
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 32
IC posts : 17

Hogwarts ID
Schooljaar: First year
Leeftijd: 11
Partner: forever alone :p

Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Icon_minitimema sep 26, 2016 10:12 am

Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Ae493f8eccbdce4946af2f9b11f39d9d

‘Heel goed,’ Kwam er als compliment terug. ‘Als je het had opengedaan was er een vieze lucht er uit gekomen. Kijk maar.’ Met die woorden opende hij het ding in het gezicht van een langslopend meisje. Met een gezicht dat duidelijk walging uitsprak keek Lilith hem aan. ‘Maar vertel eens,’ Ging hij al weer verder. ‘Wat doet een eerstejaars in Hogsmeade? Je weet toch dat als je op Hogwarts zit en je wordt gepakt dat je afdeling daar flink onder gaat lijden?’ Hij keek haar vragend aan, en Lilith glimlachte schuin terug. ''Helaas heb ik ze dat nooit horen zeggen, daarnaast heb ik niet het idee dat ze me zomaar zullen vinden,'' Ze gebaarde om zich heen naar de grote groepen mensen. ''Tenzij het jou een goed idee lijkt om naar een leraar te stappen, maar eigenlijk lijkt me dat niet helemaal nodig.'' Ze glimlachte hem vrolijk aan. Ze zou natuurlijk dik in de problemen komen, mocht er ooit worden uitgevonden dat ze hier was. Maar ze had altijd mensen die de schuld op zich zouden nemen, de ouderejaars die haar mee hadden genomen bijvoorbeeld. Een beetje spottend, maar wel met een grote glimlach, maakte een buiginkje. ''Met wie heb ik de eer?'' Ze was best nieuwsgierig geworden naar wie deze jongen nou eigenlijk was.

Lilith Morris
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle
Evan Castle
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 358
IC posts : 147

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old || 01/08
Partner: How 'bout no?

Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Icon_minitimevr sep 30, 2016 7:57 pm

Evan probeerde een lichte grijns te onderdrukken toen hij de blik van walging op het gezicht van het meisje zag. Walging omwille van hém, het feit dat ze het bijna in haar richting had gekregen of walging om het feit dat het in het gezicht van een ander meisje werd gegooid? Hij had geen idee, maar een combinatie van de drie was natuurlijk ook heel goed mogelijk. Evan was dan ook een ster in het zich niet bepaald populair maken bij de anderen in de buurt en al zeker niet op de eerste ontmoeting. Maar goed, de eerste ontmoeting zei meestal alles voor sommige mensen en als dat verpest was, dan kreeg hij geen enkele andere kans meer natuurlijk. Niet dat hij daar heel erg mee inzat of zo. Over twee jaar zou hij immers toch afstuderen en dan zouden ze elkaar toch uit het oog verliezen. Je had natuurlijk altijd van die mensen die zich vasthielden aan de onzin dat ze na school contact zouden houden, maar negen van de tien keer ging ieder zodanig zijn weg dat die belofte zelden of gewoon niet werd nagekomen. Evan deed daarom ook niet bepaald zijn best om een vriendschapsband op te bouwen. Bovendien had hij de jongens buiten Hogwarts beloofd dat ze allemaal samen in één groot huis gingen wonen zodra ze afgestudeerd waren. Jammer genoeg waren de meesten echter volgend jaar aan hun laatste jaar bezig. De jongen draaide zijn hoofd verstoord in de richting van het meisje. ‘Je hebt geen idee wat ik allemaal zou kunnen doen,’ zei hij tegen haar met een grijns, maar rolde daarna met zijn ogen. ‘Naar een teacher stappen zou echter wel te laag voor mijn niveau zijn. Ik zou je eerder zelf aanpakken.’ Eerst was er een gevaarlijke glinstering in zijn ogen te zien, maar algauw werd duidelijk dat hij er geen zak van meende en dwaalde zijn blik weer af naar de snoepjes die in de rekken staken. Zijn ogen dwaalden echter net snel genoeg weer naar haar om haar spottende buiging te zien. ‘Ik, mijn edele jonkvrouwe, ben afkomstig van het eervolle en zeer geweldige Slytherin.’ En al even spottend maakte hij een buiging terug. ‘De naam is Evan, mijn Queen,’ ging hij al even overdreven verder. ‘Mag ik de uwe weten, oh mijn edele jonkvrouwe?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith Morris
Lilith Morris
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 32
IC posts : 17

Hogwarts ID
Schooljaar: First year
Leeftijd: 11
Partner: forever alone :p

Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Icon_minitimevr sep 30, 2016 8:28 pm

Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Ae493f8eccbdce4946af2f9b11f39d9d
‘Je hebt geen idee wat ik allemaal zou kunnen doen,’ Sprak de jongen met een grijns, waarna hij zijn ogen rolde. ‘Naar een teacher stappen zou echter wel te laag voor mijn niveau zijn. Ik zou je eerder zelf aanpakken.’ Afkeurend keek Lilith hem aan, alsof ze iets met zich zou laten gebeuren. Na haar spottende buiging leek hij haar na te doen in een eveneens spottende buiging. ‘Ik, mijn edele jonkvrouwe, ben afkomstig van het eervolle en zeer geweldige Slytherin.’ Ze trok een wenkbrauw op bij zijn woorden. ‘De naam is Evan, mijn Queen,’ Ging hij al overdreven verder. ‘Mag ik de uwe weten, oh mijn edele jonkvrouwe?’ Met een blik die liet zien dat ze niet amused was. ''Ik weet vrij zeker dat ik volgens jou standaarden geen rank van jonkvrouwe, laat staan queen heb. Als ik je zo oor praten, en daarbij opgeteld je huis, weet ik vrij zeker dat je niks met muggles zoals ik te maken wil hebben.'' Ze was niet van plan het hele huis Slitherin te beledigen, maar na de verhalen wist ze vrij zeker dat ze snellen haar naar haar zouden dragen dan anderen. En ze was niet van plan een naam te geven. Misschien als ze dezen jongen meer zou vertrouwen, maar op dit moment was een naam alles wat hij nodig zou hebben om haar er bij te lappen, en daar had ze nou net éven geen zin in.

Lilith Morris
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle
Evan Castle
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 358
IC posts : 147

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old || 01/08
Partner: How 'bout no?

Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Icon_minitimewo okt 05, 2016 6:53 pm

Zo zo, het leek er op dat hij eindelijk een eerstejaars voor zijn neus had staan die van zich af wist te bijten. Hij had Slytherin expres vermeld zodat ze misschien zou reageren dat zij er ook in zou zitten, maar wist dat dat niet kon. Als ze in Slytherin had gezeten had hij dat heus wel gezien. Hij zag er misschien niet zo uit, maar hij observeerde de mensen binnen Slytherin wel zodat hij mensen uit zijn eigen house makkelijk zou herkennen. Het was namelijk nog al dom als je met iemand sprak die uit je house kwam en je geen idee had van elkaar dat je uit dezelfde house kwam. De anderen in de andere houses kende hij dan natuurlijk nog niet zo goed, maar er was altijd plaats voor een gewéldige ontmoeting, niet dan? Hij rolde inwendig met zijn ogen en draaide zijn hoofd naar het meisje toen deze begon met spreken. Een geamuseerde grijns verscheen om zijn lippen, maar hij merkte dat hij het karakter van het meisje ook wel begon te mogen. Zij zou zichzelf zeker weten goed kunnen verdedigen tegen Slytherin later. En als ze gepest werd zou ze zeker niet op haar mond gevallen zijn om te zeggen wat er op haar tong lag. Ja, hij kon dit gedrag wel appreciëren. ‘Waarom denk je toch zo’n gemene dingen over mij? Misschien zijn ze wel onterecht.’ Hij trok een pruillip naar haar. ‘Qua vooroordelen zou ik bíjna denken dat je in Slytherin zit. Bíjna.’ Alweer een truc om er achter te komen in welke house ze zat. Dacht ze nu werkelijk dat hij haar erbij ging lappen? Zo gemeen was hij niet. ‘En tot nu toe doe je het nog vrij goed. Ik kan zelfs zeggen dat ik je aanwezigheid begin te appreciëren.’ Er was van zijn gezicht niet af te lezen of hij dat laatste wel of niet meende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Don't take candy from a stranger, my dear. [&LILITH MORRIS]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Lilith Morris
» You remind me of her. [&LILITH MORRIS]
» Dear Alison
» Sweet like candy, but he's such a man [+ Alessandro]
» I take you to the candy shop. [&ROMEO HARIS]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogsmeade :: honeydukes-
Ga naar: