IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

{Open} Come here kittycat - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

{Open} Come here kittycat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Stefan Bergström
Stefan Bergström
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 88
IC posts : 12

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Years (31-08)
Partner: It doesn't matter what they'll say

{Open} Come here kittycat - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Come here kittycat {Open} Come here kittycat - Pagina 2 Icon_minitimema sep 26, 2016 2:14 pm


Stefan Bergström
"If you give up, there's nothing left."


Stefan had allerlei scenario's bedacht toen hij dit plan uitvoerde... maar het feit dat de jongen hem terug kuste was er niet één van. Meer omdat hij altijd was afgewezen door jongens dan dat een jongen mee gaf. Naja, buiten dronken jongens dan want dan wilden ze alles pakken wat ze maar konden maar oke, hij had het nu over een jongen die totaal nuchter was, waarschijnlijk. Nou, ja, hij was wel nuchter want anders had hij wel de alcohol of iets bij hem geroken en dat was op dit moment niet het geval. Toen de jongen echter terug nam en zijn hoofd weg draaide, keek Stefan even ietwat verbaasd naar de ander. Hij bleef staan waar hij stond? Hij rende niet weg? Toen hij echter tranen over de wangen van de jongen zag lopen knipperde hij even verbaasd, waarna hij om zich heen keek en zijn hand stevig vast hield om even te slikken. Waarom huilde hij? Hij keek even naar de kat. Nah, verder dan dit zou hij toch niet komen. Hij liet rustig de hand los van de jongen, waarna hij zonder iets te zeggen de jongen opeens op tilde en hem naar Stefan's kamer bracht om hem op bed te zetten. Hij deed de deur op een kier, zodat Nico eventueel kon volgen, geen idee of de kater dat deed, want Felix liep toch niet weg. Hij ging naast hem zitten op het bed en trok hem tegen zich aan. Geez... Hij wist niet eens waarom hij zoveel moeite deed. En waarom hij hem naar zijn kamer had gebracht en niet naar die van de jongen zelf. Ook al zag hij er kalm uit, kon de andere jongen nu waarschijnlijk horen dat hij alles behalve kalm was van binnen. Maar agh, hij kon het niet aan zien als er iemand huilde. Hij hield hem stevig tegen zijn borstkas aan gedrukt en aaide hem rustig met zijn andere hand. Hij wist niet echt wat te zeggen, wat moest hij zeggen? Sorry dat je moet huilen, komt het omdat ik je net zoende? Uh? Nee, dat ging dus niet. Dat was veel te awkward iep.


With Mason
template coded by always and forever of atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

{Open} Come here kittycat - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Come here kittycat {Open} Come here kittycat - Pagina 2 Icon_minitimema sep 26, 2016 4:09 pm

Het leek eerst goed te voelen, er leek niks verkeerd te zijn toen Stefan hem zoende. Maar Mason was zo nerveus en gespannen geweest, dat alle emoties er uit leken te komen. Dat was de reden dat hij zijn hoofd weg draaide en begon te huilen. Hij kon niet geloven dat iemand hem zo had benaderd, dat dit gebeurd was, al vond hij het ook niet erg. Wat hij wel erg vond, was dat hij was gaan huilen en eigenlijk zo'n onzekere knul was. Hij voelde de stevige greep van Stefan om zijn hand, maar hij vertikte het om op te kijken. Hij schaamde zich. Hij wou sorry zeggen, maar ook dat leek niet te lukken. Toen Stefan zijn hand los liet, liet hij zijn arm langs zijn zij vallen, wat hij niet verwacht had, was dat hij daarna opgetild zou worden. Er verliet dan ook een verbaasd geluidje zijn mond. Nico sprong van de stoel af en keek met grote groene ogen naar de twee jongens op. Nico zou wel denken; wat gebeurde er met mijn baasje? Of eigenlijk mijn slaaf, maar dat hoeft niemand te weten. Het kattenstickje zat nog steeds in zijn handen, die nu waarschijnlijk warm was door het vastgehouden worden. Mason werd op het bed neer gezet en hij keek met betraande ogen naar Stefan. Nico was hun achtervolgd de kamer binnen en keek naar de andere, zwarte kat. Gelukkig was Nico een echte vriend voor iedereen. Stefan knuffelde hem, hield hem vast en aaide zijn hand. Mason slikte. "Ik eh... het spijt me, Stef," murmelde hij. Voor zichzelf was Mason nog niet eens uit de kast gekomen, hij hield het nog altijd geheim voor iedereen, maar een geheim naar zichzelf en Stefan toe was het nu zeker niet meer. Voor zover Mason wist, was er verder ook niemand in de Common room geweest van Gryffindor, dus was het verder nog een geheim voor de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan Bergström
Stefan Bergström
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 88
IC posts : 12

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Years (31-08)
Partner: It doesn't matter what they'll say

{Open} Come here kittycat - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Come here kittycat {Open} Come here kittycat - Pagina 2 Icon_minitimema sep 26, 2016 4:23 pm


Stefan Bergström
"If you give up, there's nothing left."


Er kwam een verbaasd geluidje uit de mond van de ander toen hij hem op tilde, maar het was dan ook wel iets wat uit het niets kwam... dus tja... De Maine coon was ook binnen gekomen, waardoor de zwarte kater even op keek, maar zich toen uitrekte en op zijn rug ging liggen. Felix vond alles best, een makkelijke kat. Stefan keek naar de jongen en slikte even. Shit... Hij had echt geen controle over zichzelf. "Ik eh... het spijt me, Stef," klonk er zachtjes van de ander af. Stefan keek even rustig naar de ander en glimlachte zachtjes. "Geen zorgen..." sprak hij zachtjes tegen de jongen. "Ik ben dit soort dingen gewend." Soort van dan. Meestal gaan ze niet huilen. Naja, misschien wel, maar niet bij hem in de buurt bleven en weg rende. Dat een jongen zoiets deed was... een nieuwe reactie voor hem. Hij aaide de ander even rustig en keek naar hem. "Alles weer goed though?" vroeg hij even rustig aan de jongen.


With Mason
template coded by always and forever of atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

{Open} Come here kittycat - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Come here kittycat {Open} Come here kittycat - Pagina 2 Icon_minitimema sep 26, 2016 11:47 pm

Mason veegde zijn tranen weg en probeerde het snikken onder bedwang te krijgen. Stefan had gezegd dat hij zich geen zorgen moest maken, waarna hij zei dit soort dingen wel gewend te zijn. Mason keek even vragend op en lachte flauwtjes. "Gewend dat een jongen huilend op je bed zit na gekust te hebben?" Vroeg hij half lachend, half snikkend, al begon het snikken wat minder te worden. Mason haalde diep adem en leunde tegen de langere jongen aan. Het voelde wel goed, dat was een ding dat zeker was. "Het gaat wel weer," reageerde hij. "Ik eh... ik wist nooit wat het was dat... dat ik me zo aangetrokken voelde door jongens en ik dacht dat ik vreemd was..." zei hij. "Meisjes kon ik gewoon niet leuk vinden," vervolgde hij. "En mensen vinden dat ik raar praat.. ik wordt gepest en," hij slaakte een zucht. "Het lijkt alsof ik mezelf opsluit in een hokje en maar niet mezelf kan zijn, ik kan niet voor mezelf opkomen en wordt dan ontzettend klunzig," vervolgde hij. "En toen je me kuste," vervolgde hij. "Het was verrassend en... ik voelde zoveel en ik begreep mezelf niet... gevoelens zijn gewoon moeilijk? Snap je?" Hij hakkelde en lachte daarna even. "Ik klink vast heel stom," vervolgde hij. Misschien moest Mason proberen te stoppen met zichzelf omlaag te halen door zichzelf stom te noemen en dergelijke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan Bergström
Stefan Bergström
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 88
IC posts : 12

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Years (31-08)
Partner: It doesn't matter what they'll say

{Open} Come here kittycat - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Come here kittycat {Open} Come here kittycat - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 29, 2016 6:59 pm


Stefan Bergström
"If you give up, there's nothing left."


De jongen keek even met een flauwe glimlach op naar hem. "Gewend dat een jongen huilend op je bed zit na gekust te hebben?" klonk er half lachend half snikkend. Naja het was wel leuk dat de jongen er wel weer wat om kon lachen, dat was wel weer goed. Het snikken was gelukkig wel een stuk minder geworden, dat was wel weer goed dan. De jongen leunde weer tegen hem aan, waardoor Stef rustig zijn kin op het hoofd van de ander legde en de jongen rustig aaide. "Het gaat wel weer," klonk er na een tijdje van de jongen af, waardoor Stef weer zijn hoofd terug trok en naar de jongen keek. "Ik eh... ik wist nooit wat het was dat... dat ik me zo aangetrokken voelde door jongens en ik dacht dat ik vreemd was..." sprak de jongen even tegen hem. Hm? Was hij hetzelfde als hij dan? "Meisjes kon ik gewoon niet leuk vinden," Ah nee, dan was dat niet het geval. Dan was de jongen echt homo en niet bi-seksueel. "En mensen vinden dat ik raar praat.. ik wordt gepest en," De jongen zuchtte even, waardoor hij even rustig naar de ander keek. Wat? "Het lijkt alsof ik mezelf opsluit in een hokje en maar niet mezelf kan zijn, ik kan niet voor mezelf opkomen en wordt dan ontzettend klunzig," Aha... Tja, Stef had dan nog het zelfvertrouwen en boeide niet echt over wat andere mensen over hem dachten. "En toen je me kuste," vervolgde de jongen tegen hem, waardoor Stef even slikte. "Het was verrassend en... ik voelde zoveel en ik begreep mezelf niet... gevoelens zijn gewoon moeilijk? Snap je?" De jongen hakkelde wat, waarna hij even lachte. Heh, wat een apart geval weer. "Ik klink vast heel stom," Stef schudde zijn hoofd even rustig en aaide de jongen. "Je bent niet stom. Je bent ook niet raar." Sprak Stef rustig tegen de jongen, waarna hij hem iets van zich af schoof en recht naar hem keek. "Het is ook moeilijk en lastig, ik weet het, maar noem jezelf niet raar en stom." sprak hij even tegen de ander waarna hij wat tranen weg veegde en hem rustig bleef aan kijken. "Want dat ben je niet. Dus je valt op mannen, daar heb ik geen problemen mee. En ik ben vast en zeker niet de enige die zich zo er over voelt." sprak hij rustig tegen de jongen.


With Mason
template coded by always and forever of atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

{Open} Come here kittycat - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Come here kittycat {Open} Come here kittycat - Pagina 2 Icon_minitimema okt 03, 2016 7:35 pm

Het huilen was gestopt, wat Mason goed deed. Hij veegde de tranen weg met zijn mouwen. Hij schaamde zich kapot, want Stefan zou nu waarschijnlijk denken dat hij niet spoorde. "Je bent niet stom. Je bent ook niet raar," verzekerde Stefan hem echter. Mason keek naar hem op en glimlachte waterig. "Dankjewel," murmelde hij. Stefan was van zich af geschoven en keek hem nu recht aan. "Het is ook moeilijk en lastig, ik weet het, maar noem jezelf niet raar en stom," vervolgde Stefan en Mason knikte. Misschien kwam het ook wel enorm onzeker over als hij zo over zichzelf sprak. Maar ja, zo dacht Mason wel over zichzelf. "Want dat ben je niet. Dus je valt op mannen, daar heb ik geen problemen mee. En ik ben vast en zeker niet de enige die zich zo er over voelt." Mason knikte en glimlachte vervolgens. "Ik ben gewoon zo onzeker en dit is mij nog nooit gebeurt en ik was er nog niet eens over uit," vertelde hij. "Maar nu wel," vervolgde hij. Hij kneep even in zijn beide knieën terwijl hij weer wegkeek van Stefan. Hij pakte de moed samen en stelde vervolgens zijn volgende vraag. "W-waarom zoende je me?" Vroeg hij vervolgens. Misschien had de zoen niks voor Stefan betekend en was het niet meer dan normaal. Mason zou er oké mee zijn, maar op de een of andere manier had de zoen zoveel meer voor hem betekend, ook al kent hij Stefan niet helemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan Bergström
Stefan Bergström
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 88
IC posts : 12

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Years (31-08)
Partner: It doesn't matter what they'll say

{Open} Come here kittycat - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Come here kittycat {Open} Come here kittycat - Pagina 2 Icon_minitimema okt 03, 2016 9:45 pm


Stefan Bergström
"If you give up, there's nothing left."


De jongen was gestopt met huilen en haalde de laatste tranen weg met zijn mouw. De jongen knikte een paar keer als antwoord op zijn opmerkingen, waardoor Stef even glimlachte en de jongen even over zijn haar aaide. Gek kind dat het eigenlijk was. "Ik ben gewoon zo onzeker en dit is mij nog nooit gebeurt en ik was er nog niet eens over uit," klonk er van de jongen af, waar op Stefan even begrijpend knikte. "Maar nu wel," Stefan glimlachte even rustig. Het was altijd fijn om anderen... 'te helpen'? Hij wist niet echt of hij dat zo moest noemen om het maar zo te zeggen maar oke. "W-waarom zoende je me?" klonk er echter opeens na een tijdje, waardoor Stefan even na dacht en naar de ander keek. "Ik... eh..." hij slikte even en keek weg waarna hij een hand door zijn haren haalde. "Je zag er cute uit en ik kon me niet inhouden. Sorry." murmelde hij even zachtjes terwijl hij weg keek. Hij had de ander nog wel gewaarschuwd... right? Dus het was oke... Waarschijnlijk. Wist hij veel. Ah tja.


With Mason
template coded by always and forever of atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









{Open} Come here kittycat - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Come here kittycat {Open} Come here kittycat - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
{Open} Come here kittycat
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Soortgelijke onderwerpen
-
» Off Day [open]
» Homework (OPEN)
» Butterbeer? [open]
» Open Mind
» Distraction [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: common rooms :: gryffindor-
Ga naar: