IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Distraction [open] KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Distraction [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Distraction [open] Empty
BerichtOnderwerp: Distraction [open] Distraction [open] Icon_minitimedo sep 29, 2016 8:27 pm

Heyo,

Dit is huiswerk ontwijkend gedrag.

X Al
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Hale
Ethan Hale
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 44
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner:

Distraction [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Distraction [open] Distraction [open] Icon_minitimevr okt 07, 2016 5:53 pm

Beste Al

Misschien is het toch verstandiger om gewoon aan je huiswerk te gaan beginnen, maar ik ben bang dat je uil dit naar de verkeerde heeft gestuurd, want om eerlijk te zijn ken ik geen Al en natuurlijk kan ik je zeggen dat je toch beter je huiswerk moet gaan doen, maar geloof me het is zo veel leuker om met mij te schrijven dan om huiswerk te maken.

I can make your dreams come true.

Dearly yours,
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Distraction [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Distraction [open] Distraction [open] Icon_minitimevr okt 07, 2016 6:07 pm

Dus je zegt dat ik beter aan m'n huiswerk kan gaan maar toch ook weer niet omdat met jou schrijven leuker is? En nou dan leer je me nu maar kennen.

X Al
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Hale
Ethan Hale
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 44
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner:

Distraction [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Distraction [open] Distraction [open] Icon_minitimevr okt 07, 2016 6:15 pm


Dat is inderdaad het gene wat ik zeg, want natuurlijk ben ik zoveel leuker dan je huiswerk. Ik ben in het algemeen leuker dan alles wat er op deze aarde bestaat (;

Maar wat leuk dat ik je mag leren kennen, vertel me eens drie dingen wat alles verteld over je persoonlijkheid.

Dearly Yours,
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Distraction [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Distraction [open] Distraction [open] Icon_minitimevr okt 07, 2016 6:42 pm

Ah mooi zo en alles is beter dan huiswerk dus jij vast ook wel. Maar nooit ben je beter dan m'n lieve Kuroo. Dus about me... Ik ben een sixth year, zat in het Quidditch team van m'n house en ik hou van Kuroo. Ik las nu pas dat het persoonlijkheid moest zijn. Duuus mijn concentratie is een ramp en ik verveel me snel. Nu drie dingen over jou.

X Al
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Hale
Ethan Hale
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 44
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner:

Distraction [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Distraction [open] Distraction [open] Icon_minitimevr okt 07, 2016 7:59 pm

Natuurlijk ben ik beter dan jou lieve Kuroo, ik kan het je bewijzen. Je zat in het Quidditch team? Waarom ben je gestopt? Ik zou zo graag in het team willen zitten van mijn house maar het is er nog niet helemaal van gekomen. Ik ben een Seventh year en ik zit dus helaas niet in het Quidditch team wat ik je net al vertelde, en gezien jij mijn vraag niet echt beantwoord heb geef ik ook niet echt antwoord op de jouwe.

Ik vraag me toch wel af hoe de persoon er uit ziet aan de andere kant van deze brief, kun je me een kleine beschrijving geven? ^^

Dearly Yours,
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Distraction [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Distraction [open] Distraction [open] Icon_minitimevr okt 07, 2016 9:35 pm

Hey, not fair! Ik zei wel drie dingen over m'n persoonlijkheid en ah well. MAAR zevende jaar en nog niet in het team phoe hoe dan ben je geen ster of wel. All mag ik niet veel over wel of niet in het team zitten zeggen want ik ben een soort van verbannen. Anyways beter dan Kuroo ga je echt niet zijn want dan zul je je wel heel erg moeten bewijzen.

X Al
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Hale
Ethan Hale
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 44
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner:

Distraction [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Distraction [open] Distraction [open] Icon_minitimevr okt 07, 2016 9:52 pm

I never said I was a fair person! Dat is waar, misschien wil ik er op deze manier wel voor zorgen dat je wilt blijven schrijven en me niet in een keer saai gaat vinden of iets. Een beetje mysterie is altijd leuk toch?

Om eerlijk te zijn heb ik me nooit op gegeven, ik was druk met andere dingen gheghe

Ik kan het je bewijzen dat ik zoveel beter ben dan je Kuroo maar dat gaat niet helemaal via brieven.

Dearly Yours,
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Distraction [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Distraction [open] Distraction [open] Icon_minitimevr okt 07, 2016 10:26 pm

Alix Carve schreef:
Ja hey wat denk je dan, ze gaan je echt niet rekruteren hoor. Maaaar ik wil nu wel weten wat er zo vreselijk veel beter dan Quiddich moet zijn. En hoe ben je dan van plan om je tegenover mij te bewijzen dat je beter dan Kuroo bent?

X Al
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Hale
Ethan Hale
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 44
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner:

Distraction [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Distraction [open] Distraction [open] Icon_minitimevr okt 07, 2016 11:13 pm

Je weet natuurlijk maar nooit! Wellicht dat ik dit jaar nog een poging ga doen, beter laat dan nooit wright? Misschien zie je me binnen kort dan ook al snel rond ziet vliegen op het veld. Ik zal naar je zwaaien schoonheid (;

Ik dink denk niet dat je mijn mening deelt, maar het andere geslacht dat was het gene wat ik belangrijker vond. Dat is nog steeds het gene wat ik belangrijk vind, maar gezien ik jou mijn naam nog niet gegeven heb is het natuurlijk aan jou om te bepalen op wat voor geslacht ik val (;

Geloof me dat zul je wel merken als ik het eenmaal van plan ben te gaan doen. En ik weet zeker dat het me gaat lukken

Hoe denk jij dat ik het je wil gaan bewijzen schoonheid?

Dearly Yours,
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Distraction [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Distraction [open] Distraction [open] Icon_minitimeza okt 08, 2016 11:00 am

Nou dan wens ik je succes. Als je nog les van een Beater nodig hebt wil ik je wel een keer les geven hoor. En sure, maar zie eerst maar eens in het team te komen. En nouja dat is toch ook wel belangrijk, niet? Maar ik heb jou ook niet verteld op welk geslacht ik val hey. Let me guess, you want to meet up? En hoe zou ik dat moeten weten want er zijn zo veel manieren.

X Al
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Hale
Ethan Hale
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 44
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner:

Distraction [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Distraction [open] Distraction [open] Icon_minitimezo okt 09, 2016 1:22 pm

Het is heel lief van je maar ik ben niet van plan een Beater te worden, ik ben meer een Seeker persoon. Maar ik wil best wel eens een lesje van je krijgen? Eens zien hoe goed je bent, daar naast is het altijd leuk om gewoon bezig te zijn. Ik hou van sport. Dat heb je inderdaad niet verteld, maar ik heb zo mijn vermoedens, wat het is ga ik natuurlijk niet zeggen. Always wanna meet up? Tell me a place and a time and I will be there, beauty. Ik had gehoopt dat je wellicht een beetje je fantasie zou gaan gebruiken, maar oké je hebt gelijk er zijn zoveel manieren. Ooit zul je er achter komen ^^

Dearly Yours,
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Distraction [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Distraction [open] Distraction [open] Icon_minitimezo okt 09, 2016 8:31 pm

Je zal toch wel op je bezem moeten kunnen blijven zitten hea want dat kan er soms ook wel eens ruig aan toe gaan. En vermoedens zijn maar vermoedens, je weet het maar nooit. Pfff waarom moet ik alles nou regelen. In ieder geval buiten de school en dat is dus of de oude hut van die ene kerel, of het meer of dat verboden bos geval. Kies maar een plaats en dan regel ik dat ik er binnen een kwartier ben.

X Al
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Hale
Ethan Hale
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 44
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner:

Distraction [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Distraction [open] Distraction [open] Icon_minitimezo okt 09, 2016 9:13 pm

Daar heb je gelijk in, het is wel de bedoeling dat je op je bezem zou moeten kunnen blijven zitten, maar dat zal wel goed komen.

Omdat jij de gene bent die me van mijn school werk afhaalt want je was zeker niet de enige die daar mee bezig moet gaan beauty.

Een eerste ontmoeting klinkt zoveel beter in het verboden bos, dus ik zou zeggen zie ik je daar over een kwartier?


Dearly Yours,
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Distraction [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Distraction [open] Distraction [open] Icon_minitimezo okt 09, 2016 10:29 pm

Sorry maar ik blijf het grappig vinden dat je me beauty noemt terwijl je niet eens weet hoe ik er uit zie. En mocht het over mijn innerlijk gaan: congrats you're the first. Maar dat komt goed ik ben er over een kwartiertje. Zorg er wel voor dat je onderweg niet gepakt word tho, heb geen zin om te gaan wachten op iemand die niet komt. Want tja niet iedereen is zo'n "weg sneak veteraan" als ik.

X Al
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Distraction [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Distraction [open] Distraction [open] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Distraction [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Soortgelijke onderwerpen
-
» Off Day [open]
» Bored. [OPEN]
» Jealousy [open]
» {Open} Rainy day
» How does this work? [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Social :: Owl Postal Service-
Ga naar: