|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock vr sep 16, 2016 11:53 pm | |
| |
|
| |
▲ Jace Carter Ravenclaw Aantal berichten : 100 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Single pringle | Onderwerp: Re: Langlock za sep 17, 2016 12:00 am | |
| @Amara, Heeey Dani ;3
@Olvia, If you wanna talk 'bout it?? I'm right here |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock za sep 17, 2016 12:03 am | |
| I just kinda broke up with my boyfriend haha dus dat is t een beetje. Wel heel lief van je sweety. <3 |
|
| |
▲ Jace Carter Ravenclaw Aantal berichten : 100 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Single pringle | Onderwerp: Re: Langlock za sep 17, 2016 12:06 am | |
| Olivia, dat is echt vet Expulso en ik ga niet zeggen dat je er later anders naar kijkt. It remains fucked up. Maar als je even afleiding wilt of je wilt erover praten ; ) |
|
| |
▲ Jace Carter Ravenclaw Aantal berichten : 100 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Single pringle | Onderwerp: Re: Langlock za sep 17, 2016 12:06 am | |
| Why staat er expluso, ik zei k u t |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock za sep 17, 2016 12:11 am | |
| Lief van je <3 ik stuur je wel ff een PM dan weet je beetje wat er is. :3 |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock za sep 17, 2016 12:20 am | |
| Sterkte Mylie, dat is never easy. We're here for you <3
Oke, Bridget Jones is echt hét voorbeeld van 'how to make your life perfect by fucking it up* xD |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock za sep 17, 2016 12:21 am | |
| Thanks queen <3 Het is beter zo hoor, I mean, alleen maar ruzie & under the radar met elkaar zijn is ook niet leuk. |
|
| |
▲ Jace Carter Ravenclaw Aantal berichten : 100 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Single pringle | Onderwerp: Re: Langlock za sep 17, 2016 12:31 am | |
| Mylie echt vet jammer! Maar dan is het beter zo, en guys ik weet serieus nu pas wat een pm is en hoe ik het lees.. Blijkbaar hebben allemaal mensen mij dingen gestuurd en heb ik ze kei hard geskipt, sorry daarvoor!! Ik ga nu uitvogelen hoe ik ze beantwoord hihaho |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock za sep 17, 2016 12:38 am | |
| En toen besefte ik dat ik door al mn schoolwerk heen vergeten ben om avond te eten :') |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock za sep 17, 2016 12:41 am | |
| Jaaaaa precies ;3 Jace & Zoë should have a topic tho |
|
| |
▲ Jace Carter Ravenclaw Aantal berichten : 100 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Single pringle | Onderwerp: Re: Langlock za sep 17, 2016 1:05 am | |
| |
|
| |
▲ Felix Skrein Ravenclaw Aantal berichten : 53 IC posts : 16 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock za sep 17, 2016 8:18 am | |
| Pfff, dan kan je uitslapen en dan ben je zo vroeg wakker ._. |
|
| |
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock za sep 17, 2016 8:34 am | |
| - Nathan Bryn schreef:
- Holyshit, jullie gaan los :')
En zo had ik geen boeken voor Nederlands en nu kan ik niet kiezen tussen twee boeken.
Hersenschimmen en Grenszoekers. Hersenschimmen gaat over een man die dementerende is en dat lijkt me heel interessant want het wordt in de ik-vorm geschreven. Grenszoekers lijkt me heel interessant want het speelt zich af voor de val van de Berlijnse muur en is geschreven vanuit drie verschillende personages.
Denk dat ik voor de tweede ga, tho, lijkt me iets makkelijker om te lezen en gezien er een deadline is.. Ooh mijn zus heeft de eerste gelezen, en zij vond hem heel interessant volgens mij c: |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock za sep 17, 2016 9:41 am | |
| Ik kan via mn mobiel hier niet meer komen want krijg steeds zo'n popup dat ik iets 'gewonnen' heb maar met de adblocker app internet gaat het wel *victory dance* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|