|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 7:08 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
- Avery Campbell schreef:
- Nyx Xiaoyu schreef:
- je kan het eigenlijk nog aanpassen .... dus als ik het écht wil (a)
PPPPOOUUSSSEEYYYEYGBJBHJSNF
sorry cato nyx heeft een nieuwe prooi HIHIHIHI <33 poussey is mijn ultra bae nou ja 'is' stop ik ga janken hoor ja nou ja same :U |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 7:10 pm | |
| Ja same en ik z a g het nog niet eens want ik werd gespoilerd en kfqjdmfg
Also ik heb denk ik Romeo zn themesong gevonden ghehehe
Edit; ohja, hoe zit t eigenlijk met roken op het schooldomein? |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 7:16 pm | |
| - Romeo Haris schreef:
- Omg de Falto triplets jaaa aaa aa a aa ... WAT DOE JE STRAKS MAAK IK NOG EEN CHAR
Ik ben het mezelf ook wel moeilijk aan het maken nu... |
|
| |
▲ Sawyer Hale New member Aantal berichten : 14 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16 yearsPartner: i can't wait to kiss you | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 7:29 pm | |
| Zometeen lekker weer een Harry Potter film kijken ghegeh |
|
| |
▲ Nathan Ashton Gryffindor Aantal berichten : 12 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16 jaarPartner: *takes deep breath* *starts unholy screeching* | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 8:24 pm | |
| iemand een topic met Nathan als ik (ooit) terug keer van WoW? |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 8:45 pm | |
| - Nathan Ashton schreef:
- iemand een topic met Nathan als ik (ooit) terug keer van WoW?
Yas darling light me up |
|
| |
▲ Leo Xiaoyu Slytherin Head Boy Aantal berichten : 292 IC posts : 143 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Every minute makes me love you a little more. | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 9:08 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
sorry cato nyx heeft een nieuwe prooi leo heeft eindelijk zn kans!!!!! |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 9:12 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
sorry cato nyx heeft een nieuwe prooi WOW oke dan gaat ali met leo EN charlie in zee xxx |
|
| |
▲ David Benner Slytherin Aantal berichten : 44 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: niet | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 9:14 pm | |
| Heey yall, ik ben eindelijk weer achter me computer ik ben echt dood van vandaag. |
|
| |
▲ Leo Xiaoyu Slytherin Head Boy Aantal berichten : 292 IC posts : 143 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Every minute makes me love you a little more. | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 9:17 pm | |
| |
|
| |
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 9:19 pm | |
| |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 9:22 pm | |
| HIIII
I R O <3 Remember me ik ben je snapchat queen |
|
| |
▲ Dmitri Wellick Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 9:24 pm | |
| - Avery Campbell schreef:
- ik ben moe
Hallo moe, ik ben Lisa. |
|
| |
▲ David Benner Slytherin Aantal berichten : 44 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: niet | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 9:25 pm | |
| Leo Xiaoyu schreef: XANDEEEEEEEEERRRRRRRR
IROOOOOOO !! |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 9:26 pm | |
| - Dmitri Wellick schreef:
- ik ben moe
Hallo moe, ik ben Lisa. Was dat een dad joke? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|