|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Alex King Slytherin Aantal berichten : 55 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Partner: this could be us | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 6:36 pm | |
| Welke naam? Voor een meisje c: (gryffindor wss) (help mijn poor pride slytherin heart) [0] Kai [0] Avery |
|
| |
▲ Darcy Shrike Gryffindor Aantal berichten : 53 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: You wanna take a look in the cards? | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 6:40 pm | |
| |
|
| |
▲ Sawyer Hale New member Aantal berichten : 14 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16 yearsPartner: i can't wait to kiss you | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 6:45 pm | |
| - Darcy Shrike schreef:
- Kai, sws, Kai xD
+1 -- beter gaat iemand mij helpen met een setje xD, gimp laat mij in de steek |
|
| |
▲ Alex King Slytherin Aantal berichten : 55 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Partner: this could be us | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 6:46 pm | |
| Omg ik ga toch Avery doen denk ik want dat past zo mooi bij haar surname, Campbell Like Avery Campbell doet je toch helemaal denken aan een pirate iets???? En Kai Campbell is zo.. njeh |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 6:49 pm | |
| @Loïs; reken maar dat Romeo dr vanaf nu altijd begroet met 'arrr' @Kaat; F L U F F Y DASH????? welke Dash ken jij die ik niet ken @Lisa; aye is goed hoor, reply wanneer je tijd hebt c: @Njoom; omggg Taylor Hill *hearteyes* |
|
| |
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 6:50 pm | |
| |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 6:51 pm | |
| Damn ik ging net zeggen; dè oplossing voor je probleem.. Noem dr Arrr Campbell maar ja te laat :-) |
|
| |
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 6:53 pm | |
| je kan het eigenlijk nog aanpassen .... dus als ik het écht wil (a) |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 6:54 pm | |
| dIE FACECLAIM I L O F &doe het I dare ye (goddom ik ga echt jfkqjdmfg piraats praten vanaf nu) |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 6:56 pm | |
| - Avery Campbell schreef:
- je kan het eigenlijk nog aanpassen .... dus als ik het écht wil (a)
PPPPOOUUSSSEEYYYEYGBJBHJSNF sorry cato nyx heeft een nieuwe prooi |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 6:57 pm | |
| @Juul; Afblijven *Romeo gluurt boos om het hoekje*
Aaaah zoveel gebieden en ik. kan. niet. kiezen. :-)))) |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 6:58 pm | |
| - Romeo Haris schreef:
- @Loïs; reken maar dat Romeo dr vanaf nu altijd begroet met 'arrr'
@Kaat; F L U F F Y DASH????? welke Dash ken jij die ik niet ken @Lisa; aye is goed hoor, reply wanneer je tijd hebt c: @Njoom; omggg Taylor Hill *hearteyes* Kleine fluffy, petit Dash die nu eenmaal graag met mesjes speelt. I mean, als ik hem naar hier haal is sectumsempra toch echt zijn lijfspreuk c: of of of de Falto triplets... Dash is fluffier |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 6:59 pm | |
| Omg de Falto triplets jaaa aaa aa a aa ... WAT DOE JE STRAKS MAAK IK NOG EEN CHAR |
|
| |
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 7:05 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
- Avery Campbell schreef:
PPPPOOUUSSSEEYYYEYGBJBHJSNF
sorry cato nyx heeft een nieuwe prooi HIHIHIHI <33 poussey is mijn ultra bae nou ja 'is' |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 7:08 pm | |
| - Avery Campbell schreef:
- Nyx Xiaoyu schreef:
- Avery Campbell schreef:
PPPPOOUUSSSEEYYYEYGBJBHJSNF
sorry cato nyx heeft een nieuwe prooi HIHIHIHI <33 poussey is mijn ultra bae nou ja 'is' stop ik ga janken hoor |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|