|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 11:09 am | |
| Klinkt als een date Wolf! En het is wel cool dat wij niet de enigen zijn die jou een aangename knul vinden Q, ik claim een topic in de dorms, ze zijn immers roomies >3 Belangrijk though, zijn ze al vrienden ofzo?Want na zeven jaar op dezelfde school kennen ze elkaar wel als het goed is xD |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 11:32 am | |
| Omg hou op hoor *whatsapp aapjes emoji die zn handjes voor zn face houd* Zal ik t topicje openen of jij? c: ik moet straks nog naar school voor een infosessie maar ik heb wel nog tijd om er eentje te maken als jij niet kan n.n |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 1:11 pm | |
| De verleiding is groot om een eerste jaars meisje aan te maken in Gryffindor :') Maar dat ga ik even niet doen, nee~ |
|
| |
▲ David Benner Slytherin Aantal berichten : 44 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: niet | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 1:24 pm | |
| Ik heb het echt gehad met deze dag, het is te heet om iets te doen op school rip. |
|
| |
▲ Darcy Shrike Gryffindor Aantal berichten : 53 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: You wanna take a look in the cards? | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 1:30 pm | |
| @Emma; Je mag best een topic claimen, if you want to make it xD En ja, lijkt me 't handigste als ze al vrienden zijn xD |
|
| |
▲ Cobra Madders Hufflepuff Aantal berichten : 73 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Low profile | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 1:50 pm | |
| Nu er snoep ligt in de common room van Hufflepuff heeft iedereen spijt dat hij niet gesorteerd is bij/gekozen heeft voor Hufflepuff >D + hinthint |
|
| |
▲ Dmitri Wellick Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 2:00 pm | |
| Bussen. Echt niets mee aan te vangen. Na 2 uur eindelijk thuis geraakt....
Maar in ieder geval als iemand een topicje wilt met Dimi? :') |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 2:01 pm | |
| Ik moet wiskunde af hebben voor morgen, maar ik heb koppijn door de hitte :c |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 2:03 pm | |
| Hehe, ik mag voor dit academiejaar mn lessenrooster volledig zelf samenstellen Hallo lesvrije vrijdagen moehahaha
@iedereen die last heeft van de warmte: DENK ZUIDPOOL EN PINGUINS |
|
| |
▲ Dmitri Wellick Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 2:40 pm | |
| Omc zo jaloers ö Ik ga al blij zijn als het stage is, heb ik eindelijk rustigere dagen... |
|
| |
▲ Camilla Rizal Ravenclaw head girl Aantal berichten : 135 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Hey, you, get off my cloud. | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 4:03 pm | |
| Jongens ik huil. De scooter schee ermee uit en toen kon ik 40 minuten lang terug lopen in de hitte. ): hoe heb ik dit overleefd. |
|
| |
▲ Alex King Slytherin Aantal berichten : 55 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Partner: this could be us | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 4:11 pm | |
| |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 4:27 pm | |
| Je liet de scooter toch staan he mag ik hopen o.o Maar omg ga???liggen?????ofzo?????? |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 4:30 pm | |
| POOR QUEEN OMG BABY HOW wacht ik ga je lieve snap sturen om je op te vrolijken <3 Poor baby hoe nu verder met je scooter ;( |
|
| |
▲ Camilla Rizal Ravenclaw head girl Aantal berichten : 135 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Hey, you, get off my cloud. | Onderwerp: Re: Langlock wo sep 14, 2016 4:37 pm | |
| De scooter staat daar nu nog ja want ik moest zo'n Anapneo lange brug over dus dat werd 'm niet!! Maar m'n ouders zijn hem nu ophalen. IK LEEF DAT IS HET BELANGRIJKSTE. ):
Marlon ik heb erg genoten van je snap <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|