|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 9:46 am | |
| |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 9:49 am | |
| O my God, ja inderdaad! Morgen wordt het 32 graden ofzo en dan gaan we met school naar Amsterdam, waar ik heel veel zin in heb, tot nu lmao. We gaan wel naar de MAC store tho. <3
Goodmorning ~ |
|
| |
▲ Alex King Slytherin Aantal berichten : 55 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Partner: this could be us | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 9:57 am | |
| pfff waarom zijn jullie allemaal zo vroeg uit ik zit lekker tot 4 uur |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 9:59 am | |
| @Nathan: ik heb het topic bij de library geplaatst! c: |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 11:25 am | |
| Same Lois, same...
Wow, moeten we plots elke dag de computer mee naar school, dat is hoe rugproblemen ontstaan D: |
|
| |
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 11:33 am | |
| Ik dacht dat ik 30 graden af was toen ik terug kwam uit de Dominicaanse >< Dit weer is alleen leuk als je vrij bent. Plus k heb een zolderkamer in Leiden en geem ventilator ofzo ;-; |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 11:35 am | |
| Ik heb woensdag klasindeling en de maandag daarop beginnen we met de lessen. Heel stiekem ben ik de vakantie een beetje beu.... |
|
| |
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 11:48 am | |
| Ik was de vakantie ook wel beu hoor. Alleen dit weer is gewoon niet lekker in combinatie met colleges xD Zeker omdat t ijskoud is in die zalen en dan kom je daar leuk met je korte broekje aan |
|
| |
▲ Aryn Nam Slytherin Aantal berichten : 37 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let’s meet again, one of these nights. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 11:56 am | |
| @Loïs, Eindexamen jaar ehh. Dus nu valt het mee, maar later ga ik waarschijnlijk dood. x'3 @Waz, Oeii, geen ramen om open te zetten?? Anders ga je het niet overleven zonder ventilator. @Bigsby, Nu nog vakantie? Moet zeggen dat ik me op het einde ook heel erg begon te vervelen eigenlijk.
Had ff veel te zeggen. :"D (a) |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 12:22 pm | |
| Het is zoooo warm en we hebben nu college in een zaal waar het zooooo warm is sos save me plz |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 12:38 pm | |
| Hier is t ook warm! Ik kan me echt niet concentreren bij natuurkunde man...
Zozo, historie of magic dude? Interesting |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 1:16 pm | |
| @Waz: dan kan ik het wel begrijpen ja x) Bij ons is het meestal wel warm in de lokalen, maar dat komt omdat er altijd minstens dertig laptops draaien en in de serverruimte wordt die hitte dan helemaal ondraaglijk.
@Dani: Yes, in de meeste hogescholen hier beginnen ze pas op de 19e |
|
| |
▲ Camilla Rizal Ravenclaw head girl Aantal berichten : 135 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Hey, you, get off my cloud. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 1:21 pm | |
| Goedemorgen kinders! Of nouja, middag inmiddels. ಠ_ಠ hoe is het hier? |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 1:23 pm | |
| Hoi Juul <3 am tired wbu? |
|
| |
▲ Camilla Rizal Ravenclaw head girl Aantal berichten : 135 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Hey, you, get off my cloud. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 12, 2016 1:25 pm | |
| Hey Myliee ♥ Ik voel me eigenlijk wel goed, want ja vakantie he!! Nu maar eens mijn posten overal |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|