IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Dit is mijn eerste keer  KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Dit is mijn eerste keer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Jace Carter
Jace Carter
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 100
IC posts : 41

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Single pringle

Dit is mijn eerste keer  Empty
BerichtOnderwerp: Dit is mijn eerste keer Dit is mijn eerste keer  Icon_minitimedi sep 13, 2016 10:53 pm

Nadat hij al enkele uren in een coupe zat, met wat anderen studenten van de afdeling Ravenklauw begon hij wat weg te dromen. Zijn gedachte waren verzonken in het aankomende school jaar, het jaar waar de examens zouden plaats vinden en waar je moest nadenken wat voor beroep je zou willen doen. Hij zuchtte nu al, er was zoveel keus en hij vond zoveel leuk. Er is gewoon geen beginnen aan, ondertussen tikte de regen zachtjes tegen de ruiten van de trein die schommelend over het spoor reed. In de verte zag hij het typische Engelse landschap met het typische Engelse weer. Van de zomer hebben ze wel enkele dagen echt mooi weer gehad, maar toen zat hij thuis. Time flies when you are having fun. Over een paar uur zou de trein zijn eindbestemming al bereiken, Hogwarts. Dertig jaar geleden is er de slag om Hogwarts geweest en daardoor is het uiterlijk wel wat veranderd. abrupt werd hij terug getrokken naar de realiteit. De vrouw met het karretje voor de lekkernijen klopte op het raampje van de coupe, wil je ook wat van de kar? Na al die uren in de trein had hij wel zin gekregen in een chocolade kikker, zodoende bestelde hij die. Je moet er mee oppassen want ze willen nog wel eens ontsnappen. Hij plofte weer neer naast zijn mede studenten bij het raam, de studenten waren druk aan het praten over de laatste wedstrijd Quidditch. Jace keek uit het raam en zag de lichten van Hogwarts al opdoemen tussen de bergen en kreeg dat warme vertrouwde gevoel in zijn maag. Hij was thuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dit is mijn eerste keer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: Game Related :: rpg training-
Ga naar: