IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

dit is mijn eerste keer XD KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

dit is mijn eerste keer XD

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Skye Dream
Skye Dream
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 2
IC posts : 0

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: geen

dit is mijn eerste keer XD Empty
BerichtOnderwerp: dit is mijn eerste keer XD dit is mijn eerste keer XD Icon_minitimedi sep 13, 2016 10:08 pm

Ik liep voor het eerste weer door de gangen van hogwarts. Ik keek om me heen en zag dat ik bij de grote hal stond en dacht terug aan de dag dat ik ingedeelt was bij Ravenclaw. Ik dacht terug aan hoe bang ik was en hoe klein ik me voelde maar nu ben ik goed bevriend met zowel mensen van Ravenclaw als dat van andere afdelingen. '' haha 6 jaar geleden.'' mompelde ik zachtjes terwijl ik verder liep richting de afdelingen kamer. Terwijl ik liep dacht ik aan alles wat ik tot nu toe in die 6 jaar heb meegemaakt. Ik dacht te veel want voor ik het wist knalde ik tegen de deur aan.'' AUW'' riep ik, en meteen sloeg ik me hand voor me mond. ''niet zo luid.'' fluisterde ik zachtjes naar mezelf. De deur begon met spreken: ''Wat was er eerst, de feniks of de vlam?'' Serieus zo makkelijk?? '' Er is geen begin in een cirkel.'' De krakende deur ging langzaam open en ik stapte de afdelingskamer in. 'Weer een nieuw jaar. Here we go again.'
Terug naar boven Ga naar beneden
dit is mijn eerste keer XD
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: Game Related :: rpg training-
Ga naar: