IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Butterfly         [+Chloë]  KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Butterfly [+Chloë]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Butterfly         [+Chloë]  Empty
BerichtOnderwerp: Butterfly [+Chloë] Butterfly         [+Chloë]  Icon_minitimema sep 12, 2016 10:51 pm

Het was weer eens één van die momenten dat Olivia een beetje vrije tijd had. Die momenten waren dit jaar nog niet veel voorgekomen. De leerkrachten voerden het tempo op, de stof die de leerlingen moesten leren was moeilijker dan ooit en het huiswerk was een berg waar Olivia zich af en toe geen raad mee wist. Tot nu toe had Olivia het redelijk bijgehouden, en was ze ook bij, en dat betekende dat ze op dit moment eventjes kon genieten van een dosis vrije tijd. Het was september, dus het zonnetje scheen nog lekker en dat was voor haar een prima excuus om haar vrije tijd buiten te besteden. Ze vond het heerlijk om eventjes lekker naar buiten te gaan en te genieten van de zon op haar gezichtje. Olivia kon heel erg genieten van die kleine dingetjes in het leven en het was daarom dat ze ook met een brede glimlach op haar gezicht het terrein van Hogwarts op liep, om eens lekker te genieten van de buitenlucht.

Ze besloot naar het meer te gaan. Omdat het meer, natuurlijk, aan het water was, zorgde een koel briesje ervoor dat het niet zo overheersend warm was, maar dat de temperatuur buiten aangenaam was. Toen ze aan de rand van het meer stond, haalde ze eventjes diep adem en snoof de frisse lucht op. Luid ademend ademde ze weer uit en keek om zich heen. Olivia ontdekte een paar mooie bloemen aan de rand van het meer en ze besloot er naar toe te lopen, om ze te plukken. Terwijl ze zachtjes aan een liedje aan het neuriën was, was ze de bloemen aan het plukken. Misschien zou ze ergens een vaas vandaan kunnen halen, en de bloemen dan mooi aan haar bed kunnen zetten? Dat zou haar slaapkamer best een beetje opleuken, het was namelijk een beetje eenzaam, omdat ze nog geen roommate had. Olivia had een hekel aan alleen zijn, maar het was niet anders. Ze kon moeilijk opeens een persoon tevoorschijn toveren. Misschien was er wel een spreuk voor, maar die had zij nog niet geleerd.

Na een paar bloemen geplukt te hebben, hield ze de bos in haar handen vast. Ze had al een mooie bos verzameld. Misschien kon ze aan de andere kan van het meer nog wat zoeken? Met een glimlach op haar gezicht liep ze verder. De zon scheen warm op haar gezichtje en ze kon het niet laten om heel eventjes haar ogen te sluiten. Met haar ogen gesloten liep ze over het terrein, totdat ze opeens een obstakel voelde. Doordat ze natuurlijk nu niet kon zien waar ze liep, liep ze tegen iemand aan en boem, Olivia viel op de grond. Ze viel op haar kont en de bloemen fladderden door de lucht. “Oooooh sorry!” piepte Olivia tegen het meisje waar ze tegen aan had gebotst en stond vliegensvlug op, om het meisje haar excuses aan te bieden. “Ik heb je toch geen pijn gedaan?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloë Miller
Chloë Miller
Gryffindor Head Girl







Gryffindor Head Girl

Aantal berichten : 126
IC posts : 31

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner:

Butterfly         [+Chloë]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly [+Chloë] Butterfly         [+Chloë]  Icon_minitimeza sep 17, 2016 11:22 am

 
tagged: olivia romano
Location: the great lake
Notes: -
ty sophia
 
Chloë klapte haar boek was ze zojuist aan het studeren was dicht. Het was wel weer genoeg voor vandaag, ookal was ze nog lang niet klaar. Het was weekend, en daar moest school maar even plaats voor vrij maken. Het was een frisse herfstochtend, maar toch was er nog een waterig zonnetje wat aan de lichtblauwe lucht stond. Het maakte weinig verschil voor de temperatuur, maar het was wel erg rustgevend. Ze wreef in haar ogen. Ze was zeker nog moe van het feestje van de avond ervoor, maar ze had het voor geen goud willen missen. Chloë ging op haar hurken zitten om het kleedje op te rollen en nam het mee onder haar arm. Terwijl ze opstond voelde ze opeens iets tegen haar rug aanbotsen, maar de klap viel wel mee. Het meisje wat tegen haar op was gelopen daarin tegen viel op de grond. Al de bloemen die ze in haar handen waren overal op de grond komen te liggen. “Oooooh sorry!” piepte ze in haar richting. “Ik heb je toch geen pijn gedaan?” vroeg ze daarna bezorgd. Een Hufflepuff. Héél duidelijk een Hufflepuff. Chloë grinnikte even en keek haar aan. "Rustig maar, ik denk dat de klap voor jou wat harder aankwam." zei ze. Ze keek naar al de bloemen die nu in het gras lagen. "Ik help je wel even om die op te ruimen." zuchtte ze en begon met het oprapen van de bloemen. "Ga je je kamer versieren ofzo? Ze zijn best mooi." bedacht ze toen ze keek naar het bosje wat ze in haar handen had. Ze gaf het terug aan het meisje, wat ze eigenlijk nooit eerder had gezien. Maar ze viel ook niet zo erg op, zeker vanwege haar lengte.
t h a n k s . s o p h i a
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Butterfly         [+Chloë]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly [+Chloë] Butterfly         [+Chloë]  Icon_minitimezo sep 18, 2016 2:45 am

“Rustig maar, ik denk dat de klap wat harder voor jou aan kwam.” Dat de klap bij Olivia hard was aangekomen was een understatement, want Olivia was inderdaad op de grond gevallen. Maar ze was een rasechte Hufflepuff, dus ze was meer bezorgd om het toedoen van het meisje waarover ze was gevallen, dan om zichzelf. Gelukkig leek het meisje ongedeerd. Dat was voor Olivia het belangrijkste, want ze vond het niet leuk om mensen pijn te doen. Doordat ze op de grond was gevallen, waren alle bloemen op de grond gevallen. “Je hoeft echt niet- o my God, dankje” zei ze dankbaar, toen het meisje de bloemen begon op te rapen en aan haar teruggaf. Met een stralende glimlach keek ze het meisje aan. Dat was wel heel erg lief! Ze had het meisje nog nooit eerder gezien, misschien kwam ze wel uit een andere afdeling? Olivia had geen idee, maar als dat zo was, dan was het vooroordeel dat mensen uit andere afdelingen niet aardig waren heel erg overrated.

“Ga je je kamer versieren ofzo? Ze zien er best wel mooi uit.” Nogmaals glunderde Olivia van het compliment. “Dankjewel, ik heb ze langs de waterkant gevonden. Het leken mij niet heel erg oude of belangrijke bloemen, dus ik besloot ze maar te plukken.” Olivia draaide eventjes van het meisje weg en wees de plek aan waar ze de prachtige bloemen had gevonden. Vervolgens draaide ze weer terug naar het meisje. “Ik ga denk ik inderdaad mijn kamer ermee versieren. Ik slaap nog helemaal alleen en er zijn dus geen andere meiden op mijn slaapkamer, dus ik denk dat het leuk is om mijn kamer een beetje te versieren, om het saaie stuk er een beetje af te halen.” Ze haalde eventjes haar schouder op en streelde eventjes over het blad van een van de bloemen. Toen stak ze haar hand uit naar het meisje, waar een mooie bloem inzat, als teken van vriendschappelijke poging. Als het meisje de bloem aan zou nemen, dan wist ze dat het goed zat.

Met nieuwsgierige ogen keek ze het meisje aan. “Ik ben Olivia trouwens, en je mag deze bloem best hebben” zei ze met een vrolijk gezichtje “En jij bent?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloë Miller
Chloë Miller
Gryffindor Head Girl







Gryffindor Head Girl

Aantal berichten : 126
IC posts : 31

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner:

Butterfly         [+Chloë]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly [+Chloë] Butterfly         [+Chloë]  Icon_minitimezo sep 18, 2016 8:39 pm

 
tagged: olivia romano
Location: the great lake
Notes: -
ty sophia
 
“Je hoeft echt niet- o my God, dankje.” Het meisje voor haar was haar oprecht dankbaar, en toen ze de bloemen terug gaf straalde ze helemaal. Het deed Chloë wel goed om te zien hoe blij ze was met zo'n klein gebaar. Het was maar goed dat er Hufflepuffs bestonden, want zonder zou de wereld een heel stuk bitterder zijn. “Dankjewel, ik heb ze langs de waterkant gevonden. Het leken mij niet heel erg oude of belangrijke bloemen, dus ik besloot ze maar te plukken.” Natuurlijk, de belangrijke bloemen mochten ab-so-luut niet geplukt worden. Bij deze gedachte grinnikte ze even. “Ik ga denk ik inderdaad mijn kamer ermee versieren. Ik slaap nog helemaal alleen en er zijn dus geen andere meiden op mijn slaapkamer, dus ik denk dat het leuk is om mijn kamer een beetje te versieren, om het saaie stuk er een beetje af te halen.” Ze moest toegeven, ze was wel echt heel erg lief. Het waren nou niet echt de mensen waarmee Chloë om zou gaan, ze waren te onschuldig. Ze keek toe hoe het meisje een van de blaadjes van de bloemen streelde, en deze vervolgens aan haar aanbood. “Ik ben Olivia trouwens, en je mag deze bloem best hebben” zei Olivia. "Ah, super lief! Ik ga deze wel in een vaasje op mijn kamer zetten." Zei ze glimlachend. Je kon gewoon niet anders dan aardig zijn tegen haar. "En jij bent?" vroeg Olivia aan haar. "Ik ben Chloë, Gryffindor Headgirl." zei ze met trots. "En er komen vast snel meiden bij je op kamer slapen, het is pas het begin van het schooljaar." stelde ze haar gerust. Ze haalde even een hand door haar blonde haren en keek richting Hogwarts. Iedereen genoot van hun vrije tijd en het nu nog mooie weer, voordat het typische herfstweer tevoorschijn zou komen.
t h a n k s . s o p h i a
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Butterfly         [+Chloë]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly [+Chloë] Butterfly         [+Chloë]  Icon_minitimedo sep 29, 2016 10:30 pm

Olivia was blij dat het meisje, dat zich voorstelde als Chloë Miller en Head Girl van Gryffindor bleek te zijn, blij was met haar bloem. Ze glimlachte vrolijk naar het meisje. “En er komen vast snel meiden bij je op de kamer slapen, het is pas het begin van het schooljaar.” Olivia knikte en haalde haar schouders op. “Ik hoop het maar, ik vind het heel erg ongezellig om in mijn eentje te zitten.” Olivia glimlachte naar Chloë en sloeg eventjes haar ogen ten hemel. “Sommige mensen hebben echt vaak en regelmatig tijd voor zichzelf nodig, en dat heb ik soms ook wel nodig, maar ik vind het gewoon super fijn om onder de mensen zijn. Hier kan ik al heel blij van worden.” Daarmee doelde ze op het gesprek dat ze nu met Chloë aan het voeren was. Olivia bekeek rustig eventjes een voor een de bloemen die ze had geplukt. “Ik weet eigenlijk helemaal niet of ik deze mocht plukken” bekende Olivia tegenover Chloë “Maar ze stonden random op het terrein, dus ik wilde ze graag meenemen…maar ik heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht dat ze misschien niet geplukt mochten worden.” Ze lachte eventjes hardop. Nou ja, als het niet zou mogen, dan zou ze het snel genoeg horen, right?”

“Dus Chloë,” zei Olivia en keek het meisje met grote en nieuwsgierige ogen aan “Heb je een beetje een leuke vakantie gehad? En ben je blij om weer op Hogwarts te zijn, of had je liever nog een paar weken vakantie gehad?” Ze grijnsde haar witte tanden bloot. Naar Hogwarts gaan was fijn, maar Olivia miste haar ouders en haar zusje vaak wel heel erg. Ze vond het leuk om dingen met hun te gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloë Miller
Chloë Miller
Gryffindor Head Girl







Gryffindor Head Girl

Aantal berichten : 126
IC posts : 31

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner:

Butterfly         [+Chloë]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly [+Chloë] Butterfly         [+Chloë]  Icon_minitimevr okt 21, 2016 1:54 pm


Olivia had een grote glimlach op haar gezicht. “Ik hoop het maar, ik vind het heel erg ongezellig om in mijn eentje te zitten.” Chloë knikte instemmend. Zelf was ze ook meer een mensen mens, om het zo maar te zeggen. “Sommige mensen hebben echt vaak en regelmatig tijd voor zichzelf nodig, en dat heb ik soms ook wel nodig, maar ik vind het gewoon super fijn om onder de mensen zijn. Hier kan ik al heel blij van worden.” Ondanks dat ze een best verlegen meisje leek praatte ze wel erg veel. Opzich vond Chloë dat niet zo heel erg, het was juist wel gezellig en als head girl moest ze toch ook bij andere houses mensen leren kennen. “Ik weet eigenlijk helemaal niet of ik deze mocht plukken, maar ze stonden random op het terrein, dus ik wilde ze graag meenemen… Maar ik heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht dat ze misschien niet geplukt mochten worden.” hoofdschuddend stelde ze Olivia gerust. "Tuurlijk, dat mag vast wel. En inderdaad, anders hoor je het wel." Ze zag nog geen pissige herbology lerares op hun afstuiven, dus het zal wel goed zitten. “Heb je een beetje een leuke vakantie gehad? En ben je blij om weer op Hogwarts te zijn, of had je liever nog een paar weken vakantie gehad?” vroeg Olivia grijnsend. Chloë knikte instemmend. "Ah, vakantie, daar was ik aan toe. Maar weetje, ik vind het eigenlijk niet erg om terug te zijn op hogwarts." Hogwarts was als een tweede huis voor haar, en al haar vrienden die ze hier had had ze ook zeker wel gemist. "En jij? Vind jij het erg om hier weer terug te zijn?" ze keek Olivia licht glimlachend aan.
chloë miller
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Butterfly         [+Chloë]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly [+Chloë] Butterfly         [+Chloë]  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Butterfly [+Chloë]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» [TW: Transgender][Oneliner] Spread your wings and prepare to fly, for you to become a butterfly

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds :: the great lake-
Ga naar: