IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Sleepwalking KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Sleepwalking

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Sleepwalking Empty
BerichtOnderwerp: Sleepwalking Sleepwalking Icon_minitimema jan 23, 2017 3:09 pm



time stood still

the way it did before



Dagenlang had hij lopen zoeken naar een oplossing. Een goed excuus was er niet, er waren geen woorden om uit te leggen wat hij had gedaan. Wat ze had gezien, wat ze had meegemaakt. Het was zijn grootste angst geweest, dat ze ooit met hem te maken zou krijgen als het niet goed met hem ging. En de dag dat ze hem aan had getroffen in de gang, was ‘niet goed’ een understatement geweest. Een slechtere timing bestond niet. Romeo zou niet proberen zichzelf er uit te praten. Hij wou het proberen uitleggen, op zijn manier. Niet met de waarheid, maar toch genoeg zodat ze hopelijk zou begrijpen waarom hij zo op haar had gereageerd.

Maar dan moest ze eerst willen luisteren. De jongen had geprobeerd haar te ontlopen, maar hij werd telkens terug door haar aangetrokken. In elke andere situatie zou hij gewoon niet meer omkijken, alles vergeten en doorgaan. Maar dat lukte hem niet nu. De situatie was zo anders. Hij wou het oprecht oplossen in plaats van er van weg te rennen. Dat hij daarvoor weer onder invloed was, was vanzelfsprekend. Hij vertrouwde zichzelf niet genoeg om haar te benaderen zonder. Zelfs nu maakte hij zich zorgen. Van uit een donker hoekje zat hij haar te bekijken. Zou ze hem wel willen zien?

Er was uiteindelijk maar één manier om daar achter te komen. Hij trok zijn sjaal opnieuw wat strakker. Romeo stond op, wandelde naar haar toe en ging tegenover haar aan tafel zitten. Zachtjes beet hij op de binnenkant van zijn kaak voor hij haar aan sprak. ”Hé”, Zei hij terwijl hij haar blik op zocht. ”Heb je even tijd voor mij?” Vroeg hij. Als ze hem wilde wegsturen, dan snapte hij dat goed genoeg. Hij was zijn eigen paniek aanvallen wel gewend, maar zij natuurlijk niet. Misschien was ze nu wel bang, of ze haatte hem, of beide.

&Hazel
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Nukem
Hazel Nukem
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 63
IC posts : 37

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old
Partner: -

Sleepwalking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepwalking Sleepwalking Icon_minitimema jan 23, 2017 7:33 pm

Ze wist niet wat ze met zichzelf aan moest. Negen dagen was het al. Negen dagen geleden had Romeo haar zonder een -in haar ogen- grondige reden tegen de muur gepind. Haar behandeld alsof ze een stuk vuil was waar hij zomaar zijn voeten aan kon vegen. Hazel leefde in een waas, probeerde haar dagelijkse routine aan te houden, de lessen te volgen, zich te richten op haar huiswerk en zo min mogelijk met Romeo in haar hoofd te zitten. Maar hoe meer ze daartoe moeite deed, hoe minder vanzelfsprekend het was. Waarom? Waarom had hij zo gereageerd? En wáarom trok ze het zich zo aan? De weekends waren het ergste, ze had geen lessen waar ze moest attenderen, al haar huiswerk had ze gemaakt en het groepje meisjes waar ze vaak bij te zien was wilde ze al helemaal niet zien. Hoe lang ze al in de common room zat, daar had ze geen idee van, net als ze evenmin een idee was over hoe laat het was. De eeuwige, groenige duisternis die in de common room hing werkte daar niet bevorderend op. Voor haar stond een tas thee, ijskoud en onaangeroerd. De lange kaars die voor haar stond was al half weggebrand en op de tafel lagen stukken gestold kaarsenvet waar ze mee had zitten prullen. Ze had geen oog voor de mensen die rondom haar liepen, deed zelfs niet eens meer moeite om verschrokken op te kijken uit angst dat het Romeo zou zijn. Het enige wat ze wilde was gerust gelaten worden, en zolang niemand tegen haar sprak zat ze goed op de plaats waar ze zat.

Aan de andere kant van de tafel bewoog een stoel. Ze deed zelfs geen moeite om op te kijken, had diezelfde dag zoveel Slytherin studenten zien komen en gaan. Het was pas toen een bepaalde stem haar aandacht probeerde te trekken dat ze op keek. ’Hé.’ Loom keek ze op, naar de persoon die voor haar zat. Het duurde even voordat haar blik zich scherp stelde en ze de contouren van het gezicht, zijn gezicht kon waarnemen. Tatoeages, één nieuwe aan de zijkant van zijn hoofd. Romeo. Hazel klemde haar kaken op elkaar, balde haar handen tot vuisten en deed aanstalten om naar achteren te schuiven en op te staan. ’Heb je even tijd voor mij?’ Ze wist niet wat ze hoorde. Zijn vraag deed haar misselijk worden. En haar reactie sprak boekdelen. ’Tijd voor jou?’ vroeg ze, haar stem zo spottend als het maar kon zijn. Hazel priemde haar blik in die van hem, had hem al lang neergebliksemd als ze daartoe in staat was. Zijn blik daarintegen was.. Hij kauwde op de binnenkant van zijn wang en Hazel schudde zachtjes met haar hoofd. ’Ik heb jou al genoeg van mijn tijd gegeven, Romeo.’ Waar ze eerst boos had geklonken, klonk ze nu vermoeid. Voorzichtig loste ze haar vuisten en plaatste haar handen op het tafelblad, klaar om op te staan en weg te gaan als dat nodig was. ’Geef me één goede reden waarom ik jou nog meer van mijn tijd zou gunnen.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Sleepwalking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepwalking Sleepwalking Icon_minitimema jan 23, 2017 9:12 pm



time stood still

the way it did before



Dat hij dit moment had uitgekozen, was ook geen toeval. De common room was zo goed als leeg, maar als ze zich onveilig voelde, kon er binnen de twee minuten iemand staan om haar te helpen. Hij hoopte dat hij haar op deze manier ergens gerust kon stellen. Hij wist dat hij haar niet nog een keer zo zou behandelen, maar dat wist zij niet. Als ze nu meteen van hem weg liep, zou hij nooit de kans krijgen zichzelf te verklaren. De vraag was natuurlijk of ze hem die kans zou geven. Hij ging bij haar zitten, de ruimte was zwak verlicht, maar hij zag elke nu wel vertrouwde trek in haar gelaat. De uitdrukking was hem echter minder bekend. Ze keek hem aan alsof ze hem zou neersteken als ze een mes had. ’Tijd voor jou?’ Vroeg ze spottend.

Onbewust hield hij zijn adem in, deed zijn best om haar zo neutraal mogelijk aan te kijken. Met die woorden kwetste ze hem, maar dat wou hij niet laten zien. Hij wou niet dat ze luisterde uit medelijden, al zag hij haar er ook niet voor aan om dat te hebben. Toch had hij die licht wanhopige blik in zijn ogen, smeekte inwendig dat ze naar hem zou willen luisteren. Hij wist niet waarom, maar ze leek iets toe te geven. Haar aanvallende houding zwakte af. ’Ik heb jou al genoeg van mijn tijd gegeven, Romeo.’ Zei ze vermoeid. Ze had gelijk, het was de waarheid. Hij had er dan ook niks tegen in te brengen, richtte zijn ambere ogen op zijn handen.

’Geef me één goede reden waarom ik jou nog meer van mijn tijd zou gunnen.’ Ietwat verbaasd keek hij op. Dat had hij niet verwacht. Hij had gedacht dat het nu wel afgelopen zou zijn en dat ze weg zou gaan. Even was hij daarom sprakeloos, caught off guard. Maar hij dwong zichzelf om zich te herpakken. ”Ik wil heel graag een poging doen om mijn onacceptabel gedrag aan je uit te leggen”, Zei hij eerlijk, rechtuit. ”Ik wil het niet goedpraten, alleen maar proberen verklaren”, Voegde hij er aan toe. Even bleef hij stil, zijn stem klonk heel serieus toen hij verder ging. ”Of je naar de uitleg wil luisteren of niet, ik wil sowieso ook sorry zeggen.. Voor alles”, Zei hij oprecht. Zelfs als ze besloot nu weg te gaan, had hij zich toch geëxcuseerd. Iets wat wel op zijn plek was na alles wat gebeurd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Nukem
Hazel Nukem
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 63
IC posts : 37

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old
Partner: -

Sleepwalking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepwalking Sleepwalking Icon_minitimedi jan 24, 2017 10:02 pm

Met een ijzige blik in haar sprekende ogen keek ze haar aan. Haar wangen had ze licht naar binnen getrokken waardoor ze een akelig boze blik op haar gezicht kreeg. Even had ze hem laten wachten, had ze hem het gevoel gegeven dat hij hier in zijn eentje zou blijven zitten met de boodschap die hij op haar wilde overbrengen nog steeds op het puntje van zijn tong. Maar uiteindelijk vroeg ze hen om één goede reden om hem nog meer van haar tijd te geven. In ieder ander geval was ze opgestaan en weggewandeld, had ze zelfs een excuus niet willen aanhoren. Maar het ging hier niet om eender wie, het ging om Romeo. Hij maakte haar op een zeker niveau zwakker als ze normaal was, raakte haar op plaatste waar ze op dat moment niet geraakt wilde worden. En hoezeer haar lichaam haar ook vertelde dat ze moest opstaan en wegwandelen.. haar hart kon het niet.

De blik die in zijn ogen verscheen benadrukte dat enkel. Verbaasd om haar woorden, verbaasd dat ze hem niet wegstuurde of zelf wegliep. Hazel beet op de binnenkant van haar wang, schoof weer wat verder naar achteren op haar stoel en sloeg haar armen over elkaar. Niet enkel om er wat ruiger uit te zien, ook om zichzelf wat af te schermen voor hem. ’Ik wil heel graag een poging doen om mijn onacceptabel gedrag aan je uit te leggen.’ Haar wenkbrauwen schoten licht gefrustreerd de lucht in. Zijn woorden maakten haar ergens opnieuw boos, misschien omdat ze nogmaals benadrukte dat het echt gebeurd was en het niet een nachtmerrie was geweest. Ze hief een hand op, gebaarde er vluchtig mee dat hij maar moest zeggen wat hij te zeggen had voordat hij ze weer over elkaar sloeg. ’Ik wil het niet goedpraten, alleen maar proberen verklaren.’ Een zucht rolde over haar lippen en ze keek even in het rond, merkte daarbij op dat ze als enige twee in de common room waren over gebleven. Waarom deed ze dit? ’Of je naar de uitleg wil luisteren of niet, ik wil sowieso ook sorry zeggen.. Voor alles.’ Langzaam haalde ze haar armen over elkaar, sloot haar ogen en wreef met een hand over haar voorhoofd. ’Wat moet ik zeggen Romeo?’ Ze opende haar ogen opnieuw en keek hem weer recht in zijn ogen aan. ’Dat het je geraden is dat het een goede verklaring is?’ Kort lachte ze, een melancholiek klinkend geluid. ’Kom, zeg wat je te zeggen hebt. Dan kan ik gaan slapen.’ Proberen te slapen. Vermoeid liet ze haar magere schouders zakken en knipperde langzaam met haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Sleepwalking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepwalking Sleepwalking Icon_minitimedi jan 24, 2017 10:38 pm



time stood still

the way it did before



De houding die ze aan nam, beloofde niet veel goeds. Ergens voelde hij zich wel geïntimideerd. Hij moest nogal wat moeite doen om niet terug op te staan en afstand te maken. Ze triggerde zijn angst een beetje, maar dankzij de drug kon hij het onder controle houden. Hij bleef stilletjes op de stoel zitten, probeerde ook nog een keer zijn handen stil te houden. Zijn knie stuiterde in een onbestaand ritme op en neer; een zenuwtrekje. Maar over het algemeen slaagde hij er in om zijn bedoelingen aan haar duidelijk te maken zonder het onmogelijk ingewikkeld te maken of te moeten zoeken naar woorden.

Tot zo ver had hij namelijk het gesprek ‘voorbereid’. Elke mogelijke uitkomst, elk mogelijk antwoord, had hij proberen te voorspellen. Op elke situatie had hij een reactie bedacht. De vraag was alleen of hij het goed gegokt had. Hij kon zijn tekst wel voorbereiden, instuderen, maar uiteindelijk was er ook interactie. Dingen die hij niet kon voorzien, hoe hard hij ook zijn best had gedaan. Tot nu toe was hij redelijk accuraat geweest. Hij kreeg het gevoel dat ze hem alsnog weg zou sturen, of zelf weg zou gaan. Hij begon het al te accepteren toen ze hem toch verrastte.

’Wat moet ik zeggen Romeo?’ Ze schonk hem een onvriendelijke blik. ’Dat het je geraden is dat het een goede verklaring is?’ Ze lachte weer, spottend, sarcastisch. ’Kom, zeg wat je te zeggen hebt. Dan kan ik gaan slapen.’ Zei ze toen. Meer ongeïnteresseerd kon ze niet op hem overkomen. Hij twijfelde een kort moment of dit wel een goed idee was. Was ze wel oprecht? Hij zou hier gedeeltelijk zijn grote geheim aan haar blootleggen. Informatie geven die hij altijd met de grootste moeite verborgen hield, omdat hij wist dat het zijn zwakke punt was.

Het was een zachte aanraking tegen zijn been, gevolgd door een gewicht op zijn voet, waardoor hij zichzelf bij elkaar kon rapen. Scratch was tegen zijn been aan komen liggen. Blijkbaar vond de grijze kater het ook belangrijk, dat hij het vertelde. Eerlijk zijn, voor zover hij kon. Romeo schraapte zijn keel, richtte zijn blik op zijn handen. De schaamte besloop hem nu al. ”Tijdens de vakantie, toen ik thuis was..”, Begon hij, waarna hij zichzelf stopte. Nee, het ging verder terug. Veel verder. ”Ik woon in een gevaarlijke buurt”, Begon hij opnieuw, zijn kaak verstrakte toen hij met moeite slikte. De zenuwen kwamen weer in hem op. Zou ze hem judgen?

”Ik ben aangevallen”, Gooide hij er toen uit, schrok toen zichtbaar om zichzelf. Hij ademde scherp in. ”En het was niet de eerste keer”, Ging hij met trillende stem verder. ”Ik voel me vaak gewoon niet veilig bij mensen? Soms maken ze me bang. Meestal heb ik het onder controle, deels omdat ik er iets voor neem”, Vertelde hij. Zolang ze maar niet ging vragen naar wat dat ‘iets’ precies was. ”Toen ik jou zag, was het al de verkeerde kant op aan het gaan. De harde geluiden, onverwachtse bewegingen, alles..”, De jongen trok onbewust zijn sjaal weer strakker. ”Het was te veel”, Besloot hij, vouwde zijn handen in elkaar, maar durfde niet opkijken. Ongemakkelijk wachtte hij op een reactie, wat die ook mocht zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Nukem
Hazel Nukem
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 63
IC posts : 37

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old
Partner: -

Sleepwalking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepwalking Sleepwalking Icon_minitimedi maa 21, 2017 4:29 pm

Ze bleef hem aankijken, een genadeloze blik waarmee ze duidelijk maakte dat ze ook wel daadwerkelijk zijn verklaring wilde houden. Haar houding deed misschien anders uitblijken, net zoals de woorden die ze sprak. Maar de blik in haar ogen, de gekraakte blik hunkerde naar een verklaring. En ze hoopte uit het diepste van haar hart dat het een goede verklaring was, zodat ze het gemakkelijker in zich zou kunnen plaatsen. Zodat ze het hem misschien wel kon vergeven. Maar ze twijfelde er enorm aan. Hazel had in de tijd dat ze zlkaar niet gezien hadden amper aan andere dingen kunnen denken. Er waren honderd en een dingen door haar hoofd geschoten die een verklaring konden zijn, maar geen enkele gaf haar een beter gevoel. Even leek het alsof Romeo zich bedacht, alsof hij ging opstaan en zo snel hij kon de common room ging verlaten. Maar na enkele seconden herpakte zich en schraapte hij zijn keel. Hazel hield zich klaar voor wat ging komen.

”Tijdens de vakantie, toen ik thuis was..” Begon hij, maar maakte zijn zin niet af. Hazel fronste haar wenkbrauwen en boog lichtjes naar voren als poging om zijn zachte stem te kunnen horen. ”Ik woon in een gevaarlijke buurt.” Zijn tweede poging leek iets zekerder, al durfde ze zweren dat ze een spier zag samentrekken bij zijn kaak. Hazel knipperde langzaam met haar ogen en keek hem strak aan, als poging om hem aan te sporen om verder te vertellen. ”Ik ben aangevallen.” Zei hij toen resoluut en onmiddellijk ging ze rechter zitten. Met grote ogen keek ze hem aan, deed een poging om zijn houding een betekenis te geven. Maar zoals altijd bij Romeo deed dat nog meer vraagtekens oproepen. ”En het was niet de eerste keer.” Hazel schudde vragend haar hoofd waardoor een pluk haar voor haar gezicht viel. Vluchtig streek ze hem weer achter haar oor. ”Aangevallen?” vroeg ze op fluistertoon en keek in het rond, maar zoals net waren ze nog steeds alleen. ”Ik voel me vaak gewoon niet veilig bij mensen? Soms maken ze me bang. Meestal heb ik het onder controle, deels omdat ik er iets voor neem.” Hazel liet de woorden tot zich doordringen, samen met de manier waarop Romeo ze bracht. Hij zat haast te trillen op zijn stoel en voor een moment dacht ze dat hij ging hyperventileren. ”Toen ik jou zag, was het al de verkeerde kant op aan het gaan. De harde geluiden, onverwachtse bewegingen, alles..” Hij trok zijn sjaal strakker om zijn hals en Hazel zoog haar wangen naar binnen om de emotie die in haar op kwam te verbijten. ”Het was te veel.” Romeo had zijn blik afgewend en durfde haar niet aankijken.

”Waarom ben je bang?” begon ze op fluistertoon, een twijfelachtige ondertoon hoorbaar in haar stem. ”Oke er zijn enge mensen op de wereld, dat weet ik.” De vrienden van haar ouders waren nu ook niet meteen de meest vredelievende mensen. ”Maar bang van mij? Ik snap het niet Romeo, ik zou je toch nooit pijn doen? Tenzij het is om mezelf te verweren.” Ook Hazel wendde haar blik naar beneden. ”Kijk naar mij, ik ben niets tegenover jou.” Hij was zoveel sterker, zowel fysiek als met spells. Opnieuw voelde ze de grip van zijn vingers op haar keel. Hazel slikte. Ze wist niet hoe ze zich moest voelen, en al helemaal niet waarop ze moest reageren. Op het feit dat hij was aangevallen? En dat het niet de eerste keer was? Het feit dat hij bang was? Dat hij iets moest innemen om te kunnen functioneren? Dat hij haar als een bedreiging zag? Voorzichtig keek ze weer omhoog, over de tafel richting Romeo. Ze kon het allemaal zo moeilijk plaatsen, zag de verbanden totaal niet. ”Waarom ben je zo?” vroeg ze uiteindelijk en doofde de kaars die voor haar op tafel stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

Sleepwalking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepwalking Sleepwalking Icon_minitimewo maa 22, 2017 1:47 am



time stood still

the way it did before



Het was het moment van de waarheid. Die zin had nog nooit zoveel gewicht bevat als nu. Hij moest haar de waarheid vertellen, deels. En ze zou hem er om beoordelen. Of hij het wel waard was, of hij haar tijd en energie verdiende. Had hij zich ooit zo nerveus gevoeld als nu? Meestal kon het hem niet veel schelen, hoe mensen over hem dachten. Het omgekeerde was meestal ook redelijk negatief. Zijn mening over mensen in het algemeen zou hij nooit echt verkondigen. Hij vond mensen en hun aanwezigheid meestal maar niks. Bleef liever zo ver mogelijk uit hun buurt, tenzij hij hen nodig had voor iets. Een hele opgave op een school, op een internaat, maar hij redde zich. Amper, maar toch. Hij vocht zich er meestal door.

Maar nu was het heel anders. Hij stelde zich zo enorm kwetsbaar op. Als het niet aan Scratch had gelegen, had hij het niet gedaan. Romeo merkte wel dat Hazel doorheen zijn uitleg een andere houding aan nam. Niet meteen begrijpend, maar iets minder aanvallend dan eerst. Het hielp wel. Met moeite kreeg hij er zijn hele uitleg uit. Het kwam allemaal vast verwarrend over, maar het zou genoeg moeten zijn om haar conclusie te trekken. ”Waarom ben je bang?” Was haar eerste reactie. Zachtjes, hij hoorde het bijna niet. ”Oke er zijn enge mensen op de wereld, dat weet ik.” Ging ze verder, maar nog steeds op een twijfelachtige toon. ”Maar bang van mij? Ik snap het niet Romeo, ik zou je toch nooit pijn doen? Tenzij het is om mezelf te verweren.” Zei ze toen. ”Kijk naar mij, ik ben niets tegenover jou.”

De jongen vocht tegen zijn tranen. Scratch gaf hem zachtjes een kopje. Het was heel gek hoe dat oude ding telkens zijn emoties leek aan te voelen. ”Ik ben niet bang dat jij mij pijn doet,” Zei hij, zijn keel zat nu helemaal dicht geknepen. Hij onderbrak zichzelf en slikte moeizaam de emoties weg. ”Ik ben bang dat je me onbewust boos maakt en dat ik jou dan pijn doe”, Ging hij verder. Verwoed veegde hij met zijn mouw langs zijn kaak om die ene ontsnapte traan weg te vegen. Hij huilde veel de laatste tijd. ”Waarom ben je zo?” Vroeg ze na een stilte. Ze doofde de kaars, die toch al volledig uitgebrand was. Het was een mooi voorbeeld voor hoe hij zich voelde. Uitgedoofd, opgebrand.

Het bleef deze keer stil van zijn kant. Waarom was hij zo? Het was geen vraag waar hij zo antwoord op zou kunnen geven. Hij kon het sowieso al moeilijk onder woorden brengen voor zichzelf. Was het echt de schuld van zijn moeder, of had het ergens in hem gezeten? De agressiviteit, was die er achteraf bij gekomen of was hij er mee geboren en had zijn moeder het naar boven gehaald? Hij schudde zijn hoofd lichtjes heen en weer. ”Ik weet het niet”, Gaf hij uiteindelijk toe. ”Het is na verloop van tijd gewoon zo geëvolueerd denk ik?” Ging hij verder, maar het was niet eens echt een antwoord. ”Ik heb er niet om gevraagd zo te zijn”, Fluisterde hij, ook deels tegen zichzelf. Hij vouwde zijn vingers door elkaar en kneep zowat zijn eigen handen fijn. Eindelijk maakte hij opnieuw oogcontact. ”Als je me niet meer wil zien dan snap ik dat”, Vervolgde hij, waarna hij op zijn tong beet, bang dat ze inderdaad zou bevestigen dat hij uit haar buurt moest blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Sleepwalking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepwalking Sleepwalking Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepwalking
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: common rooms :: slytherin-
Ga naar: