IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Bubble baths and subtle paths KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Bubble baths and subtle paths

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

Bubble baths and subtle paths Empty
BerichtOnderwerp: Bubble baths and subtle paths Bubble baths and subtle paths Icon_minitimema jan 09, 2017 10:14 pm

Nadat Isla de commonroom had verlaten begon ze gelijk te speculeren of het wel slim was wat ze had gedaan. Natuurlijk wist ze dat dit niet hoefde betekenen dat ze gelijk geslachtsverkeer hoefden te ondergaan, of zelfs minder, maar ze dacht dat ze die hint misschien wel had gegeven. Maar Isla was niet van plan om een minnespel te spelen met een jongen die ze diezelfde dag had ontmoet. Zo hadden haar paps en mams haar niet toegevoegd. Om de een of andere manier waren die twee personen ook waar ze zich de hele tijd schuldig naar voelde, alsof ze een soort misdaad had begaan door flirterig naar Damian te doen. Ugh, de struggles waren te groot.

De badkamer was ze zonder problemen binnen gekomen. Het meisje zat nu met haar mantel om naar het stromende water te gluren en genoot van de geur van het verse sop. Zou hij nog komen? Toen ze geluiden hoorde stond ze op, haar lichaam nog altijd bedekt door de zwarte lange stof. "Je bent er," mompelde ze met een lach.

Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Carter
Damian Carter
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 107
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (january 4)
Partner: You know what they say, once you go black...

Bubble baths and subtle paths Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bubble baths and subtle paths Bubble baths and subtle paths Icon_minitimema jan 09, 2017 10:28 pm

Hij hoopte dat ze geen verwachtingen had. Andere kerels zouden het misschien leuk vinden en meteen op haar afspringen (letterlijk). Maar Damian voelde die neiging niet, hij zat zo niet in elkaar. Maar god, zijn gedachten dreven af en toe af en een gemeen stemmetje vroeg zich af of hij niet gewoon als die andere kerels was.

Nadat Damian zijn zwembroek had aangedaan, en een nieuw shirt, was hij vrijwel meteen richting de badkamer gelopen. Zijn gedachten werkten op topsnelheid. Hij had er alle vertrouwen in dat Isla een goed meisje was. Bedoel, zo'n kluns als zij... Hij had andere studenten gezien, onder andere van zijn eigen afdeling, en hij hoopte vurig dat ze niet als hen was. Bij de ingang zei hij het wachtwoord en ging naar binnen. Het was er heerlijk warm en rook naar zeep. Het was een vrij grote ruimte die grotendeels in beslag werd genomen door iets dat leek op een zwembad. Aan de zijkant van het zwembad stonden er verschillende kranen waar, zo wist hij, verschillende zeep soorten uit konden stromen.

Aan het water zat Isla, gekleed in haar zwarte mantel. "Zwart staat je zo goed...", fluisterde hij en wist dat ze het niet gehoord had en hij was blij. "Je bent er," hij glimlachte terug en voelde zich nogal schaapachtig. De jongen ging naast haar zitten en floot zachtjes, "Nu weet ik waarom studenten klassenoudste willen worden. Wat een luxe!", hij maakte een gebaar met zijn armen en keek vervolgens naar Isla. "Naar mijn weten ben jij geen klassenoudste", een grijns speelde rond zijn lippen, "Hoe kom jij dan aan dat wachtwoord?". Zij voeten bengelden in het water, het was aangenaam warm. "Maar goed, we kwamen voor het bad", zei het vervolgens en trok zijn shirt een tweede maal uit, legde die aan de rand van het zwembad naast de aanwezige handdoeken en dook het bad in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

Bubble baths and subtle paths Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bubble baths and subtle paths Bubble baths and subtle paths Icon_minitimema jan 09, 2017 10:45 pm

De bruine ogen van het meisje gleden over zijn lichaam, en ze waren blij een zwembroek te vinden. Ze bleef echter niet te lang naar de stof kijken aangezien dat ook voor de nodige ongemakkelijkheid kon zorgen (hehe). De zenuwen verdwenen toen Damian begon met praten, het voelde gelijk weer relaxed en ontspannen aan. "Ik heb zo mijn geheimpjes," grijnsde ze terwijl ze de jongen plagend duwde. Voor hij antwoord gaf, was Damian op gestaan en trok wederom zijn shirt uit. Omdat hij met zijn rug naar haar toe stond kon Isla alle gezichten trekken die ze wilde, en daarom koos ze voor het oh-mijn-god-help gezicht. Hoe dat er dan ook mocht uit zien. Na een zachte plons stond ze zelf ook op.

Ze knoopte de mantel los en liet de stof naast zich neer vallen. Ze stelde zich nu zo'n romantisch, ik-ga-seks-hebben filmmoment voor maar hoopte toch dat ze die voorlopig nog kon uitstellen, of een jaar ofzo. Maar gelukkig leek Damian er ook zo over te denken, aangezien hij in de afgelopen 5 minuten geen move had willen maken. Want ja, zo snel kon Isla de situatie peilen uiteraard. Maar Damian leek haar ook niet het type om zoiets te doen. Het meisje liep dichter naar het bad, en liet haar tenen in het water zakken. De eerste reactie was een wat brandend gevoel aangezien ze nogal wintertenen had over gehouden aan de kou buiten. Ze negeerde het echter en liet zich al vrij snel in het aangename warme water zakken. "Oh god, Damian." Murmelde ze zachtjes, "dit is echt het beste idee ooit.. Al zeg ik het zelf." Grijnsde ze, waarna ze wat schuim pakte en naar hem toe blies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Carter
Damian Carter
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 107
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (january 4)
Partner: You know what they say, once you go black...

Bubble baths and subtle paths Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bubble baths and subtle paths Bubble baths and subtle paths Icon_minitimema jan 09, 2017 10:55 pm

De sfeer die er eerder had gehangen was snel verdwenen. Het was niet verkeerd, de sfeer, maar het zorgde voor een knoop in zijn borst en hij was blij dat het weg was. Voor nu althans. "Ik heb zo mijn geheimpjes", oh wauw dat klonk... uhum. "Zo merk ik", zei hij grijnzend voordat hij het water opzocht. Het was verwarmend na kletsnat en koud te hebben rondgelopen door de regen. Damian deed een paar slagen onder water voordat hij zich draaide en terug naar boven kwam, zijn hoofd schuddend en water uit zijn gezicht halend. Hij zag nog net hoe Isla haar mantel uit deed en het water in gleed. Hij liet zijn gezicht half onder water gaan en blies al zijn adem uit in bubbels. Hij ging schreeuwen anders.

"Oh god, Damian." Murmelde ze zachtjes, ze mocht zijn naam niet zo zeggen besloot hij resoluut. "dit is echt het beste idee ooit.. Al zeg ik het zelf.", hij haalde zijn neus op toen de bubbels in zijn gezicht terecht kwamen. "De eer is geheel de uwe, my lady", hij wreef het schuim uit zijn gezicht. Kort daarna zwom haar richting uit, onder water en kwam voor haar terug naar boven waar hij water in haar gezicht spoot, revenge. Lachend zwom hij terug weg op zijn rug, stampend met zijn voeten waardoor hij golven creëerde. "Aaaaah, ik wil hier niet meer weg", zei hij terwijl hij op zijn rug bleef drijven. Damian hield van water, hij hield van zwemmen en erin ravotten. Een waterrat, had zijn vader hem ooit genoemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

Bubble baths and subtle paths Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bubble baths and subtle paths Bubble baths and subtle paths Icon_minitimema jan 09, 2017 11:05 pm

Het warme water voelde nog erger als een deken dan dat het warme kasteel had gedaan. Jezus wat voelde dit intens goed. Isla snapte niet waarom ze dit niet vaker deed, al bleek samen badderen toch leuker dan alleen. De sfeer was goed, relaxed en zonder zorgen. Soms was dat gekke gevoel even weg, maar soms kwam deze ook weer terug. Toen ze water in haar gezicht kreeg giechelde ze zachtjes en wreef in haar ogen. "Damian!" Riep ze lachend waarna hij snel weg zwom en zij nog een golfje water in haar mond kreeg. Ze kuchte kort en genoot daarna een moment van de stilte die er hing. "Warm en nat is wel beter dan koud en nat he?" Grijnsde ze, waarna ze zich pas besefte hoe intens verkeerd dat klonk. Haar wangen kleurden meteen knalrood. "Je snapt wel dat ik dat niet zo bedoelde he," zei ze verlegen.

Ze stond op en draaide zich om uit het bad, ze had ooit een heerlijke douchemiddel gekregen van haar moeder, de kleinste druppels roken al ontzettend sterk. Isla had het snel in haar mantel gestoken voor ze de commonroom uit was gelopen. Ze voelde zich toch wel erg kwetsbaar in haar bikini, vooral omdat het zowel van voor als achter niet veel bedekte. Met haar rug naar Damian toe (om zijn blik niet te hoeven zien) bukte ze naar voor om het flesje uit de zak te grissen. Dit deed ze allemaal in een snel tempo om zo rap mogelijk weer tussen de bubbels verscholen te zitten. Ze liet drie druppels in het bad vallen en vrijwel direct verspreidde zich een heerlijke geur van dennen en bos door de badkamer. Isla liet zich het water weer inglijden en keek naar Damian. "Ik vind dit leuk," glimlachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Carter
Damian Carter
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 107
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (january 4)
Partner: You know what they say, once you go black...

Bubble baths and subtle paths Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bubble baths and subtle paths Bubble baths and subtle paths Icon_minitimema jan 09, 2017 11:28 pm

Hij genoot oprecht van hun momentje, als hij het zo mocht noemen. Terwijl hij op zijn rug lag keek hij naar het loodraam waar een zeemeermin was op afgebeeld. Ze leek totaal niet op wat Dreuzels als zeemeerminnen aanzagen. Het was een wezen met een groene huid, visachtige kop en lange rode haren die veel weg hadden van octopus tentakels. De afbeelding bewoog, zoals velen deden in de magische wereld. Damian hief zijn hoofd wat uit het water toen Isla sprak om haar beter te verstaan. "Warm en nat is wel beter dan koud en nat he?", hij staarde even naar haar en begon te lachen. Door het lachen liet hij zich weer in het water zakken en kreeg bijna een slok water binnen. Hij zag hoe ze volledig rood kleurde, hij zwom naar haar toe, "Ik begrijp wat je bedoelt. Nu je het zegt, mijn shirt ligt nog in jullie common room", waarna hij weer van haar weg zwom en zo een kort baantje trok en terug keerde. Damian draaide zich snel terug om toen hij zag dat Isla half uit het bad was gekropen en deed maar alsof hij nog zwom. Het was niet dat hij niet wilde kijken maar er was nog zoiets als respect. En respect stond boven lust.

Hij hoorde hoe ze terug het bad in gleed waardoor hij het veilig achtte om terug om te kijken. Hij zwom een derde maal haar richting uit en werd belagen door een heerlijke geur. De jongen vermoedde dat ze iets in het bad had gedaan. Het rook naar het bos waar hij woonde. "Ik vind dit leuk," hij bleef voor haar drijven en knikte. Het bleef even stil waarbij Damian even zijn ogen sloot en gewoon genoot. De geur bleef sterk hangen en moest hij niet in water liggen dan had hij bijna geloofd dat hij in het bos was. "Isla", zei hij nog steeds met zijn ogen gesloten, "bedankt om... dit met me te delen", zei hij zachtjes. Hij wist niet echt vanwaar het kwam maar het voelde goed. Hij deed zijn ogen open en zocht contact met de hare waarna hij glimlachte. Even wilde hij haar gezicht aanraken, gewoon om te testen of het echt was en voordat hij het besefte had hij het ook gedaan. De jongen had haar wang slechts kort gestreeld, als voor een haar uit haar gezicht te halen. "Euhm sorry, ik euh... was in gedachten verzonken?", zei hij oprecht en wist eigenlijk niet wat hij moest zeggen. Good job Carter, just scare her away. "Ik ben niet zo...", mompelde hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

Bubble baths and subtle paths Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bubble baths and subtle paths Bubble baths and subtle paths Icon_minitimema jan 09, 2017 11:44 pm

Toen Isla hoorde wat hij zei moest ze lachen. "Haha, serieus, gekkie." Grinnikte ze terwijl ze zich op haar rug liet draaien en even haar ogen sloot. "Heeft iemand je trouwens gezien, of niet?" Vroeg ze vervolgens, niet zeker wetend of ze echt alleen waren geweest op dat moment van de avond. Zich herinnerend dat ze eigenlijk niks had gegeten omdat ze het avondmaal hadden geskipt. "Om eerlijk te zijn is er niemand anders met wie ik dit zou willen delen," zei ze met een vriendelijke glimlach terug. Ze voelde hoe hij dichterbij schoof omdat het water lichte golfjes maakte, zijn hand reikte uit naar haar wang en haar adem stokte in haar keel. Een beetje geschrokken keek ze in zijn ogen en wist niet echt iets uit te brengen. Was dit zijn move? Wat moest ze doen? Isla kon niet zeggen dat ze het heel naar vond, het was immers maar een vinger op zijn wang, maar ze was niet klaar om zo'n stap te zetten; hoe goed het ook mocht voelen.

Ze glimlachte echter, toen hij begon met spreken. "Het is niet erg," verzekerde ze hem terwijl ze zijn hand pakte en er een bemoedigend in kneep, de aanraking sleepte nog even na en ze bleef hem aankijken. Isla taste af, ze voelde gekke dingen die ze niet eerder had gevoeld. Of ze verliefd op hem was? Dat wist ze niet, mocht het zo zijn wilde ze daar niet te snel aan toegeven aangezien ze nu pas begon met sociaal zijn en ze dus niet te hard van stapel wilde lopen. Wie weet was het gewoon iets water bij hoorde (al was in bad zitten met een ongeveer vreemde niet echt het idee dat haar ouders haar wilden meegeven, vermoedde ze). Ze was er wel vrij zeker van dat ze iets lustigs voelde, en dat beangstigde haar. Ze voelde zich, als eerder genoemd, schuldig naar haar ouders en ook tegenover Damian. Ze wilde hem niet zien als een object, en dat deed ze ook zeker niet, dus ze wilde die indruk ook niet wekken. Isla wist niet wat het was, ze werd ouder, misschien was dat het.

Het meisje nam bewust een beetje afstand van de jongen. Enerzijds hoopte ze dat het gekke gevoel over ging, anderzijds was ze er ook vreselijk nieuwsgierig naar en wilde ze dat het voortzette. "Dus, denk je dat je de PUISTEN gaat halen?" Misschien was nu geen goed moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Carter
Damian Carter
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 107
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (january 4)
Partner: You know what they say, once you go black...

Bubble baths and subtle paths Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bubble baths and subtle paths Bubble baths and subtle paths Icon_minitimema jan 09, 2017 11:59 pm

Ze lachte kort, geen idee of ze om hem lachte of de situatie. Toen ze vroeg of iemand hem gezien had grinnikte hij, "Ja dat was nogal gênant... ik was aan het twijfelen of ik nu echt mijn broek moest laten drogen en...", hij maakte een gebaar met zijn hand die weinig betekende, "Die kerel is gewoon doorgelopen", hij grijnsde schaapachtig. Eerlijk gezegd wilde hij dat moment liefst zo snel mogelijk vergeten. Achteraf gezien was het eigenlijk ook zo belachelijk. Waarom had hij zelfs maar even gedacht dat ze serieus meende dat hij zijn broek daar kon drogen?
Aan de andere kant was ze serieus geweest over het bad nemen.

Damian was eerlijk gezegd ietwat geschrokken van zichzelf. Hij was zich zelden bewust van het non-verbale gedrag van een ander. Maar hij wist vrijwel zeker dat Isla niet bepaald op haar gemak was. Hij vloekte binnensmonds en wist niet wat te doen behalve zich verontschuldigen. Tot zijn opluchting reageerde ze niet emotioneel. Ze schreeuwde niet, lachte hem niet uit en rende ook niet weg. In tegendeel, ze nam kort zijn hand vast en kneep er in. Hij liet zijn adem gaan die hij onbewust had ingehouden. "Het is niet erg," hij glimlachte oprecht en opgelucht naar haar en liet zijn hand terug in het water zakken. Even bleef ze hem aankijken tot hij oogcontact moest breken. Een scheve glimlach speelde op zijn lippen en nam wat afstand tussen hen.

"Dus, denk je dat je de PUISTEN gaat halen?", vroeg ze vervolgens, blij dat ze een gesprek probeerde aan te knopen met hem. "Ik heb nog een anderhalf jaar om me daar zorgen over te maken", hij wuifde met zijn hand, "Ik heb nooit veel moeite gehad met studeren. Eerlijk gezegd twijfelde de sorteerhoed of ik in Ravenclaw of Slytherin zou terecht komen", het was geen leugen. Maar Damian had ongeduldig gezegd dat het hem geen reet kon schelen waarna hij in Slytherin werd ingedeeld. "Voor fabeldieren ga ik voor niets minder dan Uitmuntend", wat overigs de hoogste score was, "Al hoop ik dat ook te halen voor Transfiguratie", hij hoopte om op al zijn vakken een hoge score te halen. Maar hij wist waar zijn sterktes en zwaktes lagen. En hij wist hoe moeilijk de PUIST examens waren. "En jij, ik verwacht op z'n minst ook een Uitmuntend voor jouw Verzorging voor Fabeldieren. Anders vrees ik dat we elkaar niet meer kunnen zien of spreken".
Terug naar boven Ga naar beneden
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

Bubble baths and subtle paths Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bubble baths and subtle paths Bubble baths and subtle paths Icon_minitimedi jan 10, 2017 1:16 pm

Een lach klonk door de ruimte, het idee alleen al dat iemand hem had zien rommelen met zijn broek. Een Slytherin in de commonroom van Gryffindor die zijn kletsnatte broek te drogen wilde leggen, dat kon wel voor wat blikken zorgen ja. Tegen de badrand aanleunend bestudeerde Isla haar tenen die ze uit het water had gestoken. Ze wiebelde er kort mee en ademde zachtjes in en uit, de warmte tot het uiterste aan het benutten. Wat een heerlijkheid. Damian's stem klonk als een zacht gebrom door haar oren, het was niet onprettig maar ze merkte dat ze moeite moest doen goed op te letten en niet weg te dommelen. "Ah, meen je dat? En dan vraag ik me toch af waarom ze voor Slytherin hebben gekozen." Grijnsde ze, terwijl ze nu een oog opende om hem aan te kijken. Isla luisterde verder naar hem, en speelde met haar vingers door het water. "Hm," kwam er zacht uit haar mond. "Over Fabeldieren maak ik me geen zorgen, Transfiguratie net zo min. Maar toverdranken, poeh, dat wordt nog een werk." Antwoordde ze. "De theorie van kruidenkunde is het ook niet echt met me eens moet ik eerlijk bekennen." Ging ze verder, terwijl ze hem schuin aankeek en de druppeltjes op zijn lijf volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Carter
Damian Carter
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 107
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (january 4)
Partner: You know what they say, once you go black...

Bubble baths and subtle paths Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bubble baths and subtle paths Bubble baths and subtle paths Icon_minitimedi jan 10, 2017 3:29 pm

Hij plaatste zich naast haar aan de rand van het bad, op enige afstand. Zijn hoofd en armen rustten op de rand uit het water en zijn benen dreven voor zich uit. Nadat hij vertelde hoe de Sorteerhoed had getwijfeld voelde hij haar staren. Hij liet zijn hoofd wat opzij zakken om haar te kunnen zien. Ze had maar één oog open en hij wist waarom. Hier liggen was zo relaxerend, als hij niet zou opletten dan zou hij wegzakken in een sluimerende slaap. Isla vroeg waarom de hoed uiteindelijk voor Slytherin had gekozen. "Mijn zus zei dat het kwam door mijn arrogantie", hij haalde zijn schouders op, "Zo'n charmante kerel als ik, geen idee waar ze dat van haalt".

De jongen voelde zich wegzakken, letterlijk en figuurlijk. Terwijl hij sprak over zijn PUISTen duwde hij zich uit het water en liet enkel nog zijn benen in het water bengelen. Hij zag hoe ook Isla moeite had met haar ogen open te houden. Damian luisterde met zijn hoofd in zijn handen, zijn ellebogen steunden op zijn dijen. "Ik heb een rothekel aan Toverdranken en Kruidenkunde", het waren de enige vakken waar hij echt moeite voor moest doen. Hij zag het nut wel van de vakken, hij had ze tenslotte hard nodig voor zijn fabeldieren, maar het was zo vermoeiend. "Ik twijfelde even om ze te laten vallen na mijn SLIJMBAL examens maar ik heb ze nodig, dusja", hij wreef door zijn haar en keek naar de druppeltje die van zijn haar naar beneden vielen.

Meet zachte plof liet hij zich (gecontroleerd) achterover vallen. Het viel hem op hoe warm het was zelfs uit het water. Magie deed wondervol dingen. "Ik krijg mijn klop...", mompelde hij zachtjes en keek vanuit zijn ooghoeken naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

Bubble baths and subtle paths Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bubble baths and subtle paths Bubble baths and subtle paths Icon_minitimedi jan 10, 2017 6:29 pm

De jongen hees zich op uit het bad, wat weer een uitzicht opleverde. Isla draaide expres haar hoofd van hem weg en staarde naar de zeemeermin op het raam. "Ik kan me wel iets voorstellen bij die arrogantie," antwoordde Isla met een grijnsje. Haar ogen gleden terug naar de getinte huid van Damian. "Meh, kruidenkunde vind ik leuk in de praktijk. Mijn moeder is er lyrisch over, maar de theorie krijg ik niet in mijn hoofd." Zei ze, waarna ze zichzelf ophees uit het bad en naast hem ging zitten. De jongen was inmiddels achterover gaan liggen en staarde naar het plafond. "Toverdranken kan me daarentegen wel echt verrotten." Vervolgens antwoordde Damian met iets wat ze niet duidelijk verstond. "Hm? Wat zei je?" Het meisje prikte in zijn buik. "Je moet wat duidelijker praten, waus." Grinnikte ze waarna ze het bad weer in plofte en de golfjes omarmde. Het fijne was dat de magie er voor zorgde dat het bad warm bleef, water hoefde niet opnieuw bijgevuld te worden.

Toen de jongen lui bleef liggen schepte ze een golf over hem heen en wachtte tot hij haar aan zou kijken. Ze hoorde hem kuchen en keek hem triomfantelijk aan. "Kom je bij me in 't water? Of blijf je zo ongezellig aan de kant liggen," ze waadde naar hem toe en pakte zijn hand om hem zachtjes het water in te trekken. De ruimte tussen hun in was minimaal en ze voelde hoe zijn huid die van haar raakte. Isla durfde niet omhoog te kijken, wetende dat hun gezichten bijna raakte. Na diep inademen draaide ze van hem af en dook in het water. Onderwater beloofde ze zichzelf dat ze nu echt zou ophouden met dat gekke gedoe. Toen ze weer boven kwam keek ze hem aan. "Dus, hoe heten je hippogrieven?" Vroeg ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Carter
Damian Carter
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 107
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (january 4)
Partner: You know what they say, once you go black...

Bubble baths and subtle paths Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bubble baths and subtle paths Bubble baths and subtle paths Icon_minitimedi jan 10, 2017 7:16 pm

"Ik kan me wel iets voorstellen bij die arrogantie," hij keek gespeeld gemeen naar Isla en duwde met zijn twee handen zoveel mogelijk water in haar gezicht. "Schaam je!", zei hij met een gespeelde diepe stem en duwde nog wat water in haar gezicht.
Nadat hij op de rand was gaan zitten volgde Isla algauw zijn voordeel. Hij lag neer en had een uitzicht op haar rug. Ze spraken over enkele vakken. "Kruidenkunde en toverdranken zijn zo belangrijk voor het zelfstandig verzorgen van fabeldieren, dat is dan ook de enige reden waarom ik het volg en voor een PUIST ga", waarna hij zijn ogen sloot en zich richtte op zijn ademhaling.

Damian werd echter ruw uit die rust toestand gehaald toen hij een vinger in zijn buik voelde. Het was dat hij een laagje spieren had die de prikkels onderdrukten. Maar de jongen was vrij gevoelig voor kriebels. En hij wilde niet dat Isla dat zou weten want hij had zo'n vermoeden dat zij dat wel eens zou durven uit te buiten. Hij volgde vanuit zijn ooghoeken hoe ze het water terug in gleed. De jongen werd nogmaals gestoorde, deze keer door een golf koude water. Hij had een slok binnen gekregen en kuchte die uit. Damian rolde op zijn zij, keek en luisterde naar het meisje die naar hem toe was gekomen. Ze nam zijn hand en trok hem zachtjes het water in. Het werd stil en in zijn gedachten smeekte hij dat ze op zou kijken. Maar ze draaide zich om en dook weg. Damian liet zich, hoofd eerst, in het water glijden en bleef even onder. Was het water maar wat kouder, dan kon hij afkoelen.

"Dus, hoe heten je hippogrieven?", hij waadde naar haar toe, "Helos en Aria, we verwachten binnenkort nog een derde", hij zwom tot voor haar, waar zijn tippen nog net aan de bodem konden. "Welke fabeldieren zou jij willen?", het was zo uitzonderlijk dat hij met iemand over fabeldieren kon spreken. Na een tijdje zwom hij langs haar en nam haar hand vast, "Kom mee", en zwom verder tot bij de vele kranen die aan het bad stonden. Hij opende één waar enkel water uit stroomde dat een soort waterval vormde. Hij ging onder het water staan, tussen de druppels door kon hij haar nog net zien en trok haar ermee onder. Damian besefte algauw dat hij een beest tevreden voelde grommen in zijn borst. Blij dat zij er was, blij dat ze dat niet van hem weg zwom, blij dat ze diep vanbinnen hem ook opzocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

Bubble baths and subtle paths Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bubble baths and subtle paths Bubble baths and subtle paths Icon_minitimedi jan 10, 2017 7:56 pm

"Jup zelfde verhaal, anders kom ik nooit ergens met mijn passie. M'n broer probeerde er altijd in te stampen hoe belangrijk het was, en kijk waar hij nu is." Glimlachte ze, terwijl ze keek hoe Damian zich door het water bewoog en naar een van de kranen toe zwom. Voor ze het wist werd ze onder het kletterende water getrokken. De harde stralen voelde als een soort massage op haar huid en genietend sloot ze haar ogen. "Och, dit is fijn." Alsof ze de spanning van haar schoolwerk even van zich af kon laten glijden en zich volledig kon relaxen. Ze glimlachte in zichzelf, blij om te zijn waar ze nu was.

"Een feniks of draak," mompelde ze na een poos een antwoord op zijn vraag. Wetende dat ze twee redelijk onmogelijke dieren opnoemde. Alhoewel, Damian had ook een draak tussen zijn collectie zitten. "Ik weet niet of ik zelf veel fabeldieren wil houden. Ik heb liever één of twee fabeldieren die met me mee kunnen reizen naar plekken waar ik anderen onderzoek." Legde ze uit, waarna ze onder het water vandaan stapte en zich naar hem toe draaide. Isla kneep haar haren uit en veegde nogal nutteloos wat druppels van haar buik. "Reizen is ook een passie, zie je." En dan was het niet te praktisch om een groot aantal dieren thuis te hebben die op haar zouden rekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Carter
Damian Carter
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 107
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (january 4)
Partner: You know what they say, once you go black...

Bubble baths and subtle paths Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bubble baths and subtle paths Bubble baths and subtle paths Icon_minitimedi jan 10, 2017 8:14 pm

"Wat doet je broer dan? Is hij verzorger van Fabeldieren?", Damian vermoedde van wel. Al zou het vrij toevallig zijn dat ze beide een broer of zus hadden die ook interesse toonde in fabeldieren. Misschien was het een familie trekje. Al waren zijn ouders nooit geen grote fans geweest van fabeldieren.
Ze bleven even onder het water, hij hoorde hoe Isla van de stroom genoot. Hij zelf boog zich zodanig dat het water op zijn rug neer kletterde en zijn spieren losmaakte. "Een feniks of draak," zei ze plots en even dacht ze dat ze doelde naar zijn tattoo. Hij vond het nogal duidelijk dat het een feniks was. Damian had pas na enkele seconden door dat ze het over houden van fabeldieren had. "Een draak vergt veel onderhoud", hij wist het. Hij had een draakje, met nadruk op "je". De enige reden waarom hij een draak had was omdat zijn draak, Elias, een mislukking was.

Isla stond op vanonder het water en Damian volgde kort erna haar voorbeeld terwijl ze sprak. Hij humde even, hij had dat probleem ook al even door en wilde die niet onder ogen zien. "Newt Scamander voerde zijn fabeldieren mee in een magisch uitvergrootte koffer", maar dat vond hij zelf niet meteen de oplossing. Ondertussen ging hij met zijn hand door zijn haren en over zijn gezicht. "Reizen is ook een passie, zie je.", hij wrong de pijpen van zijn broek uit terwijl hij sprak, "Ik begrijp je, ik wil zelf de wereld rondreizen na mijn studies. Eerst naar Egypte om Sfinxen te observeren", gevaarlijke maar legendarische dieren.

Ze gingen beiden langs de rand van het bad terug naar hun handdoeken (en Isla haar mantel). "Nog even en mijn huid rolt eraf", hij keek naar zijn vingers die volledig gerimpeld waren en toonde ze aan Isla. Die liep naast het bad waarbij haar een duw gaf waardoor ze terug het water in donderde. De jongen lachte kort en bukte zich naar de rand van het bad, "Ik kon het niet laten", grijnsde hij en stak zijn hand uit om haar terug uit het water te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

Bubble baths and subtle paths Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bubble baths and subtle paths Bubble baths and subtle paths Icon_minitimeza jan 14, 2017 7:02 pm

Isla keek hem aan terwijl hij sprak "onderzoeker vooral. Maar hij heeft ook het een en ander met zich meereizen. Heb hem een poos niet gezien." Isla klonk een beetje teleurgesteld, maar dat was ze ook. Ze wilde haar broer graag zien, maar Noah had het druk en dat kon ze ook respecteren. "Afgezien van wat brieven hebben we weinig contact, hij zit ergens in Oost-Europa nu." Ze speelde met wat overgebleven schuim maar merkte dat haar lichaam wat meer zichtbaar werd in het nog warme water. Isla vond lichaamsdelen er altijd wat vreemd uitzien onderwater en wiebelde dan ook met haar tenen terwijl ze er gebiologeerd naar staarde.

"Ja, er zal wel een oplossing voor zijn." Toen Damian over Sfinxen begon, richtte ze haar blik naar hem toe. "Poeh, dat lijkt me gaaf. Wel een beetje eng." Voegde ze het laatste er zachtjes aan toe. "Ja, feniksen zijn wel een passie, samen met draken dus die wil ik gaan opzoeken op mijn reizen." Concludeerde ze terwijl ze samen het bad uitstapten waarna Isla een handdoek om zich heen sloeg, maar vervolgens met stof en al het water terug ingeduwd werd. Met een quasi-boze blik keek ze naar Damian en ze kuchte toen ze bovenkwam. "Oh ja, Carter? Ga je het zo spelen?" Grijnsde ze zachtjes. Ze kwam voor een tweede keer uit het water en had het geluk dat er meerdere handdoeken ter beschikking waren. Onschuldig droogde ze zichzelf af. Ze wilde iets hebben waarmee ze hem kon stangen en ze wist dat een van de opties haar opmerkingen van eerder op de avond waren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Bubble baths and subtle paths Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bubble baths and subtle paths Bubble baths and subtle paths Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Bubble baths and subtle paths
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: Prefects bathroom-
Ga naar: