|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 7:27 pm | |
| - Emily Green schreef:
- @ Scarr, als je een topicje opent dan wil ik gerust binnen wippen met Damian ^^
Kellogs alsjeblieft, gedraag je |
|
| |
▲ Emily Green Ravenclaw Aantal berichten : 47 IC posts : 32 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years (11 February)Partner: Your mind is just a program And I'm the virus | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 7:34 pm | |
| - Romeo Haris schreef:
- Emily Green schreef:
- @ Scarr, als je een topicje opent dan wil ik gerust binnen wippen met Damian ^^
Kellogs alsjeblieft, gedraag je NIEMAND ANDERS ZAG DAAR IETS VERKEERDS IN BEHALVE JIJ WEER JA xD |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 7:38 pm | |
| - Emily Green schreef:
- Romeo Haris schreef:
- Emily Green schreef:
Kellogs alsjeblieft, gedraag je NIEMAND ANDERS ZAG DAAR IETS VERKEERDS IN BEHALVE JIJ WEER JA xD Oh dus nu is het mijn fout??? |
|
| |
▲ Emily Green Ravenclaw Aantal berichten : 47 IC posts : 32 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years (11 February)Partner: Your mind is just a program And I'm the virus | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 7:51 pm | |
| - Romeo Haris schreef:
- Emily Green schreef:
- Romeo Haris schreef:
- Emily Green schreef:
Kellogs alsjeblieft, gedraag je NIEMAND ANDERS ZAG DAAR IETS VERKEERDS IN BEHALVE JIJ WEER JA xD Oh dus nu is het mijn fout??? Uuuuuuuuuuuuuuuugh... Neen, het ligt aan je dubbelzinnige gedachten maar niet aan jou als geheel, als persoon, als uniek individu, als organisme, als functionerend deel van deze aardkloot |
|
| |
▲ Isla Monte Gryffindor Aantal berichten : 141 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: One finds limits by pushing them | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 7:56 pm | |
| Denk dat, dat in Isla's verkeerde keelgat gaat schieten - edit; oh god, nu kan ik niet anders dan fout denken |
|
| |
▲ Emily Green Ravenclaw Aantal berichten : 47 IC posts : 32 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years (11 February)Partner: Your mind is just a program And I'm the virus | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 7:59 pm | |
| Stelletje pubers hou op D:
(stiekem zie ik het nu ook alleen maar dubbel lol) |
|
| |
▲ Gwendolyn McElroy Ravenclaw Aantal berichten : 35 IC posts : 18 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: Riddle me my inner fantasy | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 8:08 pm | |
| Ik zag er eerst ook niks verkeerds in... eerst... xD |
|
| |
▲ Damian Carter Slytherin Aantal berichten : 107 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (january 4)Partner: You know what they say, once you go black... | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 8:22 pm | |
| Ik denk niet dat Damian (in eender welke context) bij Gwendolyn zou binnen wippen wijst naar hun topic x'D |
|
| |
▲ Gwendolyn McElroy Ravenclaw Aantal berichten : 35 IC posts : 18 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: Riddle me my inner fantasy | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 8:35 pm | |
| Nee inderdaad x'D het gaat helemaal niet zo smooth tussen die twee. En het is geweldig |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 9:02 pm | |
| En wat ga ik doen op mijn verjaardag? Een karate wedstrijd :') (11 februari pas) |
|
| |
▲ Paz Zyskowski Slytherin Aantal berichten : 34 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 20 y/y [26-07]Partner: Error | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 9:58 pm | |
| |
|
| |
▲ Zoë Chandler Ravenclaw Aantal berichten : 212 IC posts : 67 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love. | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 10:14 pm | |
| Same babe same Ga jij btw naar The Pretty Reckless 27 januari omg |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 13, 2017 10:55 am | |
| Yo Guys! Hoe heeft Gryffin nog steeds 0 punten Charles doet zo z'n best :'( |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 13, 2017 2:49 pm | |
| @Emma: Vrees niet, Hufflepuf heeft -10punten x'D
Woohoo, eerste examen achter de rug. Nog 6 te gaan x3 |
|
| |
▲ Isla Monte Gryffindor Aantal berichten : 141 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: One finds limits by pushing them | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 13, 2017 3:11 pm | |
| Het is zo goed als weekend, ik verwacht activiteit mensen(aa) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|