|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Sem Porter Ravenclaw Aantal berichten : 43 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: And I get a bit nervous, I get a bit nervous now | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 11:49 pm | |
| @Mylie?: Haha, hé verdomme dan laat maar ;/ lol. JKJK
@Yanthe: Hmmm, met vanalles om eerlijk te zijn. We zijn begonnen met meer balans van het paard te krijgen in de draf en galop zodat hij zijn been verder weg kan zetten. Met springen zijn we vooral bezig met 'niets' doen. Dat wil zeggen dat we de puntjes op de I aan het zetten zijn en dat ik zo weinig mogelijk doe, maar toch ingrijp als het niet uit komt. Ritme houden, wendingen, barrages. Vooral die dingen ^^
-- Ben ik de enige die Titus eigenlijk wel cute vind lolol |
|
| |
▲ October Withe Slytherin Aantal berichten : 17 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: End 16 .Partner: No . | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 11:56 pm | |
| |
|
| |
▲ Zoë Chandler Ravenclaw Aantal berichten : 212 IC posts : 67 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love. | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 11:58 pm | |
| - Sem Porter schreef:
- @Mylie?: Haha, hé verdomme dan laat maar ;/
lol. JKJK NOES ZE IS COOL. ;( HAHAHAHAHAHA <3. Wil je een topic btw? ;D |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 11:59 pm | |
| Hell. Ik haat dat topic met Titus. Ik kan er niet tegen als mensen op zulke manieren gepest worden aaagh :c :c :c :c Sorry, echt waar ;_; |
|
| |
▲ October Withe Slytherin Aantal berichten : 17 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: End 16 .Partner: No . | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 06, 2017 12:00 am | |
| Jeah :c Evan is reaal mean!
daarom dat ik het pakje van Flynn heb behouden, het is gwn te zielig damn |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 06, 2017 12:01 am | |
| Hij heeft wel een goed hart, echt wel... alleen 't moet naar buiten komen. Maar agh ik voel mezelf rot xD |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 06, 2017 12:02 am | |
| Aw ja maarja jij bent Evan niet :-)! Tegen Ali is hij nog wel aardig <3 |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 06, 2017 12:02 am | |
| Yeah I know, maar ugh... :c Ik vind 'm meestal wel grappig en cool, maar dit gaat erover... Maar ik denk dat ik al een oplossing weet, no worries. Titus gaat nog blij met 'm zijn (: |
|
| |
▲ Sem Porter Ravenclaw Aantal berichten : 43 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18 yearsPartner: And I get a bit nervous, I get a bit nervous now | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 06, 2017 12:06 am | |
| Inderdaad, daar word je helemaal antsy van en dan wil ik er tussen in komen lolol omdat ik in RL ook een hekel heb aan dat soort lui c': Mylie: Ik snap, ik snap. Ik ben gewoon te veel van een alcoholist dat ik blij wordt van een naam die op een soort alcohol lijktwhaha JKtho,ikdrinknietzoveel. Sure!? Wil jij dan openen (a) |
|
| |
▲ October Withe Slytherin Aantal berichten : 17 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: End 16 .Partner: No . | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 06, 2017 12:07 am | |
| Meheheh xD
https://www.youtube.com/watch?v=MvjQTA81MhY damn mijn zus haar vriend (niet vriendje) heeft echt skills xD |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 06, 2017 12:11 am | |
| - Evan Castle schreef:
- Hij heeft wel een goed hart, echt wel... alleen 't moet naar buiten komen.
Maar agh ik voel mezelf rot xD Ik vind Evan juist wel leuk op die momentjes dat ie toch redelijk lief is <\\3 Titus btw ook ik heb echt een zwak voor dat soort characters what am I |
|
| |
▲ Zoë Chandler Ravenclaw Aantal berichten : 212 IC posts : 67 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love. | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 06, 2017 12:12 am | |
| - Sem Porter schreef:
Mylie: Ik snap, ik snap. Ik ben gewoon te veel van een alcoholist dat ik blij wordt van een naam die op een soort alcohol lijktwhaha JKtho,ikdrinknietzoveel. Sure!? Wil jij dan openen (a) Wij kunnen elkaar heel erg de hand schudden HAHAHAHAHAHA. Ik wel regelmatig ;$En sure! Ik ga proberen het vanavond nog te doen. Wie wil je? -rolt een lijst uit- - Olivia (cute Huffel) - Zoë (bitch Rav) - Laila (sweet Slytherin maar kan soms bitchy doen ligt eraan wanneer) - Aphrodite (crazy art Gryff) - Rosé (emotieloze Franse Slytherin die bitchy is behalve als ze met Gunner is) - Isabella (wilt er bij horen meeloper Slytherin) - Annabel (FIERCE BIBLIOTHECARESSE) |
|
| |
▲ Zahorchak Solarz Professor Aantal berichten : 108 IC posts : 36 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 29 years [12-04-1987]Partner: hi ;)) | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 06, 2017 12:15 am | |
| Ben een paar uur weg en dit topic is gelijk een paar pagina's verder jfc |
|
| |
▲ October Withe Slytherin Aantal berichten : 17 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: End 16 .Partner: No . | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 06, 2017 12:25 am | |
| Haahahha Liz we zijn spammers xD
jeah feel ya c':
ik ga eens afsluiten, morgen moet ik er vroeg uit c: |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock vr jan 06, 2017 12:26 am | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|