|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ October Withe Slytherin Aantal berichten : 17 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: End 16 .Partner: No . | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 6:36 pm | |
| actieforum killt me
Volgens mij gaat dit leuk worden xD
|
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 6:37 pm | |
| Trouwens ik zei het vandaag al in de EP whapp chat maar ik vind Titus echt geweldig
Oké nu ga ik even posten anders schopt Cato me. ): |
|
| |
▲ October Withe Slytherin Aantal berichten : 17 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: End 16 .Partner: No . | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 6:39 pm | |
| Hehehe thenks c: Titus is inderdaad een fun karakter xD
|
|
| |
▲ Zoë Chandler Ravenclaw Aantal berichten : 212 IC posts : 67 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love. | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 6:50 pm | |
| Omggggg more drama Laila slaat tr hoor pas maar op hahaha |
|
| |
▲ October Withe Slytherin Aantal berichten : 17 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: End 16 .Partner: No . | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 6:51 pm | |
| |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 6:55 pm | |
| Ik wil wel topic met October met Sawyer, Evan of Cheryl. Jij mag kiezen (: |
|
| |
▲ October Withe Slytherin Aantal berichten : 17 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: End 16 .Partner: No . | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 6:55 pm | |
| |
|
| |
▲ Lev Nekov Gryffindor Aantal berichten : 46 IC posts : 9 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: There's no one to love you when you build your walls too high | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 7:10 pm | |
| Alix gaat October mogen, end of story |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 7:16 pm | |
| Ik mag Lev wel Noukkieeee |
|
| |
▲ Iris Hoffman Hufflepuff Aantal berichten : 32 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12 yearsPartner: None | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 7:26 pm | |
| Heeey Hoe gaat 'ie? Hele dag weg geweest vandaag, gezellig Passangers gaan zien in de bios c: |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 7:32 pm | |
| - Iris Hoffman schreef:
- Heeey
Hoe gaat 'ie? Hele dag weg geweest vandaag, gezellig Passangers gaan zien in de bios c: Ohh hoe was ie? M'n moeder is gisteren geweest en die vond 'm wel vet geloof ik. |
|
| |
▲ Iris Hoffman Hufflepuff Aantal berichten : 32 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12 yearsPartner: None | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 7:44 pm | |
| - Nyx Xiaoyu schreef:
- Iris Hoffman schreef:
- Heeey
Hoe gaat 'ie? Hele dag weg geweest vandaag, gezellig Passangers gaan zien in de bios c: Ohh hoe was ie? M'n moeder is gisteren geweest en die vond 'm wel vet geloof ik. Ik vond m wel tof, wel jammer dat er een hele boel babbeltrienen achter ons in de bios zaten :') En ook jammer dat we 'm niet in 3d konden zien, want dat was vast geweldig geweest Maar hij was wel mooi ^^ |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 7:45 pm | |
| Woop, was even gaan eten c:
Passengers is een geweldige film! Aanrader aan iedereen hier!! ;D |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 8:09 pm | |
| - October Withe schreef:
- Cheryl i think c:
Wil jij maken? ^^ |
|
| |
▲ Iris Hoffman Hufflepuff Aantal berichten : 32 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12 yearsPartner: None | Onderwerp: Re: Langlock do jan 05, 2017 8:12 pm | |
| Jee ik heb al 10 RPG posts : D
en 30 posts in totaal, blijkbaar valt mijn spamgedrag nog redelijk mee (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|