|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Lauren Jefferson Slytherin Aantal berichten : 14 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Let me love you | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 10:45 pm | |
| Zolang je er maar niet eerder 10 hebt dan ik! |
|
| |
▲ Isla Monte Gryffindor Aantal berichten : 141 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: One finds limits by pushing them | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 10:46 pm | |
| |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 10:47 pm | |
| Kben aan het twijfelen tussen een 3de/4de jaars meisje en een meisje/jonge vrouw die ik ofwel in het 7de steek of misschien zelfs aanmeld als leerkracht, maar ik zou niet weten als wat voor professor ik haar zou aanmelden :/
& Haay Isla c; (effe naam kwijt) |
|
| |
▲ Ash Jefferson Hufflepuff Aantal berichten : 20 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 17Partner: I'm here, I'm queer. | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 10:58 pm | |
| Ik zou ze gewoon lekker beide nemen! Ik gebruik m'n teacher account alleen voor lessen die nog moeten komen hohoho dus dat is al makkelijker actief te houden dan een student.
@Isla: Yooo! |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 11:05 pm | |
| Ik ga zeker een professor aanmelden, maar twijfel wat voor wàt ik haar precies wil aanmelden. Het is een jonge vrouw, die goed om kan met de jongere studenten en snel gefascineerd is (door muggles etc en nieuwe dingen) Kheb hier een lijstje met de vakken die ze zou kunnen geven, maar kweet echt niet waar ik haar zou moeten plaats. Misschien herbology, mugglestudies (al weet ik niet of dat wel hier gegeven wordt) of anders, charms,... ik weet het niet x3 |
|
| |
▲ Zoë Chandler Ravenclaw Aantal berichten : 212 IC posts : 67 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love. | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 11:13 pm | |
| Muggle studies dacht ik ook aan omg das wel leuk |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 11:19 pm | |
| Ik heb iets gevonden, iets anders dan Mugglestudies ^^ |
|
| |
▲ Ash Jefferson Hufflepuff Aantal berichten : 20 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 17Partner: I'm here, I'm queer. | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 11:19 pm | |
| |
|
| |
▲ Isla Monte Gryffindor Aantal berichten : 141 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: One finds limits by pushing them | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 11:40 pm | |
| Ik denk dat k me teen gebroken heb |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 11:42 pm | |
| @Isla, wat heb je dan gedaan? |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock za jan 14, 2017 11:51 pm | |
| - Isla Monte schreef:
- Ik denk dat k me teen gebroken heb
Wow wat is er gebeurd??? Van die lekkere jankposts schrijven in een jankbui is echt heerlijk HAHAH bless nyx |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock zo jan 15, 2017 12:26 am | |
| Ugh, mijn vingers doen pijn van het typen ;_;
EDIT: Done! Mijn hand heeft kramp van het typen x'D |
|
| |
▲ Isla Monte Gryffindor Aantal berichten : 141 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: One finds limits by pushing them | Onderwerp: Re: Langlock zo jan 15, 2017 12:51 am | |
| Lol t klonk iets heftiger dan bedoeld, maar t zou letterlijk best kunnen heb me kleine teen gestoten cuz im a dipshit |
|
| |
▲ Sawyer Jones Slytherin Aantal berichten : 58 IC posts : 24 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years old || 16/12Partner: Baby I'm preyin' on you tonight. | Onderwerp: Re: Langlock zo jan 15, 2017 9:25 am | |
| #Above: Het ergste is dat als je hem hebt gebroken dat je er niks aan kunt doen xD Kun je 'm nog bewegen???
#Yanthe: Als jij je speciale rang aan mag maken, gaat Austin haar sowieso als aanspreekpunt houden als er iets is xD |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock zo jan 15, 2017 9:57 am | |
| Aauwts Isla, zeker ijs op leggen!
@Freedje: Haha x3
Als afwisseling begin ik maar eens met leren -kuch- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|