|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 11, 2017 9:55 pm | |
| Ik wil misschien ook wel een topic met Gwendolyn, maar daar wil ik nog even mee wachten. Overmorgen start ik met mijn examens en als ik nu nog meer topics accepteer, ben ik té afgeleid om te leren x'D |
|
| |
▲ Zahorchak Solarz Professor Aantal berichten : 108 IC posts : 36 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 29 years [12-04-1987]Partner: hi ;)) | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 11, 2017 10:25 pm | |
| ^^^ dat probleem heb ik ook ffe jenken |
|
| |
▲ Isla Monte Gryffindor Aantal berichten : 141 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: One finds limits by pushing them | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 11, 2017 10:26 pm | |
| Oh guys ik wil echt wel de goeie avatar afmeting maar ik ben zo'n sukkel als het aankomt op setjes :c |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 11, 2017 10:28 pm | |
| - Isla Monte schreef:
- Oh guys ik wil echt wel de goeie avatar afmeting maar ik ben zo'n sukkel als het aankomt op setjes :c
Als je me een plaatje stuurt wil ik hem wel voor je maken? (: En als je er meteen een onderschrift bij wilt wil ik die ook wel meteen doen. |
|
| |
▲ Isla Monte Gryffindor Aantal berichten : 141 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: One finds limits by pushing them | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 11, 2017 10:30 pm | |
| je bent een schat, ik ga ffies zoeken <3 |
|
| |
▲ Ash Jefferson Hufflepuff Aantal berichten : 20 IC posts : 6 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 17Partner: I'm here, I'm queer. | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 11, 2017 10:32 pm | |
| - Gwendolyn McElroy schreef:
- Hoi allemaal! Ik ben nieuw sinds gister maar ik kom gezellig mengen xD
Ik had dit niet eens gezien shame on me maar welkom omg!! <3 @Isla: No problem! Take your time, dan maak ik hem denk ik morgen ochtend! |
|
| |
▲ Isla Monte Gryffindor Aantal berichten : 141 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: One finds limits by pushing them | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 11, 2017 10:49 pm | |
| Denk dat de plaatjes pas morgenochtend komen Juul :$ |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 11, 2017 10:57 pm | |
| Is niet erg! M'n laptop heeft net twee seconden geleden het loodje gelegd dus ik weet niet eens meer zeker of ik het morgen red. ): Ik ga 'm nog proberen enigzins te fiksen en anders komt het denk ik dit weekend wanneer ik een nieuwe heb aangeschaft!! |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock wo jan 11, 2017 11:01 pm | |
| HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI <3 2 dagen....nog 2 dagen. <3 |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 4:00 pm | |
| Dat moment dat je blij kan zijn met een 6 op geschiedenis omdat je de toets verpest had & je je dus had ingesteld op een 4 ofzo. |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 4:42 pm | |
| Dan heb je nog geluk gehad! Ik was echt altijd blij met 6'en x3
Nu ben ik blij dat ik een 10 heb (op 20) ^^' |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 5:05 pm | |
| Goed bezig allemaal! Ik ben aan het leren voor m'n toets van morgen en hij gaat helemaal goed komen denk ik, heb het volste vertrouwen erin. |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 5:09 pm | |
| Jij ook goed bezig! ;D
Ik ben nu bezig met natuur, morgen mondeling examen c: |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 6:19 pm | |
| AW lekker dan babies ben trots!!! ♡ |
|
| |
▲ Zoë Chandler Ravenclaw Aantal berichten : 212 IC posts : 67 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love. | Onderwerp: Re: Langlock do jan 12, 2017 6:32 pm | |
| Zo leuk wanneer je een toets in Rotterdam moet maken en t morgen 10 cm gaat sneeuwen <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|