| So I cross my heart and I hope to die. [TS] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Alice Claire Warren Ravenclaw Aantal berichten : 92 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] di nov 15, 2016 4:32 pm | |
| ik wil ook wel een topic hoor Ik heb Alice (rav) en wiske (gryff)voor je |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] di nov 15, 2016 8:04 pm | |
| Kies maar en kies ook maar met wie! ^^
Edit: 2 acc's van mij en 2 van jou mag ook |
|
| |
▲ Wiske Duquesne Gryffindor Aantal berichten : 32 IC posts : 22 Hogwarts IDSchooljaar: Second yearLeeftijd: 12Partner: | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] di nov 15, 2016 8:07 pm | |
| aiden met alice? En wiske met... ik wil wiske eigenlijk wel zien met evan.. xD |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] di nov 15, 2016 8:13 pm | |
| Ione en Candice mogen elkaar misschien wel dus maak jij daar een topic voor? |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] do nov 17, 2016 10:11 am | |
| - Wiske Duquesne schreef:
- aiden met alice?
En wiske met... ik wil wiske eigenlijk wel zien met evan.. xD Ik maak die voor Wiske x Evan wel. #Anouk: Ja hoor ^^ |
|
| |
▲ Kellan Walker Hufflepuff Aantal berichten : 7 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: sixteen years oldPartner: | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] za dec 31, 2016 1:15 pm | |
| Ik wil wel een topic met Aiden menselijke Sharl is hij gwn omg |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] za dec 31, 2016 7:03 pm | |
| Sorry, maar Aiden gaat niet.meer. Evan, Sawyer en Cheryl wel^^ |
|
| |
▲ Kellan Walker Hufflepuff Aantal berichten : 7 IC posts : 1 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: sixteen years oldPartner: | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] za dec 31, 2016 9:33 pm | |
| - Cheryl Carve schreef:
- Sorry, maar Aiden gaat niet.meer. Evan, Sawyer en Cheryl wel^^
Oke :")) het maakt mij niet uit met wie tho |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] za dec 31, 2016 11:06 pm | |
| Doe dan maar Cheryl want die moet echt actiever. Als ik het niet vergeet maak ik hem morgen aan |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] vr jan 06, 2017 3:43 pm | |
| Zoals je ziet ben ik dit dus echt vergeten xD Moet ik 'm nog steeds aanmaken?( : |
|
| |
| Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] | |
| |
|
| |
|