| So I cross my heart and I hope to die. [TS] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Aiden Greene Ravenclaw Aantal berichten : 39 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: Stfu | Onderwerp: So I cross my heart and I hope to die. [TS] za nov 12, 2016 12:58 pm | |
| Hallo daar c:
Het wordt tijd dat mijn accounts weer eens wat actiever worden! Ik zoek topics voor mijn vier accounts, maar voornamelijk voor Aiden omdat hij het het hardste nodig heeft. Hier zijn mijn acc's even op een rijtje:
1. Aiden Greene
Aiden is afkomstig uit Ravenclaw en is te omschrijven als een gespierde jongen met blauwe ogen. Hij heeft een bot karakter wat wilt zeggen dat hij vaak zegt wat hij denkt zonder daarbij rekening houden met de gevolgen. Hij is een flirt als de dames hem op dat moment goed liggen en heeft een goed stel hersenen waardoor hij vaak wilt laten blijken dat hij beter is dan anderen door mensen te helpen met hun huiswerk.
2. Candice Autumn
Een verlegen meisje uit Ravenclaw. Dit meisje is heel erg braaf en houdt zich zeer goed aan alle regels. Ze heeft een hekel aan geweld en is voor de rest wel vriendelijk aangelegd. Als ze voor zichzelf op probeert te komen, komt ze niet verder dan wat blikken werpen op iemand.
3. Evan Castle
Ik denk dat iedereen Evan ondertussen wel kent, maar Evan is dus... Evan. Hij is, net als Aiden, bot aangelegd, maar gaat daarin nog wel een stapje verder dan Aiden. Hij geeft mensen bijnamen die niet al te flatterend zijn, heeft echt een eigen mening over alles en kan anderen zonder moeite afkraken wanneer hij daar zin in heeft. Hij is vrij goed in het boos maken van anderen, maar is onwijs agressief aangelegd als je hem boos maakt. Vaak probeert hij mensen 'goede raad' te geven door zijn mening te zeggen, maar meestal pakt dit verkeerd uit bij de meesten en wordt hij gezien als een achterlijke, sarcastische knul die niks beter met zijn leven te doen heeft dan een etter te zijn.
4. Cheryl Carve
De meesten onder jullie kennen Cheryl ook wel, maar hoe zit haar karakter nu juist in elkaar? Als eerste is ze erg assertief aangelegd waardoor ze de capaciteit heeft om niet alleen voor zichzelf op te komen, maar dit ook voor anderen. Ze is redelijk goed in vrienden maken, hoewel ze totaal niet van lichaamscontact houdt en vaak angstbuien heeft door wat vroeger in haar verleden allemaal gebeurd is, waar ze dan ook ontzettend veel over nadenkt.
Dus het liefste zoek ik acc's voor Aiden, maar voor de rest mag ook natuurlijk aangemeld worden! (:
Groetjes Freedje |
|
| |
▲ Melody Angels Gryffindor Aantal berichten : 60 IC posts : 50 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] zo nov 13, 2016 1:59 pm | |
| ik wil wel graag een topic met Aiden |
|
| |
▲ Aiden Greene Ravenclaw Aantal berichten : 39 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: Stfu | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] zo nov 13, 2016 2:21 pm | |
| |
|
| |
▲ Melody Angels Gryffindor Aantal berichten : 60 IC posts : 50 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] zo nov 13, 2016 2:26 pm | |
| |
|
| |
▲ Aiden Greene Ravenclaw Aantal berichten : 39 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: Stfu | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] zo nov 13, 2016 2:48 pm | |
| Is goed, dan zie je 'm wel verschijnen binnenkort c: |
|
| |
▲ Melody Angels Gryffindor Aantal berichten : 60 IC posts : 50 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] zo nov 13, 2016 2:49 pm | |
| prima, stuur je dan even een link? |
|
| |
▲ Aiden Greene Ravenclaw Aantal berichten : 39 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: Stfu | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] zo nov 13, 2016 4:16 pm | |
| |
|
| |
▲ Melody Angels Gryffindor Aantal berichten : 60 IC posts : 50 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] zo nov 13, 2016 6:47 pm | |
| thankx |
|
| |
▲ Aiden Greene Ravenclaw Aantal berichten : 39 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: Stfu | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] zo nov 13, 2016 7:23 pm | |
| |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] zo nov 13, 2016 7:47 pm | |
| Ik wil ook wel een topic met Aiden! Je kan kiezen tussen: Laila, Zoë, Olivia of Roseanne. |
|
| |
▲ Aiden Greene Ravenclaw Aantal berichten : 39 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: Stfu | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] zo nov 13, 2016 8:27 pm | |
| Zoë *wbw*
IK HEB VORIGE TOPIC GEMAAKT DUS JIJ MAG DEZE MAKEN XD |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] zo nov 13, 2016 8:34 pm | |
| HAHAHAAHAHA IK HAD AL EEN VOORVERMOEDEN GHEHEHE.
IS GOED! Ik maak eventjes wat postjes voor Laila af en dan maak ik een topic voor Zoë, en ga ik meteen bij Candice posten! |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] zo nov 13, 2016 8:40 pm | |
| Als jij plannen hebt zet er maar MC voor, ik vind het allemaal goed ya know xD |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] zo nov 13, 2016 9:07 pm | |
| LET ME FIGURE SOMETHING OUT ghehehehehehe |
|
| |
▲ Evan Castle Slytherin Aantal berichten : 358 IC posts : 147 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16 years old || 01/08Partner: How 'bout no? | Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] zo nov 13, 2016 9:15 pm | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: So I cross my heart and I hope to die. [TS] | |
| |
|
| |
|