IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Food raiding.  - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Food raiding.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gunner Jäger
Gunner Jäger
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 149
IC posts : 80

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You got two black eyes from loving too hard

Food raiding.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food raiding. Food raiding.  - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03, 2016 4:00 pm

The bottom is not the lowest we get
Gunner hield haar stevig vast toen ze zo zwaar en slap aan voelde in zijn armen. Hij vervloekte dit lokaal voor niet ergens duidelijk een EBHO-kist te hebben staan. Zoiets moest toch duidelijk zichtbaar zijn zodat je het snel kon vinden? Maak niet uit of het bij daglicht was of midden in de nacht? Hij keek der moeilijk aan nadat ze Nee antwoordde op zijn vraag of ze echt niet naar de hospital wing moesten gaan. Nee, het was natuurlijk niet de ideale oplossing maar hij wist ook niet wat hij zou moeten doen als ze echt zou flauwvallen. “Zeker?” vroeg hij nogmaals voordat hij der op het aanrecht had geplaats en de kraan had aangezet. Zorgvuldig maakte hij haar vinger schoon onder de kraan zodat de werkelijke dader ontmaskerd werd. Door al het bloed dat eruit kwam opwellen had het allemaal veel erger geleken dan het daadwerkelijk was. Maar dat is meestal zo met wonden die hevig bloedden. Hij liet het toe dat ze zo volledig tegen hem aanleunde en meende te voelen dat ze ietsjes sterker in der lijf begon te voelen, of het waren zijn gedachtes die hem voor de gek hielden. “Heb je geen pincet mee of zo, dan zou ik kunnen proberen de stukjes eruit te halen?” vroeg hij en keek der aan. “Ik ben alleen geen dokter, dus ben er hoogstwaarschijnlijk geen meester in,” vervolgde hij toen. Een diepe frons begon met zijn wenkbrauwen te spelen toen ze begon te zeggen dat ze sorry was voor dat ze zo zwak was en haar house allesbehalve eer deed. “Dat steen van dat kommetje heeft je gewoon op een verkeerde manier geraakt, daar kan je niets aan doen? Dat is echt onzin was je zegt,” uitte hij zijn mening erover. Die gryffindors ook, altijd moedig en sterk willen overkomen. Bang dat iemand voor een milliseconde zag dat ze iets zwakker waren dan normaal. Nee, het was het er niet mee eens. Zoiets kon nou eenmaal gebeuren, dus ook elke gryffindor kon het overkomen. Naar zijn mening had dat niets met moed en dergelijke te maken. Na een tijdje hoorde hij hoe ze tegen hem zei dat het al weer wat beter met der ging waardoor hij lief naar der glimlachte. Ze klonk inderdaad wat meer bij bewustzijn dan dat ze zonet had geklonken. “Ben je daar zeker van? Dat je niets straks ineens flauwvalt?” vroeg hij voor de zekerheid aan haar. Hij grinnikte geamuseerd toen hij zag dat ze rode wagen kreeg toen ze doorhad hoe dicht ze haar hoofd bij de zijne had geplaats. “Je hebt in ieder geval weer de kleur van je house,” plaagde hij haar. Flauw Gunner, flauw. Zelf vond hij zijn grappen soms iets grappiger dan ze eigenlijk waren. Wat je duidelijk aan de brede grijns die zijn lippen sierde kon merken. “Maar,” begon hij. “De pudding is volgens mij wel aangebrand,” zei die en pruilde even kort.


OOC;; ohh gelukkig. Ik vind het altijd zo hinderlijk dat sneetjes in je vingers echt niet zomaar stoppen met bloeden, maak niet uit hoe klein ze zijn x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Food raiding.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food raiding. Food raiding.  - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 11, 2016 7:59 pm

Ze gaf een kort knikje naar de jongen. Ja, ze was zeker. Ze wilde niet nóg eens midden in de nacht naar de Hospital Wing gaan. Dadelijk zouden ze er nog opmerkingen over gaan maken tegen het schoolhoofd of tegen de verantwoordelijken van haar afdeling. Frederick zou er misschien nog mee kunnen lachen, maar ze wist niet of Chloë daar ook zo makkelijk in was. Ze zag de blondine nu niet bepaald als iemand heel serieus aan en iemand die de regels heel nauw nam, maar je wist natuurlijk maar nooit. ‘Ik heb op mijn afdeling wel een pincet,’ zei ze twijfelend. Ze wist niet of het portret van haar afdeling het ging appreciëren als nog een Slytherin de common room in zou komen. Romeo was er al twee keer geweest en Cheryl kon de verwijtende blik van het portret nooit echt ontwijken steeds als ze naar buiten ging. Het was ook gewoon verboden dat students van een andere house bij elkaar op bezoek gingen, maar… Tja. Ze was nooit zo echt iemand geweest die zich echt heel erg aan de regels hield. Toen Gunner zijn mening gaf, grinnikte Cheryl even kort. ‘Als jij het zegt,’ zei ze tegen de jongen, maar ze knipperde wel dankbaar met zijn ogen naar hem. Ze vond het best wel fijn dat hij aangaf dat ze niet zwak was. Soms voelde ze zichzelf namelijk wel zo. Er was veel gebeurd sinds het begin van het schooljaar en er waren momenten geweest dat Cheryl stoerder had willen zijn. Zoals die keer met Romeo in the great lake en die keer met Chester na heel het gedoe in the forbidden forest, hoewel ze het aangenaam had gevonden dat de jongen zich om haar had bekommerd. Ze duwde de gedachten over de Hufflepuffer weg toen Gunner verder sprak tegen haar. ‘Gunner, ik ben oké,’ zei ze verzekerend tegen hem. Ze rolde met haar ogen op zijn opmerking, maar begon toen toch te lachen. ‘Als je niet uitkijkt doe ik morgen iets vies in je eten zodat je zo groen ziet als je house.’ Ze was blij met dit weerwoord en dat was ook aan haar te zien. Nu was zij diegene die veel moeite deed om niet in lachen uit te barsten. Want ja, ook zij had moeite met niet heel hard te lachen met haar eigen grapjes. Ook zij vond haar eigen grapjes waarschijnlijk het leukste. ‘Dat moeten we wel nog opruimen,’ sprak ze met een frons. Hm. Nu moesten ze even prioriteiten gaan stellen. ‘Ik kan proberen om een pincet te gaan halen op mijn kamer, maar dat is wel een hoop trappen naar boven omdat we echt helemaal bovenaan zitten. Ik kan het ook later doen als ik weer naar boven ga, tho. Ik denk dat ik ze er zelf wel uit krijg.’ Ze haalde haar schouders op naar de jongen. ‘Maar de vraag is… wat gaan we nu doen?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger
Gunner Jäger
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 149
IC posts : 80

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You got two black eyes from loving too hard

Food raiding.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food raiding. Food raiding.  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 26, 2016 2:00 pm

The bottom is not the lowest we get
Hij grinnikte toen ze der ogen rolde op zijn opmerking dat ze nu wel de kleuren van der house uitermate goed representeerde. Niet veel later krijg hij een opmerking teruggeschoten dat hij morgen zo groen als zijn house zou zien als hij niet zou oppassen. Hij lachte geamuseerd toen ze dat zei. “Dan glip je zeker weer stiekem de keuken in om mijn eten te vergiftigen?” plaagde hij der geamuseerd. Bedenkelijk keek hij naar de kapotte kommetjes en schaaltjes toen ze begon over het feit dat ze al die rotzooi nog moesten gaan opruimen, anders waren ze er geheid gloeiend bij. Hij knikte toen ze zei dat ze op zich de stukjes in der wond er wel zelf kon uitkrijgen met een pincet; dan zouden ze niet helemaal naar boven moeten lopen, wat natuurlijk erg veel tijd zou kosten. Daarnaast kon hij überhaupt niet mee haar kamer in aangezien de trap dan zou veranderen in een glijbaan als hij de deurklink zou omdraaien. “Nou, de chocoladepudding is ongetwijfeld aangebrand, dus die opeten lijkt me niet zo’n slim plan,” begon hij terwijl hij keek naar het pannetje met de verbrande pudding erin, dat nu inmiddels wel aan het afkoelen was. Als die nieuwe kookleraar nu op dit moment binnen zou komen zou hij waarschijnlijk een hartverzakking krijgen. Niet alleen omdat het hier gewoon een puinhoop was, maar ook omdat ze iets hadden laten aanbranden wat nu dus niet bepaald plezierig rook. “Zullen we dan maar beginnen met die scherven opruimen?” stelde hij voor. “En niet jezelf er weer aan snijden eh?” grinnikte hij plagerig voordat hij door zijn knieën ging om de grootste schreven van de grond te rapen. Hij wist niet of een spreuk gebruiken teveel geluid zou maken waardoor er mensen zouden ontwaken die niet mochten ontwaken op het moment, dus dan maar met de hand.

-Ik kwam niet echt goed uit mijn woorden wat miss wel beetje te merken is. Dus alvast sorry daarvoor als het je hindert ^^'

Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

Food raiding.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food raiding. Food raiding.  - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 06, 2017 10:20 pm

Hoewel Gunner niet al te hard met haar mee lachte, was het wel te zien dat hij geamuseerd was over het grapje die ze zojuist had gemaakt. ‘Hoe raad je het,’ zei ze met een grijns tegen de jongen waarna ze nog een laatste blik op haar wond wierp. Nee, ze zou zich er later wel over ontfermen. Bovendien deed het nu al een stuk minder pijn en als ze geen druk zou zetten op de huid, zou het glas er normaal gezien niet al te diep in mogen gaan. Op dit uur naar de Hospital Wing gaan was ook geen goed idee omdat ze haar er al iets te vaak hadden gezien, maar misschien was er morgenvroeg naartoe gaan toch wel een goed idee. Ze werd toch al wel een beetje zenuwachtig bij het idee dat ze al die stukjes er zelf uit moest gaan plukken. Ze was daarnet immers bijna flauwgevallen vanwege de pijn; ze durfde te wedden dat het weer opnieuw zou gebeuren als ze zich er te goed naar richtte. ‘En ik had het nog zo mooi gemaakt. Probleem is dat ik nu nog wel steeds honger heb.’ Ze trok een pruillipje naar de Slytherin en begon vervolgens ook naar de schalen te lopen zodat ze het zou kunnen opruimen. Ze wist niet meer de spreuk die ze kon gebruiken om het te herstellen en dus begon ze te zoeken naar veger en blik. Toen ze de kast opendeed, kwamen deze echter al vanzelf naar haar toegevlogen alsof ze ogen hadden die door de kast heen keken. Voordat zij ze vast kon pakken, gingen ze al in de richting van de scherven en gingen aan het werk. Ze grijnsde toen de borstel tegen Gunner botste om hem uit de weg te krijgen. ‘Ik denk dat het iets te veel lawaai gaat maken om die pan af te wassen. Dus ik denk dat…’ Plotseling hield ze zichzelf stil en hield ze haar adem in toen ze geluid hoorde. Snel rende ze naar Gunner, pakte hem bij zijn arm en trok hem achter het kastje. Je kon aan haar gezicht zien dat ze op het punt stond om de slappe lach te krijgen. ‘Via daar,’ siste ze zachtjes. Ze keek om het hoekje om te zien of de persoon daar stond. Er stond inderdaad iemand, maar aan de lengte te zien was het iemand van hun eigen leeftijd. Of misschien leek dat maar zo. Met een laatste handgebaar begon Cheryl langs de persoon te rennen en begon te lachen toen ze door de gang rende. ‘Ik vind toch dat je me moet complimenteren omwille van mijn snelle reflexen,’ zei ze grijnzend tegen de jongen terwijl ze stopte met rennen omdat ze dacht dat ze wel ver genoeg weg waren van diegene die in de keuken stond.


OOC: Aww, don't be too hard on yourself! I don't mind! <3 + *heeft de post gelezen* Ik merk niks hoor...? ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Food raiding.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food raiding. Food raiding.  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Food raiding.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Soortgelijke onderwerpen
-
» I'm preyin' on food tonight, hunt it down eat it alive.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: hogwarts kitchen-
Ga naar: