|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock wo dec 21, 2016 8:00 am | |
| Ik heb het ook nog nooit gezien en ik wil het ook niet zien *kijkt met gemene blik naar Cat* |
|
| |
▲ Damian Carter Slytherin Aantal berichten : 107 IC posts : 54 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (january 4)Partner: You know what they say, once you go black... | Onderwerp: Re: Langlock wo dec 21, 2016 11:12 am | |
| Ik heb er ook geen behoefte aan om die films te zien, om eerlijk te zijn :p |
|
| |
▲ Gunner Jäger Slytherin Aantal berichten : 149 IC posts : 80 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: You got two black eyes from loving too hard | Onderwerp: Re: Langlock wo dec 21, 2016 3:46 pm | |
| Ik kan niet tegen dat random zingen dat er tussendoor zit ahaha |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock wo dec 21, 2016 3:47 pm | |
| joe je moet het allemaal vooral lekker zelf weten maar je mist wel wat xxx |
|
| |
▲ Robin Allin New member Aantal berichten : 2 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: The girl who cried wölf | Onderwerp: Re: Langlock wo dec 21, 2016 4:23 pm | |
| Hoppa toch maar even Robin aangemaakt, ik twijvel alleen nog in welk huis ik d'r zal stoppen. |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock wo dec 21, 2016 4:43 pm | |
| Jongens hoe dan, zelfs ik heb het gezien en ik ben dat persoon dat nooit geen films kijkt 0.0
D'r trui zegt Ravenclaw X"D |
|
| |
▲ Taro A. Achelous New member Aantal berichten : 2 IC posts : 0
| Onderwerp: Re: Langlock wo dec 21, 2016 6:26 pm | |
| *Peeks at the people rping from a corner* Euhh... Hey? :$ Are there any rules about activity, before I'd say I join? En een woordlimieit? Ik zag er niks van in de regels, maar gewoon je weet wel.. voor de zekerheid? Oh en, iemand die mij wil helpen rondleiden in de wereld van Expecto Patronum? Ik zal het fijn vinden als je mij op skype add, is net wat makkelijker heh x3 Mijn skype is leon.sonnemans, die ene met de zichtbare foto!^^ |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock wo dec 21, 2016 6:45 pm | |
| Hey hey, welkom! Er is geen woord limiet of activiteitscheck of zo, enkel als je een rang bespeeld als leraar of head student of captain of zo verwachten we wel gewoon dat je actief bent! Voor de rest is 't een redelijk vrije rp waar je gewoon kan posten zoals je wilt. Er is ook geen bepaalde schrijf vorm die moet, alleen doen de meeste het hier in de verleden tijd en derde persoon. (: En wat bedoel je daar precies mee? Het speelt zich namelijk allemaal af op Hogwarts, alleen dan 40 jaar later. In plaats van Skype zouden we ook verder kunnen praten in PM? Het blijft natuurlijk het internet waar iedereen toegang tot heeft en je weet maar nooit wie er achter zo'n account zit. Voor verdere vragen kun je mij (of Alison) altijd een berichtje sturen! |
|
| |
▲ Taro A. Achelous New member Aantal berichten : 2 IC posts : 0
| Onderwerp: Re: Langlock wo dec 21, 2016 6:59 pm | |
| Naja het probleem wat ik altijd heb gehad met berichten via PM/een website is dat je geen pushnotificaties krijgt, en ik dus snel de site achterwegen laat liggen. Iemand hebben op skype, of een actief groepsgesprek met alle spelers helpt me vaak te motiveren om actief te blijven posten.. Hehe, kind off lastig om uit te leggen maar ik zit echt raar in elkaar Ook zou ik graag iets willen weten.. Ik heb dus zojuist gelezen dat je toestemming vragen moet om een halfmens te spelen, en dus een nietmenselijke ouder te hebben.. Ik zou graag een halfreus willen spelen, maar op een iets.. abnormale manier.. Op een canon chocokikker heeft men het namelijk over "eenogige reuzen" (one-eyed giants) die onder andere in Griekenland/Sicilië voorkomen. Een daarvan is Cyclops, een geweldadige eenogige reus die leefde in een Grot, en verslagen is door Odysseus, net zoals de griekse legende. Mijn vraag is of ik een halfreus mag spelen met maar één oog net zoals Cyclops, in het midden van zijn voorhoofd. Hij is dan de afstammeling van zo'n eenogige reus. Het verhaal is dan dat hij - als het mag -, een speciale magische lens heeft net zoals Mad-Eye Moody, en hij hierdoor toch beter kan zien ondanks zijn enkele oog. |
|
| |
▲ Sawyer Jones Slytherin Aantal berichten : 58 IC posts : 24 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years old || 16/12Partner: Baby I'm preyin' on you tonight. | Onderwerp: Re: Langlock wo dec 21, 2016 8:49 pm | |
| #Leon: Toevallig van SSA? |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock wo dec 21, 2016 9:23 pm | |
| @Leon: Ik heb je even een PM gestuurd!
Oké, tijd om m'n kinders weer bij elkaar te brengen |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock wo dec 21, 2016 9:57 pm | |
| |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock vr dec 23, 2016 8:02 am | |
| Kiest 'gamen' als workshop. Blijkt dat je je eigen shit had moeten meenemen dus nu kan ik praktisch niets en heb twee en een half uur om te posten 0.0 |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock vr dec 23, 2016 5:06 pm | |
| Dat is super chill noukie |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock vr dec 23, 2016 6:14 pm | |
| Aan de ene kant wel chill want ik ben nu wel bijna overal helemaal bijgepost maar ik vond het aan de andere kant ook wel weer jammer want ik zat daar best heel eenzaam en een beetje verveeld na een tijdje X"D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|