IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Dancing in secret (+Alix) KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Dancing in secret (+Alix)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Ariella Mae Case
Ariella Mae Case
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 25
IC posts : 4

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner: I don't want a prince on a white horse, I want a weirdo who makes me laugh!

Dancing in secret (+Alix) Empty
BerichtOnderwerp: Dancing in secret (+Alix) Dancing in secret (+Alix) Icon_minitimedo okt 06, 2016 11:12 pm

Dancing in secret (+Alix) 0atdu65
Ariella Mae stapte langzaam en voorzichtig uit haar bed, ze pakte haar kamerjas en deed die aan waarna ze haar staf pakte en voorzichtig haar kamer verliet. Zodra ze eenmaal uit de slytherin Dungeon was pakte ze haar staf weer vast en bewoog die langzaam. "Lumos" fluisterde ze zachtjes waarna er licht uit haar staf te voorschijn kwam die ze gebruikte als licht om door de gangen heen te lopen op zoek naar de juiste plek voor het gene wat ze van plan was om te gaan doen. Ze wou dansen, iets wat ze al vanaf haar zesde deed en dit altijd bleef doen, het was alleen iets wat Ariella Mae verborgen hield voor haar mede huis en klas genoten. Ze had namelijk nooit verteld dat ze toch anders was dan dat ze zich voor deed, ze was opgevoed door muggle's had nooit geweten dat ze een heks was tot het moment dat ze een envelop op de deur mat kreeg. Het bleek dat ze geadopteerd was en dat haar ouders volbloed heksen waren, dat was het moment dat ze leerde dat haar ouders niet haar echte ouders waren. Het kwam als een klap aan, en ze was een hele tijd woest op haar ouders geweest maar door de tijd was ze hen gaan vergeven. Het verbaasde haar dan ook dat ze door de sorteer hoed ingedeeld werd bij Slytherin, Ariella is er pas sinds een paar maand achter dat haar beide ouders ook in Slytherin hebben gezeten en mensen zijn die een hekel aan Muggle's hadden. Als dat het geval was hoe kwam het dan dat ze bij een muggle familie terecht was gekomen, zuchtend bleef ze staan voor een deur van een lokaal en keek ze om haar heen waarna ze een beweging maakte met haar staf. "Nox" fluisterde ze zachtjes waar door het licht doofde en ze voorzichtig de deur opende en naar binnen stapte. "Homenum Revelio" Sprak ze, zodra ze geen reactie kreeg sloot ze de deur en wist ze zeker dat ze alleen was. Ze borg haar staf weer op pakte een pakje met lucifers en stak de kaarsen aan die zich in het lokaal bevond, daar deed ze haar kamerjas uit en hing die op aan een stoel en haalde haar ballerina's uit de zak van haar kamerjas en ging op de grond zitten terwijl ze haar schoenen aan deed, zodra ze ze eenmaal aan had ging ze staan en begon ze langzaam te dansen. Het was raar om het zonder muziek te doen maar het zou niet lang duren voor ze zich helemaal liet gaan, iets wat ze in die zes jaar had geleerd te doen. Het duurde dan ook niet lang voor ze helemaal op ging in de muziek en ze sierlijk bewoog.


Laatst aangepast door Ariella Mae Case op zo okt 09, 2016 1:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Dancing in secret (+Alix) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in secret (+Alix) Dancing in secret (+Alix) Icon_minitimeza okt 08, 2016 6:18 pm

Weer een nacht waarbij de slaap simpelweg niet wilde komen. Met ogen als schoteltjes keek de blondine richting het plafond. Ze lag al minstens twee uur zo en was het meer dan zat. Zodra ze richting de kerkers wilde lopen om maar een ommetje te maken verscheen er een lichtje. Het was Lumos, en een meisje van een jonger jaar in een kamerjas. Alix wachtte ongeveer een minuutje voor ze er achter aan ging. Het zag er niet naar uit dat het meisje op bezoek gesteld was en de blondine wilde weten waarom dat zo was. Een spreuk werd uitgesproken maar nog net stond Alix buiten het gebied dat bereikt werd. Gelukkig, anders had ze niet kunnen zien wat ze nu kon zien. Voorzichtig opende Alix de deur en keek door de kleine spleet. Een tijdje zag ze niets voor het meisje plotseling voorbij gedanst was. Jezus, dat zag er niet makkelijk uit. Heel sierlijk en vloeiend maar alles behalve makkelijk, helemaal met die schoenen. Geduldig wachtte ze een tijdje af maar na een minuut of drie was ze het wachten zat. Met een zwaai gooide ze de deur open en kwam al klappend binnen. "Je bent goed dus waarom zo geheimzinnig?"

[Ik zou graag weten wat Ariella nu wel aan heeft want het klinkt echt of ze naakt is en ik neem aan dat het niet zo is?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariella Mae Case
Ariella Mae Case
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 25
IC posts : 4

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner: I don't want a prince on a white horse, I want a weirdo who makes me laugh!

Dancing in secret (+Alix) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in secret (+Alix) Dancing in secret (+Alix) Icon_minitimezo okt 09, 2016 1:37 pm

Dancing in secret (+Alix) 0atdu65
Ariella Mae ging zo op in het dansen dat ze niet opmerkte dat er iemand toe keek. Pas wanneer ze geklap hoorde schrok ze op waar door ze uit haar concentratie gehaald werd en een verkeerde beweging maakte waar door ze op de grond viel, een zucht verliet haar lippen terwijl ze zich recht duwde en zo ging zitten. "Je bent goed dus waarom zo geheimzinnig?" Echt iets voor haar om te vallen, langzaam keek ze op en liet haar blik naar de persoon gaan die geklapt en gesproken had. Er was lichtte angst in haar ogen te zien, Ariella Mae herkende haar, het was een meisje van haar house en ergens was ze bang dat haar leven op school nu voorbij zou zijn. Dat ze gepest zou worden voor het dansen of wat dan ook, maar niet veel later herhaalde ze de woorden van het blonde meisje in haar hoofd en veranderde haar blik naar verwarring. "Euhm dankje, denk ik." Sprak ze terwijl ze haar zelf weer dwong op te staan, haar enkel trok wat door het feit dat ze een verkeerde beweging had gemaakt maar ze negeerde het. "Gewoon, ik vind niet dat andere dit hoeven te weten." Sprak ze, Ariella Mae moest weten of ze haar enkel niet verstruikt had waar door ze een paar simpele dans bewegingen maakte maar gelukkig was ze niet verkeerd gevallen. Ze kon het niet laten om verder te dansen gezien het een tijdje terug was dat ze ook maar een kans had gevonden. "Wat doe je zo laat uit bed?" Vroeg ze als of zij zelf ook niet veel te laat uit bed was, ze snapte alleen niet echt waarom het meisje haar gevolgd was. Misschien moest ze in het gevolg gewoon veel beter uit kijken, en dat terwijl ze nog wel een spreuk had gedaan om te zien of er iemand in de buurt was. Dan moest ze vast en zeker uit het gebied zijn geweest toen ze dat deed. "Ik zou het fijn vinden als je dit tussen ons houden." Sprak ze voor ze uiteindelijk voor het meisje eindigde.

[Note: Haha sorry helemaal vergeten neer te zeggen, maar ze heeft gewoon een slaap broekje en shirtje aan hoor]
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Dancing in secret (+Alix) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in secret (+Alix) Dancing in secret (+Alix) Icon_minitimezo okt 09, 2016 8:43 pm

Misschien had ze toch niet moeten klappen, het meisje viel namelijk vlak voor haar op de grond. Oeps? ERr was angst in de ogen van het meisje te zien. Precies dat was hetgeen dat ze het best aan kon voelen. Stond ze nu als eng bekend onder de jongere jaars? Okay dat was ook niet helemaal de bedoeling. Niet dat ze het stiekem wel grappig vond ofzo. Na een paar seconde sloeg de blik van het meisje om. "Euhm dankje, denk ik." Heh de woorden drongen ook weer door. "Gewoon, ik vind niet dat andere dit hoeven te weten." Dat klonk dus als alles behalve typisch voor iemand uit Slytherin. Toch was het meisje van haar house. Alix keek verbaast op toen het meisje op was gestaan en opnieuw begon te dansen. "Wat doe je zo laat uit bed?" Dus hoe keek je mensen aan die aan het dansen waren? Oogcontact was dus geen optie tijdens het praten. "Ik zou het fijn vinden als je dit tussen ons houden." Na die woorden eindigde het meisje haar dans voor haar neus. "Mij best hoor maar dan kun je het beter niet midden in de nacht gaan doen want dat gaat dus opvallen. Anders was ik hier niet geweest. Bovendien, prima ballerina, ben ik de oudste hier dus heb jij eerder een verklaring af te leggen dan ik." De toon serieus, want op sommige momenten kon ze dat, en haar ogen strak op die van het meisje gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariella Mae Case
Ariella Mae Case
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 25
IC posts : 4

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner: I don't want a prince on a white horse, I want a weirdo who makes me laugh!

Dancing in secret (+Alix) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in secret (+Alix) Dancing in secret (+Alix) Icon_minitimezo okt 09, 2016 10:28 pm

Dancing in secret (+Alix) 0atdu65
"Mij best hoor maar dan kun je het beter niet midden in de nacht gaan doen want dat gaat dus opvallen. Anders was ik hier niet geweest. Bovendien, prima ballerina, ben ik de oudste hier dus heb jij eerder een verklaring af te leggen dan ik." Zodra ze eenmaal stil stond snoof ze zachtjes terwijl ze het meisje aan keek. "Ten eerste hou ik van de rust die hier heerst in de nacht, het enige waar ik last van zou kunnen hebben zijn nieuwsgierige mensen zoals jou, de geesten en de portretten. Ten tweede, waarom zal ik een verklaring af leggen? Ik heb wel betere dingen te doen. Je hoeft niet zo serieus te doen hoor" Antwoordde ze waarna ze weer in beweging kwam om haar blik kort over het meisje heen te laten gaan. "Als we betrapt worden ben ik niet de enige die fout zit." Uiteindelijk stopte ze weer voor haar en liet haar blik nog een keer over het meisje heen glijden. "Heb je ooit wel eens gedanst?" Vroeg ze nieuwsgierig terwijl ze op haar af liep en om haar heen liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Dancing in secret (+Alix) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in secret (+Alix) Dancing in secret (+Alix) Icon_minitimedi okt 11, 2016 7:07 pm

De danseres kwam tot stilstand en snoof zachtjes. Hier kwam de attitude. "Ten eerste hou ik van de rust die hier heerst in de nacht, het enige waar ik last van zou kunnen hebben zijn nieuwsgierige mensen zoals jou, de geesten en de portretten. Ten tweede, waarom zal ik een verklaring af leggen? Ik heb wel betere dingen te doen. Je hoeft niet zo serieus te doen hoor" Eerst een hele argumentatie als weerwoord en daarna zeggen dat ze niet zo serieus zou moeten zijn? Als je het over tegenstrijdig hebt. "Als we betrapt worden ben ik niet de enige die fout zit." Zei het meisje nadat ze weer in beweging gekomen was. Alix trok haar wenkbrauw op. Als ze echt gewild had zou ze het meisje zo de grond in werken. Of het nou met woorden, vuisten of magie moest. Maar nee, daar had ze op het moment niet echt zin in, ze zou het meisje maar gewoon laten praten. De woorden deden de blondine toch niets. Alix fronste toen de lagere jaars om haar heen begon te lopen. Moest dit dreigend overkomen of had het een andere reden. "Heb je ooit wel eens gedanst?" Watte? Alix haalde haar schouders op. "Ik heb lessen gehad omdat m'n moeder die verplichtte maar ik heb er echt een hekel aan." Antwoordde de blondine op een rustige toon. Stijldansen en andere klassieke dans, bah. Het was echt niets voor haar en ze had er gewoon een hekel aan gekregen. Bovendien was ze niet getalenteerd zoals het meisje dat om haar heen liep als het op dansen aan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Dancing in secret (+Alix) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in secret (+Alix) Dancing in secret (+Alix) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Dancing in secret (+Alix)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: Classrooms-
Ga naar: