IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Homework Disaster - Pagina 3 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Homework Disaster

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Chester Lennox
Chester Lennox
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 113
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner: Love takes its toll every time it don't work

Homework Disaster - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Homework Disaster Homework Disaster - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 27, 2016 10:23 pm


made from the heat of the stars
'Blijf je hier gewoon de hele tijd wachten totdat er iets ergers gebeurt? Weet je ook hoe snel die vriend uit je broers verhaal van het blauwe kleurtje af was?' Vroeg ze hem, en hij haalde kort zijn schouders op. "Hier, of in mijn kamer, of op eender welke plek", Grijnsde hij. Hij was niet van plan om in tussentijd nog iets anders te doen, behalve kijken naar hoe het blauwe zijn hele arm zou overnemen. "En geen idee, daar heeft hij nooit iets over gezegd eigenlijk", Zei hij nadenkend, wreef kort met zijn hand over zijn nek. Dat zou hij de komende uren, of in het slechtste geval dagen, wel ontdekken. "Misschien kan ik een verslag maken over alles, krijgt Hufflepuff extra punten", Grapte hij. Iets wat ze wel konden gebruiken, sinds de Headgirl, of all people, al voor minpunten had gezorgd.

'Ik denk dat blauw je super goed staat hoor, leuk in toon met je ogen en zo. Maar ik weet niet of je graag blauw door de school paradeert?' Zei ze, en schoot in de lach. ”Ik denk dat ze wel al wat van mij gewend zijn”, Lachte hij. Het kon hem niet veel schelen dat mensen hem zouden zien. ”Blauw is inderdaad wel echt mijn kleur”, Reageerde hij vervolgens op haar opmerking.
Terug naar boven Ga naar beneden
Homework Disaster
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
-
» Homework (OPEN)
» {Open} Homework squad

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: great hall-
Ga naar: