|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Gordon Ramsay Professor Aantal berichten : 20 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 46Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock wo okt 19, 2016 8:06 pm | |
| Ik zit hotel hell te kijken om inspi te krijgen voor Gordon zit te janken omdat ie een joch dat twee hartoperaties en een rug operatie heeft gehad gaat fiancieren met college om zn eigen bakkerij te openen.
god damnit my boy is not an asshole |
|
| |
▲ Leo Xiaoyu Slytherin Head Boy Aantal berichten : 292 IC posts : 143 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Every minute makes me love you a little more. | Onderwerp: Re: Langlock wo okt 19, 2016 9:33 pm | |
| - Zahorchak Solarz schreef:
- Ik heb dit account al een tijdje geleden aangemaakt, maar ik heb pas sinds gister een setje erop gedropt dus ik laat mijn gezicht ook even zien ^^
Misschien kennen sommige me nog wel van warrior cats als 'Lizle', maar dat is wel echt een aardige tijd geleden dat ik daar actief ben geweest. OH MY GOOOOOD LIIIIZZZZ |
|
| |
▲ Zahorchak Solarz Professor Aantal berichten : 108 IC posts : 36 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 29 years [12-04-1987]Partner: hi ;)) | Onderwerp: Re: Langlock wo okt 19, 2016 9:51 pm | |
| - Leo Xiaoyu schreef:
- Zahorchak Solarz schreef:
- Ik heb dit account al een tijdje geleden aangemaakt, maar ik heb pas sinds gister een setje erop gedropt dus ik laat mijn gezicht ook even zien ^^
Misschien kennen sommige me nog wel van warrior cats als 'Lizle', maar dat is wel echt een aardige tijd geleden dat ik daar actief ben geweest. OH MY GOOOOOD LIIIIZZZZ Ayeee Iroo |
|
| |
▲ Leo Xiaoyu Slytherin Head Boy Aantal berichten : 292 IC posts : 143 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Every minute makes me love you a little more. | Onderwerp: Re: Langlock wo okt 19, 2016 10:46 pm | |
| - Zahorchak Solarz schreef:
- Leo Xiaoyu schreef:
Misschien kennen sommige me nog wel van warrior cats als 'Lizle', maar dat is wel echt een aardige tijd geleden dat ik daar actief ben geweest. OH MY GOOOOOD LIIIIZZZZ Ayeee Iroo Minder enthousiast dan ik hoopte wow rude af heb jij mijn nummer nog app me???? |
|
| |
▲ Zahorchak Solarz Professor Aantal berichten : 108 IC posts : 36 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 29 years [12-04-1987]Partner: hi ;)) | Onderwerp: Re: Langlock wo okt 19, 2016 10:51 pm | |
| - Leo Xiaoyu schreef:
- Leo Xiaoyu schreef:
Misschien kennen sommige me nog wel van warrior cats als 'Lizle', maar dat is wel echt een aardige tijd geleden dat ik daar actief ben geweest. OH MY GOOOOOD LIIIIZZZZ Ayeee Iroo Minder enthousiast dan ik hoopte wow rude af heb jij mijn nummer nog app me???? Ben niet zo van de hoofdletters ahaha oops Kzal je appen tho |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: Langlock do okt 20, 2016 12:22 am | |
| Je komt me ook bekend voor o.o |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock do okt 20, 2016 6:56 am | |
| Heya Liz, welkom op EP ^^ Waarschijnlijk heb ik je dan ook ooit op wc gezien toen ik net begon want je naam klinkt me ergens bekend in de oren |
|
| |
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock do okt 20, 2016 9:10 am | |
| |
|
| |
▲ Gordon Ramsay Professor Aantal berichten : 20 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 46Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock do okt 20, 2016 9:44 am | |
| |
|
| |
▲ Ravenna Akesh Slytherin Aantal berichten : 18 IC posts : 7 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: The world will be yours | Onderwerp: Re: Langlock do okt 20, 2016 11:26 am | |
| |
|
| |
▲ Zahorchak Solarz Professor Aantal berichten : 108 IC posts : 36 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 29 years [12-04-1987]Partner: hi ;)) | Onderwerp: Re: Langlock do okt 20, 2016 11:35 am | |
| Goedemorgen ^^
@Mylie & Anouk: Wie zijn jullie dan op WC? (: |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock do okt 20, 2016 12:21 pm | |
| Mijn eerste drie accounts waren Avalanchedemon Demontail en Hurricanesteps dan komen er nog een stuk of twintig, nu heb ik Hellhound al iets van twee jaar, Rousepaw (medcatapp) en Chimekit (zonder inspiratie) |
|
| |
▲ Laila Ryder Slytherin Aantal berichten : 319 IC posts : 113 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡ | Onderwerp: Re: Langlock do okt 20, 2016 12:54 pm | |
| |
|
| |
▲ Gordon Ramsay Professor Aantal berichten : 20 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 46Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock do okt 20, 2016 1:04 pm | |
| Ravennaaaa tijd om na te blijven >3 |
|
| |
▲ Ravenna Akesh Slytherin Aantal berichten : 18 IC posts : 7 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: The world will be yours | Onderwerp: Re: Langlock do okt 20, 2016 1:16 pm | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|