|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 11:22 pm | |
| - Olivia Romano schreef:
- HAHAHAHAHAHAHAAHHA ik ben trots op je hoor poes, mn 2 queens <3
Dat maakt me blij, iemand kan het waarderen <3 Ik ben het vooral gaan luisteren door zangles, but I started to love it en door het zelf zingen kan ik het ook echt wel waarderen <3 |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 11:26 pm | |
| AAAAAAAAAAAAAAAWH WAT FIJN #LIEF <3 |
|
| |
▲ Catherine McMahon Ravenclaw Aantal berichten : 64 IC posts : 8 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: Hey hey, no! | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 11:29 pm | |
| Yay <3 Ik heb btw gepost met Nath (huehue, mezelf) |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 11:31 pm | |
| IK ZAG T IK HAD JE FF GEAPPT |
|
| |
▲ Catherine McMahon Ravenclaw Aantal berichten : 64 IC posts : 8 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: Hey hey, no! | Onderwerp: Re: Langlock zo okt 09, 2016 11:31 pm | |
| *Grijpt snel naar mobiel* |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 10, 2016 9:29 am | |
| - Cheryl Carve schreef:
- Ik heb alleen RPG-crushes en anime-crushes rip
Same here |
|
| |
▲ Alice Claire Warren Ravenclaw Aantal berichten : 92 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 10, 2016 10:33 am | |
| |
|
| |
▲ Nick Crawford Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: You're not the only one. | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 10, 2016 10:48 am | |
| Hmhm. Weer een lange dag op werk te gaan. T__T |
|
| |
▲ Alice Claire Warren Ravenclaw Aantal berichten : 92 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 10, 2016 10:50 am | |
| |
|
| |
▲ Ethan Hale Hufflepuff Aantal berichten : 44 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 10, 2016 10:52 am | |
| ik hoef vandaag gelukkig maar een half dagje, maar nu eerst maar weer eens even wat posten. |
|
| |
▲ Nick Crawford Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: You're not the only one. | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 10, 2016 12:33 pm | |
| afbeeldingen in voorsteltopic en een goed OS komen later, voor nu ben ik tevreden. Dus.... een liefhebber voor een topic? Dan ga ik nog ff verzinnen welke spreuken hij kent :'D |
|
| |
▲ Alice Claire Warren Ravenclaw Aantal berichten : 92 IC posts : 41 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 10, 2016 1:42 pm | |
| ik wil wel, maar een ravenclaw en een slytherin, gaat dat goed? XD |
|
| |
▲ Nick Crawford Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: You're not the only one. | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 10, 2016 2:16 pm | |
| |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 10, 2016 2:21 pm | |
| #Above: Wij ook samen 'n topic doen tussen Evan & Nick? ;D
Je moet wel nog heel even je reden aangeven hoe het kan zijn dat Nick opeens van de ene school naar de andere is gegaan, maar dit kun je ook uitwerken in je post. Dat moet je zelf weten (:
Edit: Als Nick echter al heel zijn leven op Hogwarts was dan moet je met een goede reden aan komen zetten waarom hij Evan daar nooit iets van heeft verteld xD |
|
| |
▲ Nick Crawford Slytherin Aantal berichten : 24 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: You're not the only one. | Onderwerp: Re: Langlock ma okt 10, 2016 2:34 pm | |
| Doen we! En m'n idee is dat ie dat een beetje stil wil houden, eigenlijk. :'D Dacht aan iets als dat meneer zich in de nesten heeft gewerkt en ASAP wilde transferren.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|