|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Alain Alastilis Gryffindor Aantal berichten : 40 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Leeftijd: 16 yearsPartner: - | Onderwerp: Re: Langlock di okt 04, 2016 9:09 pm | |
| - Alix Carve schreef:
- Albino? Alix gaat jaloers zijn omdat hij witter haar heeft X"D
Yip. & waarschijnlijk gaat hij niets van Alix haar jaloezie snappen want why the hell would you want white hair? |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock di okt 04, 2016 9:11 pm | |
| |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock di okt 04, 2016 9:11 pm | |
| YOU DID IT GURL haha nou ja boos ze is meer geïrriteerd ofzo idk. |
|
| |
▲ Chester Lennox Hufflepuff Aantal berichten : 113 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: Love takes its toll every time it don't work | Onderwerp: Re: Langlock di okt 04, 2016 9:16 pm | |
| Lucky Blue Smith en Leebo Freeman waren anders ook wel snoepjes met hun witte haar hot damn |
|
| |
▲ Alain Alastilis Gryffindor Aantal berichten : 40 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Leeftijd: 16 yearsPartner: - | Onderwerp: Re: Langlock di okt 04, 2016 9:19 pm | |
| - Chester Lennox schreef:
- Lucky Blue Smith en Leebo Freeman waren anders ook wel snoepjes met hun witte haar hot damn
Ga je geen ongelijk geven :'D Maar ik zocht iemand die ook echt albinisme had. Niet makkelijk als je al een beeld hebt van je OC... |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock di okt 04, 2016 9:22 pm | |
| Al heeft ook heel licht blond haar en ze haatte de kleur maar wilde niet donker dus bleekte ze het en nu is ze een soort van zilver wit en daarom dus want met wit hoeft ze niet steeds dr roots te bleken
Maar soms vind ik Ari ook wel bichy kijken hoor maar dat mag ik niet zeggen want ik heb een vriendin die anders aardig boos op me word maar Ione gaat het nu wel interessanter vinden |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock di okt 04, 2016 9:23 pm | |
| - Chester Lennox schreef:
- Lucky Blue Smith en Leebo Freeman waren anders ook wel snoepjes met hun witte haar hot damn
Omg, is dat niet die kerel die meegespeeld heeft in de clip van Rita Ora, Poison? (: #Mylie: Yah haha |
|
| |
▲ Olivia Romano Hufflepuff Head Girl Aantal berichten : 507 IC posts : 86 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: ☾ moonlight bae ☽ | Onderwerp: Re: Langlock di okt 04, 2016 9:24 pm | |
| HAHAHAHAHAHAHA Ja vind ik ook, en sterker nog, ze is ook gewoon een fucking diva maar Idc, ik hou van d'r <3 she's perf.
@Freedje; haha iconique |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock di okt 04, 2016 9:27 pm | |
| White hair ftw echt ik heb iets met wit haar maar die grijs haar hype vind ik 99/100 lelijk |
|
| |
▲ Alain Alastilis Gryffindor Aantal berichten : 40 IC posts : 0 Hogwarts IDSchooljaar: Leeftijd: 16 yearsPartner: - | Onderwerp: Re: Langlock di okt 04, 2016 9:30 pm | |
| Haha ik heb volgens mij ook iets met wit haar~ maar ik heb m'n research gedaan en damn albinisme hebben is echt niet leuk.
& hmm, ik denk dat een topic tussen deze twee wel interessant zal zijn? Op meerdere manieren >:3 |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock di okt 04, 2016 9:33 pm | |
| Oeh Cid kan mensen gaan rondcommanderen. Ok nee, jk. Laten we nog maar eens posten hier. School is gewoon zo druk D= |
|
| |
▲ Jane Heart Ravenclaw Aantal berichten : 145 IC posts : 57 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock di okt 04, 2016 9:34 pm | |
| School heeft jammer genoeg voorrang ): |
|
| |
▲ Cid McCoy Ravenclaw head boy Aantal berichten : 82 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 18Partner: | Onderwerp: Re: Langlock di okt 04, 2016 9:37 pm | |
| Yea school met projecten waarvan ze de deadlines veel te krap nemen --'
Oh maar ging het hier over albino's? Wij hadden dit jaar een knulletje mee op kamp, een albino (die we trouwens om het halfuur moesten insmeren en stuff) en 'ie had zo'n speciale bril. Als hij die bril dan afzette, gingne zijn ogen dus echt van blauw naar rood en je zag eigenlijk altijd zo'n randje. Oh en hij had wat gezondheidsproblemen, maar dat is blijkbaar eigen aan het albinisme... |
|
| |
▲ Mia River Ravenclaw Aantal berichten : 56 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock di okt 04, 2016 9:40 pm | |
| Ik post morgen ook weer, zeer druk gehad! werk in een dierenwinkel en had dierendag.. woah |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock di okt 04, 2016 9:41 pm | |
| Ik heb in groep 8 -vijf jaar geleden wow- een presentatie over albinisme gedaan dus weet ook wel het een en ander nog en jaaaa een topic lijkt me leuk, zou jij misschien willen maken *puppy eyes* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|