IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Chilly weather KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Chilly weather

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Camilla Rizal
Camilla Rizal
Ravenclaw head girl







Ravenclaw head girl

Aantal berichten : 135
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Hey, you, get off my cloud.

Chilly weather Empty
BerichtOnderwerp: Chilly weather Chilly weather Icon_minitimedi sep 27, 2016 8:29 pm

I'm about to blow
chilly weather
Met haar mantel om zich heen geslagen zat de Ravenclaw studente tussen de rood/oranje gekleurde bladeren bij het meer. Aan het weer was te merken dat het herfst was. Een ijzige wind wist zich ondanks haar mantel toch nog langs de onbedekte stukjes huid te snijden. Op haar schoot lag een van haar schoolboeken opengeslagen. In haar ene hand hield ze haar toverstaf, in haar andere een mok met inmiddels afgekoelde thee. "Lacarnum Inflamarae." zei ze op duidelijk gesproken toon. Vlammen vormde zich op het puntje van haar staf. Geconcentreerd plaatste ze haar mok boven het vuurtje wat zich zojuist op haar staf gevormd had. Haar tong stak ietsjes uit haar mond.
Camilla werd uit haar concentratie getrokken door een plotseling luid gekraak van herfstbladeren en nabij komende voetstappen. Van de schrik beet ze op haar tong en liet de inmiddels warme thee over haar schoot vallen. Haar schoolboek was doorweekt en de Ravenclaw head girl kookte van woede. Met een ruk draaide ze zich om en ontmoette al snel de blik van een andere student. "Bedankt," snauwde ze. Wie besloop er nou iemand op die manier.

{{ eerste post voor David Benner

Terug naar boven Ga naar beneden
David Benner
David Benner
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 44
IC posts : 15

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: niet

Chilly weather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilly weather Chilly weather Icon_minitimedi sep 27, 2016 11:14 pm

Lopend door de bladeren probeerde David zijn huiswerk voor History of Magic te maken. Het moest morgen al af zijn en hij was er nog steeds niet aan begonnen. Het jaar was nog niet zo heel lang gestart, hij vond het nu al heel moeilijk. En wou geen straf krijgen van de docent, dus ging hij het onderweg naar the great lake maken. Toen hij plotseling een geluid hoorde en rond keek waar het geluid vandaan kwam. “Bedankt,” hoorde hij iemand boos zeggen. Hij keek om naar het meisje met zilveren haren en zag toen pas dat ze wat nats op haar schoot had en op haar boeken. “Omg sorry! Gaat het?” Zei hij tegen het meisje terwijl hij geschrokken naar haar toe rende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn Rider
Flynn Rider
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 185
IC posts : 37

Hogwarts ID
Schooljaar: First year
Leeftijd: 12years
Partner:

Chilly weather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilly weather Chilly weather Icon_minitimewo okt 05, 2016 11:12 pm

Nu Flynn zich steeds meer op zijn gemak voelde, had hij meer de neiging om erop uit te trekken. Echt dingen leren zat er voor hem niet in, ten eerste omdat hij het gewoon niet kon en ten tweede had hij, als eerstejaars, nog niet veel te doen. Als jonge leerling zocht je dan ook dingen op om je tijd mee te vullen. De meeste konden hun tijd vullen door met elkaar te praten, spellen spelen of jezelf bezig houden met een hobby, maar dat was geen optie voor Flynn. Zijn contacten waren nog niet zo uitgebreid als de rest en daarom begon hij ook anderen wat lastig te vallen. Hij was erop uit getrokken en was op weg naar het grote meer, maar hij een klein schouwspel volgde tussen twee oudere studenten. Yeah. Voor een 12-jarige was dit wel heel grappig. Hij lachte dan ook even luid, waarna hij zijn hand over zijn mond legde toen hij doorhad wat hij deed. Hij tuitte zijn lippen. "Wat romantisch!" zei hij mierzoet en draaide zich om, om weer verder te gaan, weg van het duo. Tsja, op deze leeftijd moesten dingen uitgetest worden en dingen die hij opving van anderen, gekopieerd worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camilla Rizal
Camilla Rizal
Ravenclaw head girl







Ravenclaw head girl

Aantal berichten : 135
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Hey, you, get off my cloud.

Chilly weather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilly weather Chilly weather Icon_minitimema nov 07, 2016 4:06 pm

I'm about to blow
chilly weather
Toen de jongen op haar af kwam rennen stak ze snel haar hand op als teken dat hij maar niet te dichtbij moest komen. "Je hebt geluk dat het water nog niet kookte." snauwde ze met haar blik op de jongen, die duidelijk afkomstig was van Slytherin richtte. Het zal eens niet. Ze plaatste het kopje naast zich neer en nam opnieuw haar toverstaf in haar hand. "lacarnum inflamarae." sprak ze opnieuw uit waarna de vlammen al snel weer rond haar toverstok danste. Even wierp ze de jongen een dreigende blik toe, waarna ze haar toverstok liet zakken en deze boven de natte plek op haar gewaad hield in de hoop deze snel te laten drogen.  
"Wat romantisch!" klonk een stemmetje een eindje verderop. Met een ruk draaide Camilla zich om waarna ze een kleine Hufflepuff eerstejaars zag weglopen. De Headgirl rolde even met haar ogen. "Ben blij dat ik niet zo was als eerstejaars." mompelde ze geïrriteerd. Normaal kon ze dit soort dingen wel hebben, maar nu haar humeur al de grond in getrapt was moesten dingen als deze niet op haar pad komen. 

Terug naar boven Ga naar beneden
David Benner
David Benner
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 44
IC posts : 15

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: niet

Chilly weather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilly weather Chilly weather Icon_minitimema nov 07, 2016 10:42 pm

Het meisje stak haar hand op met het teken dat David niet dichterbij moest komen. David stopte. “Je hebt geluk dat het water nog niet kookte.” Snauwde ze. Opnieuw gebruikte ze een spreuk om haar kopje te verwarmen en wierp daarna een dreigende blik naar hem toe. David voelde zich schuldig en wou opnieuw zijn verontschuldiging aanbieden tot ze beide een stem van een jongetje hoorde. “Wat romantisch!” Zei het jongetje en ze keken allebei om. David had niks met de meeste eerstejaars. Hij vond ze maar een beetje vervelend soms. “Blij dat ik niet zo was als eerstejaars.” Hoorde hij het meisje zeggen. David draaide zijn hoofd weer terug naar haar. “Haha same.” Antwoorde David. “Welk jaar doe je nu als ik vragen mag?” Vroeg David met een nerveuse toon in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camilla Rizal
Camilla Rizal
Ravenclaw head girl







Ravenclaw head girl

Aantal berichten : 135
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Hey, you, get off my cloud.

Chilly weather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilly weather Chilly weather Icon_minitimedi nov 08, 2016 5:39 pm

I'm about to blow
chilly weather
Ook de Slytherin jongen leek er niet echt op in te gaan. Mooi, dan zou die snotneus vast ook niet terugkomen. Ze wierp een blik op haar schoot en de vlammen die deze langzaamaan droogde. Het korte lachje en antwoord van de jongen liet haar haar blik weer op hem richten. Zijn volgende vraag klonk wat nerveus, wat Camilla een wenkbrauw deed optrekken. Normaal waren Slytherin's toch helemaal niet zo? Ach, hij zal dan wel een zwart schaap in de kudde geweest zijn. "Zevende," antwoordde ze waarna ze een pluk haar uit haar gezicht blies. Haar ogen richtte zich op het nog licht doorweekte studieboek op haar schoot. "Het is moeilijker dan ik had verwacht." vervolgde ze terwijl ze een paar bladzijdes omsloeg om te kijken tot hoeverre er schade aan gericht was.

Terug naar boven Ga naar beneden
David Benner
David Benner
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 44
IC posts : 15

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: niet

Chilly weather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilly weather Chilly weather Icon_minitimedi nov 08, 2016 9:15 pm

“Zevende.” Antwoorde ze. Het zelfde jaar dat David doet was het eerste waar hij aan kon denken. “Het is moeilijker dan ik had verwacht.” Het meisje sloeg een paar bladzijdes door het doorweekte boek. “Oh nice, dit is mijn 6e jaar haha.” Antwoorde David. Hij ging op zijn knieën naast haar zitten en vroeg “Als je wilt kan ik je wel helpen wat je moeilijk vind? Niet dat ik alles kan maar ik kan het proberen bij de vakken die ik wel maybe kan.”
David glimlachte naar haar. Hij houd er van om mensen te helpen, en maybe maakt hij nog wel kans om vrienden te worden. Hij was niet echt bepaald de populairste jongen in de school. En veel vrienden had hij sws niet, dus nieuwe vrienden maken was altijd wel leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camilla Rizal
Camilla Rizal
Ravenclaw head girl







Ravenclaw head girl

Aantal berichten : 135
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Hey, you, get off my cloud.

Chilly weather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilly weather Chilly weather Icon_minitimema dec 19, 2016 10:25 pm

I'm about to blow
chilly weather
Met opgetrokken wenkbrauw keek ze de jongen aan. Had hij haar zojuist hulp aangeboden? Of de sorteer hoed moest erg in de war zijn geweest tijdens het indelen van deze jongeman, of hij voerde iets in zijn schild. Niet zo optimistisch wezende ging Camilla maar uit van het tweede.
Na een korte stilte schoof ze iets op zij zodat ze jongen naast haar zou kunnen plaatsnemen. Misschien zou ze zijn hulp wel kunnen gebruiken, maar ze zou op haar hoede blijven. Met Slytherin's wist je het nooit. "Dit is mijn huiswerk van verzorging van fabeldieren." Begon ze terwijl ze een lok haar achter haar oor streek. Vervolgens wees ze een van de opdrachten aan. "Ik moet een kort opstel schrijven over Griffioenen, maar om eerlijk te zijn is dit niet waar mijn kennis ligt." Ze had zelf de les van het leren vliegen op zo'n beest geskipt. Ze was als de dood voor vliegen en alles wat daar mee te maken had. Vandaar ook haar weinige interesse in quidditch.

Terug naar boven Ga naar beneden
David Benner
David Benner
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 44
IC posts : 15

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: niet

Chilly weather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilly weather Chilly weather Icon_minitimezo jan 08, 2017 5:59 pm

Ze schoof een stukje op, en David kwam naast haar zitten. Ze wees de opdracht aan en David schoof wat dichterbij met zijn hoofd om de opdracht te kunnen lezen terwijl hij met zijn arm op de grond leunde. "ik moet een kort opstel schrijven over griffioenen, maar om eerlijk te zijn is dit niet waar mijn kennis ligt.". Zei ze.
David was soms best een nerd als het om spreuken, dieren en toverdranken ging. En hij vond de les over griffioenen geweldig toen hij die kreeg, dus hij kon er best wat over vertellen. “Uhm, effe denken.” Hij ging weer normaal naast haar zitten en keek naar de bladeren op de grond en dacht goed na wat hij nog allemaal wist. “Wat ik nog weet is dat griffioenen hybridisch fabeldieren zijn, dat is zeg maar dus de kruising tussen meerdere dieren you know. En hij komt oorspronkelijk uit Griekenland en niet veel tovenaars kunnen vriendschap met ze sluiten. Oja! En ze eten rouwvlees.” David keek haar aan en glimlachte. “Hopelijk heeft dat je al een stuk verder geholpen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Chilly weather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilly weather Chilly weather Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Chilly weather
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds :: the great lake-
Ga naar: