IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

EPIC SToRYLINE IDEA!! KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

EPIC SToRYLINE IDEA!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Flora Ravenstine
Flora Ravenstine
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 24
IC posts : 20

Hogwarts ID
Schooljaar: Third year
Leeftijd: 14
Partner: Geen

EPIC SToRYLINE IDEA!! Empty
BerichtOnderwerp: EPIC SToRYLINE IDEA!! EPIC SToRYLINE IDEA!! Icon_minitimezo sep 25, 2016 12:33 pm

Hi!!

Ik heb een idee voor een epische storyline, iedereen mag joinen en aanvllen als ze dat leuk vinden!

Omdat wij natuurlijk next generation spelen, is het misschien niet leuk om weer eens de chamber of secrets erbij te pakken? Iemand binnenin de school heeft zin om te rellen, of een ander duister motief...
Leerlingen verdwijnen, worden meegesleurd naar de chamber of secrets. Omdat niemand anders daar kan komen, behalve een parselmouth (waarvan niemand in deze school het talent heeft, of bekend van is). We kunnen een storyline openen met de "gegijzelden", die er alles aan doen om te ontsnappen.. elkaar de schuld geven en zo. Maken het dramatisch en spannend!
En een storyline dat de leerlingen in het dagelijkse leven bang zijn en op onderzoek uitgaan, want waar is de chamber of secrets en waarom worden ze meegenomen?

Anyone ideas or up for it? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle
Evan Castle
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 358
IC posts : 147

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old || 01/08
Partner: How 'bout no?

EPIC SToRYLINE IDEA!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: EPIC SToRYLINE IDEA!! EPIC SToRYLINE IDEA!! Icon_minitimezo sep 25, 2016 1:38 pm

Ik ben het hier niet mee eens. Chamber of Secrets was een aspect dat van de originele boeken afkomstig is. Heel de reden achter de Chamber of Secrets draaide om You-Know-Who en om Harry zelf. Bovendien van wat ik heb kunnen afleiden uit de laatste film is de Chamber of Secrets ondergelopen met water waardoor geen enkele student überhaupt daar zou kunnen geraken.
Een andere reden om het hier niet mee eens te zijn, buiten het feit dat het gewoon praktisch gezien onmogelijk is, is dat dit al een ontzettend groot event is en de site nog maar juist open is. Er komen op dit moment veel nieuwe leden binnen, leden die misschien niet bekend zijn met Harry Potter en die nog wat op onderzoek uit willen gaan. En dan kan zo'n verhaallijn veel chaos veroorzaken.
Dit was gewoon mijn mening erover, maar als ik zou mogen stemmen dan zou ik 'nee' zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

EPIC SToRYLINE IDEA!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: EPIC SToRYLINE IDEA!! EPIC SToRYLINE IDEA!! Icon_minitimezo sep 25, 2016 1:58 pm

Bovendien zijn we achter de schermen al met iets bezig.... (A)
Maar bedankt voor je voorstel <3 het is heel mooi & maybe kunnen we er iets mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









EPIC SToRYLINE IDEA!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: EPIC SToRYLINE IDEA!! EPIC SToRYLINE IDEA!! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
EPIC SToRYLINE IDEA!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this a bad idea? [&DASHIELL PETIT]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: Game Related :: adoptions-
Ga naar: