|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock do sep 29, 2016 7:06 pm | |
| Ik heb like een kwart paard X"D Naja m'n moeder heeft een half paard geërfd dus eh soort van okay nee laat maar |
|
| |
▲ Felix Skrein Ravenclaw Aantal berichten : 53 IC posts : 16 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 29, 2016 7:41 pm | |
| Ik heb ook een eigen paardje :'D Een Quarter Horse waar ik western mee rij :')
En wilde vandaag graag posten, maar met mijn hoofd vol snot lukt het niet.... |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock do sep 29, 2016 7:44 pm | |
| Beterschap Lisa ^^ Felix blijft cute tho
Omg ik weet niet wat ik heb hoor maar vandaag weer een pentakill, met Kindred en ik snap het echt niet ???? |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock do sep 29, 2016 7:45 pm | |
| Oké ik nomineer jullie een huisdierentopic te openen dan want dat klinkt echt te awesome @Lisa en de paardensquad
Dat ga je moeten uitleggen Anouk xD |
|
| |
▲ Chester Lennox Hufflepuff Aantal berichten : 113 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Fifth yearLeeftijd: 16Partner: Love takes its toll every time it don't work | Onderwerp: Re: Langlock do sep 29, 2016 7:49 pm | |
| Omg nice?? En Kindred is echt geen makkelijke champ! |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock do sep 29, 2016 7:51 pm | |
| League of Legends, 5 vs 5, als je alle vijf je tegenstanders zelf achter elkaar killt heb je een pentakill en dat komt dus niet heel veel voor, Kindred is een van de, laten we het personages noemen, die je kan bespelen
Het leuke was dat ik met Irelia geen idee had wat er gebeurde en deze keer wel, maar m'n team was vrij slecht want ik had in de 30 kills en de rest max 5 dustja het duurde wat langer en ik had dus bijna een attack speed van 2 |
|
| |
▲ Chloë Miller Gryffindor Head Girl Aantal berichten : 126 IC posts : 31 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 29, 2016 8:00 pm | |
| Ik heb ooit vroeger paard gereden maar nu heb ik er geen tijd meer voor ): Als ik paard wil rijden ga ik wel naar Cato haar paard is BAE |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock do sep 29, 2016 8:09 pm | |
| Ik heb ook een tijd paard gereden en zou het best wel weer eens willen doen. ): een cosplay shoot op een paard lijkt me ook echt gaaf om een keer te doen
Voor de rest doe ik ook geen sporten. Ik deed aan kickboksen wat ik best leuk vond maar dat ging op een gegeven moment niet meer door mijn arm. mijn linker arm is krom :'D en nu ook niet echt meer met mijn knieschijf die er af en toe random uitschiet. Lekker kneuzig weer whaha |
|
| |
▲ Chloë Miller Gryffindor Head Girl Aantal berichten : 126 IC posts : 31 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 29, 2016 8:18 pm | |
| Juul neem een abonnement op de sportschool of ga hardlopen!! #lekkersportief
Ik doe nu tennis maar daar gaan mijn knieën wel kapot aan, maar je moet er wat voor over hebben |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock do sep 29, 2016 8:23 pm | |
| Ik doe alleen korfbal, wat wel wat belastend is voor mn liezen en knieën maar niet te intensief yk :"D |
|
| |
▲ Jamie Tolkien Gryffindor Aantal berichten : 25 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16 years oldPartner: | Onderwerp: Re: Langlock do sep 29, 2016 8:24 pm | |
| Ik en Pomme zijn zusjes... dus technisch gezien heb ik ook een paard~ ^^' Niet dat ik doe paardrijden.. Utopia is way te sterk voor mij~ XD
Ik doe wel dansen; veel anders kan ik ook niet met mijn áwesome *kuch kuch* knieën. :3
btw; Everybody meet Jamie~~ :3 Yayy~ <3 XD |
|
| |
▲ Nyx Xiaoyu quidditch captain Aantal berichten : 616 IC posts : 178 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (17 sep) VirgoPartner: We were moving mountains before we knew we could | Onderwerp: Re: Langlock do sep 29, 2016 8:29 pm | |
| - Chloë Miller schreef:
- Juul neem een abonnement op de sportschool of ga hardlopen!! #lekkersportief
Yess! Ik ga volgende week eindelijk weer beginnen met de sportschool. we gaan voor het sixpackje. |
|
| |
▲ Alix Carve Slytherin Aantal berichten : 395 IC posts : 83 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Kuroo my love < 3 | Onderwerp: Re: Langlock do sep 29, 2016 8:29 pm | |
| Even snel een sheet in elkaar zetten, 20min later, ah well
Ik tennis al 6 jaar en loop een eind achter op m'n leeftijdsgenoten maar zou eigenlijk ook wel graag een andere sport proberen |
|
| |
▲ Stefan Bergström Gryffindor Aantal berichten : 88 IC posts : 12 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 Years (31-08)Partner: It doesn't matter what they'll say | Onderwerp: Re: Langlock do sep 29, 2016 8:30 pm | |
| Ik korfbal nu al eh... voor mn 10e jaar :") |
|
| |
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock do sep 29, 2016 8:33 pm | |
| Ik wil ook een paard ;-; Ik heb nie eens goede buddies die een paard hebben zodat ik kan rijden. Of ze wonen een eeuw van me vandaag x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|