|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 4:52 pm | |
| Omg ben jij Tutu? Hai, Tutu~
@Yanthe; Nathan gaat z'n best doen om ze terug te krijgen bij Professor Vyrwel c: |
|
| |
▲ Stiles Stilinski Ravenclaw Aantal berichten : 189 IC posts : 100 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 4:54 pm | |
| - Flynn Rider schreef:
- Damn Olivia x'D
Misschien een leuk idee om de punten dinges ergens in een topic te zetten, van in welk topic er punten bij/weg zijn gegaan? Kan ik lekker goed volgen x3 Nee want nu moet iedereen lekker de lessen allemaal lezen hihi |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 5:00 pm | |
| ALI HEEFT DE EERSTE 50 PUNTEN VOOR SLYTHERIN TE PAKKEN WHEN WILL YOUR QUEEN
Aaaaww is ze de head girl status toch nog een beetje waardig :') |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 5:08 pm | |
| Naah, nu zijn er nog andere punten bij gekomen x3
Ik zou zeggen, ik ga met Flynn wat punten verdienen, maar hij heeft nog geen les x'D |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 5:24 pm | |
| Wauw... Arme Hufflepuff moet echt even omhoog. @Yanthe; zal vast wel komen, binnenkort c: |
|
| |
▲ Claire Barrow Gryffindor Aantal berichten : 98 IC posts : 32 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16yearsPartner: Love is just another kind of magic that I have not yet mastered. | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 5:30 pm | |
| |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 5:30 pm | |
| Woohw, nog 10 IC posts en dan mag ik een nieuwe spreuk aan Nathan geven. Ik zal maar meteen beginnen met na denken over welke... |
|
| |
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 5:32 pm | |
| Lijkt me toch best een leuk idee tho een topic waarin alle punten staan met linkjes in welk topic ze zijn toegekend of afgetrokken. Goed voor t overzicht en om te zien wie van je afdeling juist goed zn best doet of helemaal niet. |
|
| |
▲ Nathan Bryn Hufflepuff Head Boy Aantal berichten : 240 IC posts : 53 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 5:34 pm | |
| - Cassandra Vyrwel schreef:
- Lijkt me toch best een leuk idee tho een topic waarin alle punten staan met linkjes in welk topic ze zijn toegekend of afgetrokken. Goed voor t overzicht en om te zien wie van je afdeling juist goed zn best doet of helemaal niet.
Ohja en lijkt me ook niet moeilijk om bij te houden. Per afdeling een topic en daar kunnen de mensen zelf het in aangeven met een link er bij (: |
|
| |
▲ Claire Barrow Gryffindor Aantal berichten : 98 IC posts : 32 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16yearsPartner: Love is just another kind of magic that I have not yet mastered. | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 5:35 pm | |
| Dat dus. Ik heb zelf ook niet altijd tijd om elk topic af te speuren op gewonnen en verloren punten c;
Laatst aangepast door Claire Barrow op di sep 27, 2016 5:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
▲ Cassandra Vyrwel Professor Aantal berichten : 86 IC posts : 11 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 32Partner: ~ | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 5:35 pm | |
| Zoiets ja Nath |
|
| |
▲ Regina Mills Professor Aantal berichten : 17 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: TeacherLeeftijd: 39 YearsPartner: I don't know how to love very well | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 5:43 pm | |
| @Waz het was ook maar een grapje xD Ik vond het ook een prima idee maar moet het nog even bespreken. |
|
| |
▲ Alison Winter Slytherin Head Girl Aantal berichten : 825 IC posts : 238 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 (july 28)Partner: oh baby girl you know we're gonna be legends | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 6:31 pm | |
| We kunnen het eventueel ook gewoon in de bestaande updates topics van de houses zeggen? |
|
| |
▲ Flynn Rider Hufflepuff Aantal berichten : 185 IC posts : 37 Hogwarts IDSchooljaar: First yearLeeftijd: 12yearsPartner: | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 6:38 pm | |
| Dat zou ook wel goed zijn. Moet je ook geen 100topics in de gaten houden met updates en info c: |
|
| |
▲ Mia River Ravenclaw Aantal berichten : 56 IC posts : 10 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: - | Onderwerp: Re: Langlock di sep 27, 2016 6:45 pm | |
| - Nathan Bryn schreef:
- Omg ben jij Tutu? Hai, Tutu~
@Yanthe; Nathan gaat z'n best doen om ze terug te krijgen bij Professor Vyrwel c: Heya Nath! Been a while :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|