IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Torrance's plotting page - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Torrance's plotting page

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Torrance Hayes
Torrance Hayes
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 94
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: -

Torrance's plotting page - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page - Pagina 2 Icon_minitimema sep 26, 2016 8:21 pm

Hahaha lol nee, is niet bedoeld als beleefdheidsvorm, in ons dialect wordt dat zo gewoon gezegd =D
Is eigenlijk redelijk plat zelfs hahaha, no worries!

En klinkt goed allemaal! Anders zal ik je zodadelijk PM'en om te 'bespreken' hoe en wat er net is gebeurd tijdens die Quidditch match? Zodat het voor ons alletwee duidelijk is moesten we die informatie in een of ander topic nodig hebben =D

& I guess dat we dan ook maar een topic moeten doen waar ze, idk, op een of andere manier terug op elkaar stuiten? Of samen moeten werken in een les? Als je ideeën hebt hoor ik het graag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Torrance's plotting page - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page - Pagina 2 Icon_minitimema sep 26, 2016 8:44 pm

Had ik kunnen weten maar m'n hoofd slaapt half dus nu niet en is goed pm me maar, kunnen we ook meteen over dat topic bespreken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Torrance Hayes
Torrance Hayes
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 94
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: -

Torrance's plotting page - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27, 2016 6:11 pm

U P D A T E:


    T a k e n :
  • Quidditch player Slytherin by Alix Carve
  • Ex-girlfriend by Luca Mayne
  • Roommate by Mason Stark


    A v a i l a b l e :
  • Best friend
  • Roommate
  • Roommate
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliott Webb
Elliott Webb
New member







New member

Aantal berichten : 6
IC posts : 2

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: Jokes on you!

Torrance's plotting page - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 28, 2016 10:59 am

Elliott Webb & Torrance Hayes

ROL: Bestfriend/Roommate
Wel, ik heb Elliott in de aanbieding, voor eventueel de beste vrienden rol, of gewoon als roommate. Die laatste lijkt me misschien wel wat handiger, ook omdat Elliott hier pas net is en alles. Het lijkt me misschien zelfs gewoon beter als ze elkaars roommates zijn, kwestie van dat ik niet een bepaald idee heb hoe het anders misschien kan lopen? Plus tja, roommates wordt hopelijk ook vrienden, en dat is een beetje wat hij nodig heeft hier (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Torrance's plotting page - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Torrance's plotting page
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: Game Related :: adoptions-
Ga naar: