IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Torrance's plotting page KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Torrance's plotting page

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Torrance Hayes
Torrance Hayes
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 94
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: -

Torrance's plotting page Empty
BerichtOnderwerp: Torrance's plotting page Torrance's plotting page Icon_minitimedi sep 20, 2016 6:00 pm

Torrance Hayes
17 year - Gryffindor - Janne

Aangezien Torrance in zijn zesde jaar zit, wil dat dus zeggen dat hij gedurende zijn schoolcarrière op Hogwarts al aardig wat mensen is tegen gekomen. Dus ik ben eigenlijk op zoek naar characters van jullie die eventueel een bepaalde rol in zijn huidige leven of in zijn verleden hebben gespeeld. Hieronder staat een hele opsomming van naar wat voor soort rollen ik op zoek ben. Als je zelf iets anders in gedachten hebt, iets wat bijvoorbeeld ook in het plot van jouw eigen char past dan sta ik daar ook altijd voor open! S H O O T

- (Best) friend: Natuurlijk heeft mijn knakker een sidekick nodig. Voor deze rol heb ik een jongen in gedachten, het liefst van Gryffindor en iemand die dezelfde passie voor Quidditch deelt. Natuurlijk is het moeilijk om onmiddellijk te RPG'en alsof ze beste vrienden zijn, dus ik wil gerust ook wel aan een 'opbouwende' vriendschap werken als dat gemakkelijker is.

Position taken by: -

- Quidditch player Slytherin: Torrance heeft in zijn vierde jaar een jaar als Beater gespeeld in het Gryffindor Quidditch team. Maar in een van de laatste wedstrijden van het seizoen is hij van zijn bezem gebeukt door een speler van Slytherin. Hij heeft hierdoor een fractuur in zijn rug opgelopen waardoor hij gedurende lange tijd op natuurlijke wijze heeft moeten revalideren alvorens het 'veilig' was om de rest met magie te helen. Daardoor heeft hij in zijn vijfde schooljaar een jaar niet in het Gryffindor team gezeten omdat hij de qualificaties niet kon bijwonen. Nu ben ik dus op zoek naar de dader die Torrance van zijn broom heeft gekegeld. Dit mag zowel een jongen als een meisje zijn, maar hij/zij moet uit Slytherin komen. De relatie die de twee hebben is afhankelijk van hoe jij het wilt.
Position taken by: Alix Carve

- Ex-lover: Daarnaast ben ik op zoek naar een ex voor Torrance. Dit zou een meisje moeten zijn dat ongeveer even oud is als hem. Van welke afdeling maakt me niet zo veel uit, al is Gryffindor het meest logisch en Slytherin het minst logisch. Hoe lang de relatie heeft geduurd, waarom hij is stuk gelopen, in welk jaar dit was en hoe hun 'band' op dit moment nog is maakt me niet zo veel uit. Ik sta open voor veel, dus als je een idee hebt dan roep je maar!
Position taken by: Luca Mayne

- Roommates: Natuurlijk ligt Torrance niet alleen op een kamer. Daarom ben in op zoek naar ongeveer 3 jongens die een kamergenoot van hem zouden kunnen zijn. Deze moeten obvious in Gryffindor zitten, de leeftijd of het jaar waarin ze zitten maakt niets uit. De relatie tussen Torrance en de jongens is ook afhankelijk van het karakter van jouw character en hoe je het tussen hen 2 ziet. Het kan zijn dat ze al langer roommates zijn -en elkaar dus kennen-, maar ik zou het ook oké vinden als jouw character als 'nieuweling' op de kamer komt omdat hij er plotseling een 'nieuwe' heeft toegewezen gekregen. Op die manier moeten ze elkaar van nul af aan leren kennen en dat is misschien gemakkelijker IC.
Position taken by: Mason Stark
Position taken by: -
Position taken by: -

Sarcastic

Brave

Honest

Short-tempered



Name Character & Torrance Hayes

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec nec tincidunt dui. Nam lacinia semper eros vel laoreet. Quisque sagittis porttitor magna vitae finibus.



Indien je geïnteresseerd bent in een van de rollen:


Laatst aangepast door Torrance Hayes op do okt 27, 2016 1:56 pm; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Luca Mayne
Luca Mayne
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 28
IC posts : 5

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years
Partner: Still free

Torrance's plotting page Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page Icon_minitimedi sep 20, 2016 6:27 pm

Luca Mayne & Torrance Hayes

ROL: Ex-lover! Luca is 16 jaar oud, dus dat is een jaar jonger dan Torrance, als je dat niet erg vind.. Ze is ook Gryffindor. Hun relatie zou dan in het vorige jaar geweest zijn, als Torrance 16 was en Luca 15. Luca is over het algemeen een vrolijk meisje, dat voor niets bang is en ook heel eerlijk is. Ze kunnen elkaar leuk gevonden hebben omdat ze dingen gemeenschappelijk hebben in hun karakter? Misschien dat het stukgelopen is omdat ze allebei een beetje te eerlijk waren.. Luca zal hem dan waarschijnlijk een beetje als vijand zien, maar niet echt extreem - gewoon iemand die ze liever mijd omwille van de herinneringen en zo. Tsja, ik kan het maar voorstellen hee ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Torrance Hayes
Torrance Hayes
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 94
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: -

Torrance's plotting page Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page Icon_minitimedi sep 20, 2016 6:46 pm

Luca | Ooooh, dit klinkt echt enorm leuk! Dat ze een jaar jonger is, is absoluut geen probleem, vind het zelfs heel goed. Dus hun relatie zou geweest zijn in het jaar dat Torrance zijn Quidditch ongeval heeft gehad, wat redelijk logisch is aangezien hij dan meer 'tijd' had. Ze kunnen inderdaad tot elkaar zijn aangetrokken door hun karakter, (Torrance zou haar ook zeker heel aantrekkelijk vinden) en de reden van hun break-up zou inderdaad kunnen zijn dat ze gewoon té hard op elkaar lijken. Hij is namelijk enorm eerlijk, soms iets té, en dat in combinatie met zijn sarcastische humor kan best wel hard en kwetsend aankomen. Hij zou sowieso nog om haar geven, omdat het niet zijn opzet was om de relatie te laten stuklopen, maar het is inderdaad redelijk awkward als ze elkaar tegen komen.

Weet nu niet of er ergens iets is waar ik het karakter van Luca kan lezen? Voor dat van Torrance kan je gewoon op zijn Hogwarts ID klikken.

En dan nog enkele praktische vragen:
- Waar/hoe hebben ze elkaar leren kennen? Ofc omdat ze in dezelfde afdeling zitten, maar misschien iets 'specialers' wat er gebeurd zou kunnen zijn? Misschien iets met zijn ongeval, idk =D
- Hoe lang heeft hun relatie geduurd? Ik zou zeggen een paar maanden?
- Hoe lang is de relatie al afgelopen?
- Heeft Luca vriendinnen die hem bijvoorbeeld vies zouden bekijken als hij voorbij komt? Ik bedoel dan echte chars, geen NPC
Terug naar boven Ga naar beneden
Luca Mayne
Luca Mayne
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 28
IC posts : 5

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years
Partner: Still free

Torrance's plotting page Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page Icon_minitimedi sep 20, 2016 7:13 pm

Waar/hoe hebben ze elkaar leren kennen? Hmm.. Ik weet niet de details van zijn ongeval, maar misschien was Luca op dat moment ook aan het oefenen en zag ze hem gewond raken en dan kan ze bij hem gebleven zijn terwijl er iemand hulp haalde of zo? Dat lijkt me wel schattig hehe x3
Hoe lang heeft hun relatie geduurd? Enkele maanden lijkt me wel goed idd, misschien 2-3?
Hoe lang is de relatie al afgelopen? Ik zou zeggen dat het stuk was rond het einde van het jaar, dus 3-4 maanden waarschijnlijk?
Heeft Luca vriendinnen die hem bijvoorbeeld vies zouden bekijken als hij voorbij komt? Nog niet, maar ik ben van plan om ook een zoektopcje aan te maken en dan een stuk of 2 vriendinnen te zoeken ;3

Ik moet ook der karakter nog uitschrijven in der profiel, wat ik van plan ben om morgen te doen omdat ik dan veel tijd hebt, dus vanaf morgenavond in haar profiel kan je haar karakter beschreven zien staan (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Torrance Hayes
Torrance Hayes
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 94
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: -

Torrance's plotting page Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page Icon_minitimedi sep 20, 2016 7:23 pm

Hij is in een van de laatste wedstrijden van het seizoen (Gryffindor - Slytherin) van zijn Broom gebeukt door iemand van Slytherin. Hij heeft toen een lelijke val gemaakt en heeft een hele poos in de ziekenboeg doorgebracht. Zou bijvoorbeeld kunnen dat zij van onder aan de tribune naar de wedstrijd aan het kijken was (of pas aan kwam idk..) en het eerste bij hem was. Is inderdaad super schattig als ze dan bij hem zou blijven terwijl er hulp aan kwam :3
Daarna kan ze hem ook nog vaak zijn gaan bezoeken in de ziekenboeg, en dan misschien dat daar iets gebloeid is?

Die perioden van samen zijn en hun break-up zijn ook prima voor mij =D

& dan lees ik het morgen :3 Geen haast!
Dan is Luca bij deze officieel zijn ex-girlfriend hahaha
Klinkt een beetje triest maar bon...
Terug naar boven Ga naar beneden
Luca Mayne
Luca Mayne
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 28
IC posts : 5

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years
Partner: Still free

Torrance's plotting page Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page Icon_minitimedi sep 20, 2016 7:31 pm

Haha, oké! Dan was ze waarschijnlijk een toeschouwer ja ;3
En dan kan ze bezorgd zijn geweest omdat ze hem had zien vallen en zo en gaan checken hoe het met hem ging en dan is er daar vast iets gebloeid!
Wil je dan een topicje tussen de twee? c:
het is ook triest maar shushh
Terug naar boven Ga naar beneden
Torrance Hayes
Torrance Hayes
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 94
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: -

Torrance's plotting page Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page Icon_minitimedi sep 20, 2016 7:40 pm

Heel graag!
Denk dat ik uitzonderlijk wel inspiratie heb om te beginnen.
Tenzij jij heel graag wil =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Luca Mayne
Luca Mayne
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 28
IC posts : 5

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years
Partner: Still free

Torrance's plotting page Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page Icon_minitimedi sep 20, 2016 7:42 pm

Nee, doe maar, nu je toch inspiratie hebt hee ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Torrance Hayes
Torrance Hayes
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 94
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: -

Torrance's plotting page Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page Icon_minitimewo sep 21, 2016 11:38 am



U P D A T E: Nieuwe rol, Roommates
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

Torrance's plotting page Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page Icon_minitimewo sep 21, 2016 3:58 pm

Ik bied Mase aan als Roommate c:

Eventueel ook als beste vriend, maar ik zie hem nou net niet als een sportfanaat, wel als iemand die heel geïnteresseerd naar alle verhalen kan luisteren.

Wat over Mason; Mason is een verlegen, stille, vriendelijke jongen. Hij kan ook enorm enthousiast zijn, maar dit is enkel wanneer hij met zijn buddy(ies) is, of andere vertrouwde mensen, of wanneer hij gewoon echt iets heeft gepresteerd waar hij enorm trots op is. Verder is hij gewoon wat shy, de shyboy zeg maar. Je ziet hem niet snel de regels breken en heeft altijd braaf zijn schoolwerk op tijd af. Je kant Mason ook echt vertrouwen, maakt niet uit met wat, je geheim is veilig bij hem.

Verder moet ik hem nog even goed uitwerken, maar dit is hem wel wat in grote lijnen. Ook Mason zit in het zesde jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Torrance Hayes
Torrance Hayes
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 94
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: -

Torrance's plotting page Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page Icon_minitimewo sep 21, 2016 4:23 pm

Oeh ja, als roommate vind ik al heel interessant :3
Hij verschilt misschien heel wat van karakter met Torrance, maar Torrance kan over het algemeen wel met iedereen om, dus dat zou vast goed komen.

Als beste vriend zie ik het iets minder gebeuren, omdat Mason veel 'braver' en 'liever' is als Torrance, zeker als het aankomt op het gebied van zich netjes aan de regels houden. En ook op het vlak van liefde voor Quidditch verschillen ze..

Dus voor mij is dat heel goed, dat Mason zijn roommate wordt =D
Als je nog iets extra in gedachten hebt als plotline, of als Torrance een bepaalde rol voor hem kan spelen, dan hoor ik het graag!

Ik ga er dus van uit dat ze elkaar wel kennen aangezien ze beide zesde jaar zijn? En dat ze ook wel al een hele poos bij elkaar op de kamer liggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

Torrance's plotting page Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page Icon_minitimewo sep 21, 2016 4:53 pm

Alright, dan doen we roommates c:
Verder kunnen we wel zien hoe het gaat uitpakken in de RPG.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Torrance's plotting page Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page Icon_minitimevr sep 23, 2016 4:03 pm

Alix Carve & Torrance Hayes

ROL: Quidditch player Slitherin. Dit kwam voor mij eigenlijk wel mooi uit gezien ik zo de eindjes aan elkaar kan knopen van Alix. Dan heb ik een echte reden voor haar dat ze niet in het team zit. Dat ze Torrance van zijn bezem heeft gebeukt samen met eerdere kleinere incidenten maakt voor haar de reden dat ze niet in het team MAG. Het werd te 'gevaarlijk' voor anderen als ze in het team zou blijven. Daarom werd ze door een andere Beater vervangen in het officiële team. Ze mocht nog wel mee trainen maar de wedstrijden werden voor haar verboden terrein. Natuurlijk zal Alix haar fout inzien al zal ze nooit zeggen dat het haar fout was. In haar ogen is het de fout van beide en zijn ze daar dan ook beide op hun eigen manier voor gestraft. Hoe ze tegenover Torrence staat zal aan zijn houding liggen. Als hij er moeilijk over gedaan had zou ze waarschijnlijk hem niet echt mogen. Als dat niet zo het geval was zal ze redelijk neutraal tot misschien zelfs wat vriendelijk tegenover hem zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Torrance Hayes
Torrance Hayes
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 94
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: -

Torrance's plotting page Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page Icon_minitimema sep 26, 2016 2:26 pm

Yaaaaaaaaas, ik wil dit! Vind het leuk dat het zowel in uw plot past als in het mijne *alreadyfangirling*
Hoe Torrance ten opzichte van haar gaat zijn.. In eerste instantie denk ik dat het wel ergens zijn ego heeft gekraakt, aangezien Alix een meisje is en het voor elkaar heeft gespeeld om iemand van zijn omvang van zijn bezem te beuken. Het zal inderdaad de fout van beide geweest zijn, in the heat of the game is durft Torrance zich gemakkelijk laten meeslepen, Quidditch is namelijk zijn leven. Zeker ten opzichte van iemand van Slytherin, aangezien de rivaliteit tussen die houses wel gekend is.
Achteraf gaat hij haar zo veel mogelijk proberen te mijden, net om het feit dat hij zijn ego zo gekrenkt voelt. Denk dat het voor hem ook veel zou uitmaken of ze hem in de ziekenboeg is komen 'bezoeken' en haar excuses aan hem heeft aangeboden. Weet niet of dat in Alix haar aard ligt, dus denk er maar eens over na en dan hoor ik het graag =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

Torrance's plotting page Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page Icon_minitimema sep 26, 2016 7:55 pm

Noem me niet u, zou oud ben ik ook weer niet X"D

Het ligt niet echt in d'r aard om zich te gaan verontschuldigen. Maar mensen zouden haar er vast en zeker op aangedrongen hebben waardoor ze een soort van haar excuses aan geboden zou hebben tijdens een bezoekje. Zeg maar dat ze het wel laat merken en het met boogjes er om heen zegt maar niet letterlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Torrance's plotting page Empty
BerichtOnderwerp: Re: Torrance's plotting page Torrance's plotting page Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Torrance's plotting page
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Soortgelijke onderwerpen
-
» Page one, page two,...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: Game Related :: adoptions-
Ga naar: