|
|
Auteur | Bericht |
---|
▲ Chloë Miller Gryffindor Head Girl Aantal berichten : 126 IC posts : 31 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:31 pm | |
| - Torrance Hayes schreef:
- Potverdikke, nog nie genoeg IC posts om me aan te melden =(
Als ik op het open topic reageer, is Torrance dan zogezegd een 'newbie' die nog nooit Quiditch heeft gespeeld? Of mag ik er mijn eigen zwier aan geven (aangezien hij in mijn heufd wel grote fan is) en zeggen dat hij al enige tijd de sport beoefent? Maar dan bv. niet in het officiële team..
Wölf | Daagt ge mij nu uit? Ja je kan gewoon doen alsof hij wel al in het team heeft gezeten maar zich nu weer opnieuw moet kwalificeren (: |
|
| |
▲ Zoë Chandler Ravenclaw Aantal berichten : 212 IC posts : 67 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:32 pm | |
| Lmao ik zie Olivia als een soort luiaard aan haar bezem hangen misschien ga ik toch een postie maken HAHAHAHAHA |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:32 pm | |
| Agh damn ik wil Alix aanmelden voor Quidditch team maar ik kan nog nie eens met dr posten dus die 10 posts zijn wel echt struggles |
|
| |
▲ Torrance Hayes Gryffindor Aantal berichten : 94 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: - | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:33 pm | |
| Confession: Ik heb zo'n medelijden met Cheryl D: Romeo is niet gezond voor Hogwarts
Danielle | Goed idee =D |
|
| |
▲ Zoë Chandler Ravenclaw Aantal berichten : 212 IC posts : 67 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love. | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:40 pm | |
| Zoë rn |
|
| |
▲ Dashiell Petit Hufflepuff Aantal berichten : 28 IC posts : 3 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 16Partner: | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:43 pm | |
| - Romeo Haris schreef:
- Aaah nu zit ik weer met het dilemma of ik Romeo ga aanmelden of niet hahaha bedankt hoor 3
@Janne; omg *is hold* Durf je Torrance kennis laten maken met Romeo? :^) Ergens zie ik Romeo en Dash al in twee verschillende teams zitten. Op ht veld zou dat nog eens oorlog kunnen worden -vliegt weer weg om te posten- |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 10:45 pm | |
| @Janne&Kaat; geeft mij anders nog meer feelz ;__; |
|
| |
▲ Torrance Hayes Gryffindor Aantal berichten : 94 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: - | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 11:05 pm | |
| *strooit met feels* *whispers* Blackbear |
|
| |
▲ Romeo Haris Slytherin Aantal berichten : 402 IC posts : 187 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17Partner: bad idea | Onderwerp: Re: Langlock ma sep 19, 2016 11:18 pm | |
| - Torrance Hayes schreef:
- *strooit met feels*
*whispers* Blackbear DID YOU JUST |
|
| |
▲ Avery Campbell quidditch captain Aantal berichten : 87 IC posts : 15 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: Seventeen Partner: It's just.. Chilling, you know? Making mad stupid jokes ~ | Onderwerp: Re: Langlock di sep 20, 2016 12:04 am | |
| omg ik moet posten met deze want ik wil met haar in quidditch team!! |
|
| |
▲ Cheryl Carve Gryffindor Aantal berichten : 658 IC posts : 258 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: I'm not into that. | Onderwerp: Re: Langlock di sep 20, 2016 7:01 am | |
| Wens me succes op de opleiding. Heb vandaag een toets en heb buikpijn lol |
|
| |
▲ Ione Laguna Hufflepuff Aantal berichten : 157 IC posts : 59 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 yearsPartner: Dream on | Onderwerp: Re: Langlock di sep 20, 2016 7:06 am | |
| Mornin ya all
SUCCES GRANNY FEEEEE! |
|
| |
▲ Charlie Dalton quidditch captain Aantal berichten : 312 IC posts : 135 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17Partner: Carpe Diem! | Onderwerp: Re: Langlock di sep 20, 2016 8:47 am | |
| Succes Freedje!
Fijne Prinsjesdag guys! |
|
| |
▲ Darcy Shrike Gryffindor Aantal berichten : 53 IC posts : 2 Hogwarts IDSchooljaar: Seventh yearLeeftijd: 17 yearsPartner: You wanna take a look in the cards? | Onderwerp: Re: Langlock di sep 20, 2016 9:02 am | |
| Eindelijk heb ik tijd om te posten, of nou ja, ik heb zo 3u tussenuur, dus tijd om te posten xD
Also, vergeef me dat ik met de avatar van Torrance de hele tijd Chris Evans zie xd |
|
| |
▲ Torrance Hayes Gryffindor Aantal berichten : 94 IC posts : 19 Hogwarts IDSchooljaar: Sixth yearLeeftijd: 17 years oldPartner: - | Onderwerp: Re: Langlock di sep 20, 2016 10:29 am | |
| Hahaha ja, ik kan wel begrijpen van waar de verwarring! Beide een streling voor het oog dus zo erg is het niet :3
Laatst aangepast door Torrance Hayes op di sep 20, 2016 11:37 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Langlock | |
| |
|
| |
|