IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Silence speaks - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Silence speaks

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

Silence speaks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silence speaks Silence speaks - Pagina 2 Icon_minitimema nov 07, 2016 8:58 pm


Zijn idee werd positief opgepakt door de Huffelpuff, waardoor hij even vrolijk naar haar glimlachte, maar iets minder door Cheryl, daar stak hij enkel zijn tong naar uit. Die plagende uitdrukking veranderde echter in een ontzette toen de meid plotseling uit het niets aanbood dat hij wel gewoon zou verplaatsen. "Wie zegt dat!" Melde hij melodramatisch en viel bijna naar achteren met zijn stoel waarop hij aan het wippen was. Ondertussen twinkelden zijn ogen echter, wat aangaf dat mocht het meisje hem weg willen, hij weg zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Silence speaks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silence speaks Silence speaks - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 15, 2016 9:16 pm

‘Het is ook doordat jij je zo netjes gedraagt dat Gryffindor al zo veel punten heeft binnengehaalde.’ Hier zou het komen hoor. Nu zouden ze tegen elkaar beginnen en kon Ione rustig kijken naar hoe het gebeurde. ‘Als ik hier puntenaftrek voor krijg kun jij aansprakelijk gesteld worden.’ Zo lang ze maar geen ruzie krijgen vond ze het allemaal wel prima. Het was wel amusant om naar te kijken. ‘Als je rustig wilt gaan lezen gaan Charlie en ik wel weg, hoor. Ik weet niet of het belangrijk is voor een bepaalde les die je moet volgen of zo.’ Vervolgde Cheryl tegen haar. Dat er daadwerkelijk nog met haar rekening gehouden werd verbaasde haar om eerlijk te zeggen wel. "Wie zegt dat!" Reageerde de jongen waarna hij zich achterover op de stoel liet vallen. "Maakt me niet zo veel uit hoor," zei Ione schouderophalend. Ze vond het wel grappig om naar de twee te kijken. Vervolgens richtte ze haar ogen op Charlie. "En hey ik heb je net gecomplimenteerd, laat me het dan niet nu terug moeten nemen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Silence speaks
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: library-
Ga naar: